IKM UKE 10

Jeg tror jammen EL er overstått jeg. Brukte innlegg pga slim i forrige uke, smerter i går, i dag er smertene og slim helt over. Krysser fingrene for meg og alle dere andre! Hvordan er følelsen?

Krysser også fingrene for oss alle :)
Jeg har en god følelse, men det har jeg hatt før uten at det hjalp :p denne syklusen har jeg prøvd meg på grapefruktjuice og nå ananas, uten at det er forskning som sier at det har effekt - men hvorfor ikke :)

Mine eltester svinger veldig. Startet å teste på lørdag og forventet el er torsdag denne uken. De var ganske sterke i helgen men vært svake i går og i dag. Mulig litt sterkere nå i kveld så håper det fortsetter å stige i morgen.
Krysser fingrene for alle sammen :happy:

Krysser også fingrene for oss alle :)
Jeg har en god følelse, men det har jeg hatt før uten at det hjalp :p denne syklusen har jeg prøvd meg på grapefruktjuice og nå ananas, uten at det er forskning som sier at det har effekt - men hvorfor ikke :)

Jeg har også prøvd juice denne måneden. Har aldri merket noe særlig til EL-slim før, men nå I kveld hadde jeg faktisk det (tror jeg) Satser på at det er juicen ;)

Positiv EL-test nå. Da kommer vel EL i morgen, om jeg har skjønt det riktig. Håper egget lever til fredag kveld!!!!

Vedlegg

• 7C4799F1-11A6-4BB6-AC93-807A573D9475.jpeg
    7C4799F1-11A6-4BB6-AC93-807A573D9475.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 94
Fremdeles positiv test i dag tidlig. Nervepirrende greier :nailbiting:

Fremdeles positiv test i dag tidlig. Nervepirrende greier :nailbiting:
Spennende!! Er det første gang du tester etter EL?

Hvor ofte har dere andre her sex i prøvetiden/den fruktbare perioden? Er det så mye som mulig, eller prøver dere i et spesielt mønster ut i fra eggløsning?
Vi prøver denne mnd med annenhver dag, siden det er anbefalt overalt :D

Hvor ofte har dere andre her sex i prøvetiden/den fruktbare perioden? Er det så mye som mulig, eller prøver dere i et spesielt mønster ut i fra eggløsning?
Nei, har testet hver syklus siden november. Men første gang jeg bruker ordentlige tester ;) nå har jeg brukt babyplan for første gang. Tidligere har jeg brukt eBay-tester, og ser jo nå at de ikke er like troverdige. Har tatt et par på samme urin som jeg har fått knallpositiv babyplan, og eBay-testene er bare neeesten positive. Forrige pp gikk jeg også tom for tester (siden el ble forsinket), så fikk aldri testa hvor lang LH-topp jeg hadde da...

Haha.. mannen min er borte 4 uker i strekk, så vi kan vel trygt si det at vi har mye sex de 4 ukene han er hjemme. De første dagene er vi jo mer som to kaniner, men så dabber det jo selvsagt litt av etter hvert. Så ikke alltid hver dag, for familielivet setter ofte en liten stopper for det, men i det lengste hver tredje dag tenker jeg.

Forrige måned ville jeg ta en pause fra å lure på om det hadde gått eller ei, så droppa å prøve. Var så sliten at jeg heller ikke orket så mye sex. Denne måneden derimot :joyful: Har hatt så mye mere lyst, og fulgt kroppen. Merket økt lyst rund perioden rett før EL, da var det hver dag:hilarious:

Ca 3 dpo og spotting? Hva kan det være :rolleyes:
Sen EL og blødning i forbindelse med det?
Veldig tidlig festeblødning?
Tidligere EL enn antatt og festeblødning?
Eller, som er mest sannsynlig, ingenting :p men pleier ikke spotte i det heletatt egentlig :rolleyes:

Håpet lever! :smiley-angelic001
EL-testen er fremdeles positiv!

Ca 3 dpo og spotting? Hva kan det være :rolleyes:
Sen EL og blødning i forbindelse med det?
Veldig tidlig festeblødning?
Tidligere EL enn antatt og festeblødning?
Eller, som er mest sannsynlig, ingenting :p men pleier ikke spotte i det heletatt egentlig :rolleyes:

Holder en knapp på festeblødning til det motsatte er bevist :gen014

Back
Topp