IKM UKE 10

Ca 6 dpo, lyst til å teste i morgen siden vi reiser på hyttetur fredag, men det er jo alt for tidlig...
Pakker med tamponger, har ikke trua til tross for pergo denne runden.

Har hatt det så travelt at jeg innså ikke at jeg er 9 dpo før tidligere idag og har jo derfor ikke hatt noe testetrang - før nå! Hahaha hærremin som jeg har lyst å teste! Tenkte jeg skulle prøve å vente til lørdag morgen, er da 12 dpo men kjenner meg selv rett ryker sikkert første test i morgen :p:rolleyes:

Det smitter! Jeg har også lyst til å teste :woot::woot::woot: Har ingen i hus, så kanskje jeg klarer å drøye til fredag i alle fall? Spennende dager fremover nå!! Mannen tror ikke jeg er gravid, han mener at han merker det på meg og har visst det før positivt test tidligere:bookworm: Jeg hadde troen denne måneden, men kjenner altså ingen symptomer!

Det smitter! Jeg har også lyst til å teste :woot::woot::woot: Har ingen i hus, så kanskje jeg klarer å drøye til fredag i alle fall? Spennende dager fremover nå!! Mannen tror ikke jeg er gravid, han mener at han merker det på meg og har visst det før positivt test tidligere:bookworm: Jeg hadde troen denne måneden, men kjenner altså ingen symptomer!

Mens min er skråsikker på at vi fikk det til nå :angelic: jeg er ikke det, og lurte på hvorfor han var så sikker. «Jeg hadde en sykt bra ladning den første gangen etter jeg kom hjem» :hilarious::hilarious::hilarious:
jaja, kjære mannen min, hadde du bare aaant hvor mye mer som skal klaffe :facepalm:
Han synes heller ikke dagene går sakte. Synes nemlig det er så spennende å vente, han. Ha noe å glede seg til! Vi er ikke på samme bølgelengde ass :wtf:

Mens min er skråsikker på at vi fikk det til nå :angelic: jeg er ikke det, og lurte på hvorfor han var så sikker. «Jeg hadde en sykt bra ladning den første gangen etter jeg kom hjem» :hilarious::hilarious::hilarious:
jaja, kjære mannen min, hadde du bare aaant hvor mye mer som skal klaffe :facepalm:
Han synes heller ikke dagene går sakte. Synes nemlig det er så spennende å vente, han. Ha noe å glede seg til! Vi er ikke på samme bølgelengde ass :wtf:

Haha, det høres sånn ut ja :hilarious: Gøy han var fornøyd med egen innsats og optimistisk:couchpotato:! Mannen her er heelt sikker på at jeg ikke er gravid, skulle ønske jeg kunne motbevise han der -en positivt test hadde gjort susen:rolleyes:

Joda det er veldig tidlig, men klarte ikke vente lenger :p blir spennende :)
Måtte det jeg og når jeg så du hadde testa. Blenda her og, men er ennå 4/5 dager til ikm. Og har fått positivt sent de andre svangerskapene. Kan sikkert vente 2 uker :P

Jeg hadde troen denne pp, men har ikke troen nå lenger. Har hatt ekstremt mye stress pga forskjellige ting, så jeg tror ikke kroppen vil være gravid pga det :rolleyes: så tror det er det at jeg har så lite trua som gjør at jeg greier å la være å teste, kan teste på lørdag for å se om jeg kan ta et glass vin liksom, ellers venter jeg bare på tr :rolleyes::)

Dagens test 9 dpo :meh:
9C406025-063B-4704-B800-199C04B5BED2.jpeg

Haha, det høres sånn ut ja :hilarious: Gøy han var fornøyd med egen innsats og optimistisk:couchpotato:! Mannen her er heelt sikker på at jeg ikke er gravid, skulle ønske jeg kunne motbevise han der -en positivt test hadde gjort susen:rolleyes:

Klappa seg selv på skuldra for den :hilarious: han skal ha for innsatsen da. Men han er irriterende positiv hele tiden :stop: jeg er litt mer på krisemaksimering. Forbereder meg på det verste, og får heller bli positivt overrasket :happy:

Håper du får motbevise ! :dummy:

Jeg er 4 dpo i dag, og kjente nettopp stikninger nederst i magen.. Lurer på om det kan være festesmerter/implantasjonssmerter. Har lest at implantasjonen ofte skjer i midten av uke 3. Eller tar jeg feil? Kan godt være at det bare er innbilning. Spennende, uansett!;)

Last edited:
Det er ikke meningen å spamme dere med bilder av graviditetstester altså:hilarious: Men jeg tok en ny test nå fordi jeg har så mange liggende, og da klarer jeg ikke å holde meg. Men her følte jeg det kom opp en svaaaak strek. Det blir jo litt dårlig kvalitet på bildene her, men jeg prøver likevel. Noen som ser noe?:rolleyes:
F8E2D53F-3DE6-4977-A12C-E2E356055453.jpeg

Det er ikke meningen å spamme dere med bilder av graviditetstester altså:hilarious: Men jeg tok en ny test nå fordi jeg har så mange liggende, og da klarer jeg ikke å holde meg. Men her følte jeg det kom opp en svaaaak strek. Det blir jo litt dårlig kvalitet på bildene her, men jeg prøver likevel. Noen som ser noe?:rolleyes:
Vis vedlegget 319861

Jeg har kanskje pådratt meg innbilt streksyn, mem jeg synes jeg kan se antydning til strek på din ja:joyful:

Vis vedlegget 319861
Ser en strek hvilken dpo er du? :)

Vis vedlegget 319861
Ser en svak strek :D gøy!!!

Back
Topp