><><IKM UKE 1><><

Fortsatt ingen mens. Ikm 5.1. Klør på brystene idag.... Skal teste igjen i morgen.

Ennå ikke fått TR. Hadde IKM 1.jan. Men negativ test 4 dager på over tid.. :( tok den litt feil tror jeg men er vel tvilsomt at det gir utslag feil så sent ?

Du får vente å se om tanta kommer. Hva mener du med at du tok testen feil ?

Ennå ikke fått TR. Hadde IKM 1.jan. Men negativ test 4 dager på over tid.. :( tok den litt feil tror jeg men er vel tvilsomt at det gir utslag feil så sent ?

Har du ikke testet siden da? Noen får jo positivt sent. Kan det hende du har bommet på når el var?

Spotter fortsatt. Blir så nedfor.. Denne måneden var mannen hjemme så lenge pga jul, så vet vi hadde sex rundt eggløsning... De andre månedene er det bare flaks hvis han er hjemme rundt eggløsning pga reisejobb... :( Flere med samme problem?

Har også mann i reisejobb, så om det ikke klaffer denne perioden blir neste forsøk i slutten av feb. : (

Vel klarte ikke vente til morgen for det første. Men jeg måtte visst mindre på toalettet enn jeg trodde. Å der står tiss minst 5 sek. Ble vel noe rundt 2-3. Med meg men men.

Det kan være. Men nei Har ikke turt å teste igjen. Har legetime om en uke så tror jeg venter til da om ikke TR kommer. Men er det mulig at den var negativ selv om jeg rr hravid ?

Det kan være. Men nei Har ikke turt å teste igjen. Har legetime om en uke så tror jeg venter til da om ikke TR kommer. Men er det mulig at den var negativ selv om jeg rr hravid ?

Klart det er mulig hvis du knapt måtte tisse og ikke fikk nok urin på testen. Noen tester rett og får ikke utslag før de er mye lengre på vei. Ville tatt en ny test i morgen tidlig, og ikke drukket for mye i kveld, så urinen blir mer konsentrert. :) dessuten er det lurt å samle urinen i en beholder og dyppe testen, lettere å følge med at testen blir utført skikkelig :)

IKM og fortsatt ingen tr. Forrige pp kom hu seks dager for sent, jeg orker ikke det hver gang altså! Spotta litt i formiddag, men har ikke kommet mer. Forvirrende. Testa negativt i går, får prøve igjen imorgen :/

Hmm... Får ikke kjøpt test før neste uke. Men får vel bite meg i tålmodighet da..

Reiste på hyttetur jeg og la igjen alle tester hjemme, kommer ikke TR til lørdag så blir det vel å svi av en test. Siden jeg opprinnelig har IKM i dag evt i morgen. Gratulerer til alle med positive tester så langt :D

Hei! Ikm i dag. Fikk denne testen nå nettopp, syns jeg skimter en strek, men det var etter fristen.. Er dette bare skyggestrek? Har ikke fler strimler igjen så får ikke tatt ny ennå :p
image.jpg

Jeg får svak strek på alle tester jeg tar nå, så spent på om dette blir noe skikkelig! Var helt likt sist, men har jo også opplevd mange skyggestreker som ikke ble noe mer og så forsvant, tror det har vært kjemisk.
ImageUploadedByBV Forum1452237538.734464.jpg

Nederste er fra i dag, vises til og med med blits :p

Back
Topp