IKM UKE 10

Hvordan går det med deg? Kommer mannen hjem i dag, og hvordan er EL-testen?:chicken:

Yes, han kommer hjem i kveld :D de siste dagene har vært laaaange altså!
EL-testen er positiv den :smiley-angelic001 så da er det ikke annet å gjøre enn å håpe for harde livet. Men er tredje dagen med positiv test, så mulig eggløsning har skjedd. Umulig å vite... blir spennende om 2 uker, for å si det sånn

Yes, han kommer hjem i kveld :D de siste dagene har vært laaaange altså!
EL-testen er positiv den :smiley-angelic001 så da er det ikke annet å gjøre enn å håpe for harde livet. Men er tredje dagen med positiv test, så mulig eggløsning har skjedd. Umulig å vite... blir spennende om 2 uker, for å si det sånn

Veldig spennende!! Tenk at den har holdt seg, det kunne fort gjort ikke vært sånn. Håpet lever :love017

Veldig spennende!! Tenk at den har holdt seg, det kunne fort gjort ikke vært sånn. Håpet lever :love017
Får håpe det ligger der å venter eller evt har sluppet/slipper i dag! :D
Jeg har jo vært helt gal de siste dagene. Sittet å pratet strengt til eggstokkene mine om at de skal holde igjen ;) det har jo selvsagt ikke noe for seg.
Men tenk om!! Synes vi fortjener en ørliten flaks nå altså :)

Jeg har jo vært helt gal de siste dagene. Sittet å pratet strengt til eggstokkene mine om at de skal holde igjen ;) det har jo selvsagt ikke noe for seg.
Åh men så bra da. Kanskje det er litt ment to be for dere denne mnd??:rolleyes:

Håper dpo-dagene går raskt denne gang! Må prøve å holde meg opptatt kjenner jeg :hilarious:

Nei :) har liten erfaring med spotting generelt så blir spennende om det har vært en festeblødning :)
Enn med deg, fremdeles positive el-tester eller fått negativ?

Ja, det eneste man kan gjøre er vel å vente :)

testene er fremdeles svakt positive. Ikke like sterke som i går og i dag tidlig.

Vedlegg

• 285477B7-6879-4E95-AAC3-D98ABD042619.jpeg
    285477B7-6879-4E95-AAC3-D98ABD042619.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 94

Haha, jeg synes det virker som om du har noen ganske lydige eggstokker hittil :joyful:
Synes absolutt at dere fortjener flaks, og alle oss andre! Håper på mange små spirer i gruppa her:smiley-bounce012

Reduserer dere inntak av kaffe i disse dager med tanken på å redusere fare for SA? Jeg gjør ikke det foreløpig, men kanskje jeg burde. Drikker mye kaffe til daglig:bookworm:

Haha, jeg synes det virker som om du har noen ganske lydige eggstokker hittil :joyful:
Synes absolutt at dere fortjener flaks, og alle oss andre! Håper på mange små spirer i gruppa her:smiley-bounce012
Ja, faktisk! :p var på høy tid at den begynte å oppføre seg. Vært mye tull med den de siste årene!

Håper også vi kan seile på denne med en liten dose flaks :nailbiting: spennende! Heia spirene!!

Reduserer dere inntak av kaffe i disse dager med tanken på å redusere fare for SA? Jeg gjør ikke det foreløpig, men kanskje jeg burde. Drikker mye kaffe til daglig:bookworm:
Oh no! Jeg er en av de som drikker mye kaffe. Det er det første jeg lengter etter når jeg våkner om morgenen. Kommer sikkert til å prøve å redusere litt :)

Shit pomfritt!
Nå er han hjemme om 30 minutter. Har kjappa meg å legge unge :woot:;) ikke tid til mer forsinkelse nå, altså!
Jeg har heavy eggløsningssmerter. Skikkelig irriterende vondt. Håper det er et godt tegn :p

Nei, prøver å leve så normalt som mulig frem til jeg eventuelt har en positiv test i hånda ;)

Nei, prøver å leve så normalt som mulig frem til jeg eventuelt har en positiv test i hånda ;)

Tenker i utgangspunktet det samme, men så er det en økt risiko for tidlig spontanabort med et høyt inntak av koffein.

Da fikk vi lagt inn de etterlengta aksjene våre :D
Heroisk innsats av mannen, som snudde rundt og sovna 2 sekunder etter at han hadde levert varene. (Han jobber natt, så må døgne de dagene han reiser hjem).
Nå skal jeg slutte å stresse! Endelig :wtf:

Da fikk vi lagt inn de etterlengta aksjene våre :D
Heroisk innsats av mannen, som snudde rundt og sovna 2 sekunder etter at han hadde levert varene. (Han jobber natt, så må døgne de dagene han reiser hjem).
Nå skal jeg slutte å stresse! Endelig :wtf:

Haha, gratulerer og lykke til! Godt å være «på den andre siden» :joyful:

Nå tror jeg at jeg endelig har eggløsning! :smiley-bounce012

Vedlegg

• 56C41798-C539-4BAF-9C06-BF183AABECF7.png
    56C41798-C539-4BAF-9C06-BF183AABECF7.png
    86,9 KB · Visninger: 88
Back
Topp