><><IKM UKE 1><><

Hei! Ikm i dag. Fikk denne testen nå nettopp, syns jeg skimter en strek, men det var etter fristen.. Er dette bare skyggestrek? Har ikke fler strimler igjen så får ikke tatt ny ennå :p
Vis vedlegget 154930
Kjenner ikke til det med skyggestrek jeg, men ser jo streken godt, såå gøy :)

Tør liksom ikke tro det helt, takk :) får ta en digital senere i dag!
Fikk denne nå ❤️ så kan visst settes opp som gravid.
image.jpg

:crybaby2TR :(

Ingen tr og strekene mine blir ikke noe tydeligere, så enten er det kjemisk på gang, eller så var el senere enn fertility friend oppgav. Har hatt veldig uregelmessige temperaturer denne syklusen. først mange sene kvelder og et par våkennetter, så slo været om fra plussgrader til ti minus så soverommet har vært iskaldt, og nå har vi fått varmet opp soverommet (nor vi egentlig aldri gjør) samt at jeg har blitt forkjølet. Så jeg må bare vente og se...

Ingen tr og strekene mine blir ikke noe tydeligere, så enten er det kjemisk på gang, eller så var el senere enn fertility friend oppgav. Har hatt veldig uregelmessige temperaturer denne syklusen. først mange sene kvelder og et par våkennetter, så slo været om fra plussgrader til ti minus så soverommet har vært iskaldt, og nå har vi fått varmet opp soverommet (nor vi egentlig aldri gjør) samt at jeg har blitt forkjølet. Så jeg må bare vente og se...
Hvor mange pp har du hatt siden du mistet? Jeg mistet i november og forrige mnd hadde jeg skyggestreker/svake streker som dine og det var visst vanlig at hcg henger igjen etter SA i flere mnd. Jeg hadde helt hvit test noen uker etter jeg mistet så kom streken igjen når jeg ventet tr. Kanskje noe lignende har skjedd med deg? :/

Hvor mange pp har du hatt siden du mistet? Jeg mistet i november og forrige mnd hadde jeg skyggestreker/svake streker som dine og det var visst vanlig at hcg henger igjen etter SA i flere mnd. Jeg hadde helt hvit test noen uker etter jeg mistet så kom streken igjen når jeg ventet tr. Kanskje noe lignende har skjedd med deg? :/

Dette er tredje syklusen. Hadde hcg i ca 6 uker etter sa, og en gang i uka testet til jeg så at testene ble helt hvite selv etter å ha tørket, og dette var jo i beg av desember. Så tror ikke det er det. :)

:( Så kjedelig. Når blir neste pp for dere da ?

Nei det er vanskelig å vite, fordi han er borte hver uke men hjemme hver helg, så hvis det passer med eggløsning rundt helga så er jo sjansen der. Jeg har uregelmessige sykluser, så vet ikke når jeg får eggløsning. Håper virkelig det blir rundt helg ;)

Back
Topp