Fortsatt ingen mens. Ikm 5.1. Klør på brystene idag.... Skal teste igjen i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ennå ikke fått TR. Hadde IKM 1.jan. Men negativ test 4 dager på over tid..tok den litt feil tror jeg men er vel tvilsomt at det gir utslag feil så sent ?
Ennå ikke fått TR. Hadde IKM 1.jan. Men negativ test 4 dager på over tid..tok den litt feil tror jeg men er vel tvilsomt at det gir utslag feil så sent ?
Spotter fortsatt. Blir så nedfor.. Denne måneden var mannen hjemme så lenge pga jul, så vet vi hadde sex rundt eggløsning... De andre månedene er det bare flaks hvis han er hjemme rundt eggløsning pga reisejobb...Flere med samme problem?
Jepp, jeg spottet rundt ikm før jeg testet positivt i høst.ble en sa i uke 11 da, men...
Har også mann i reisejobb, så om det ikke klaffer denne perioden blir neste forsøk i slutten av feb. : (
Det kan være. Men nei Har ikke turt å teste igjen. Har legetime om en uke så tror jeg venter til da om ikke TR kommer. Men er det mulig at den var negativ selv om jeg rr hravid ?
Bølgen har kommet. Så det håpet er nok long gone...Så trist, men alt håp er vel ikke ute enda ?Har du testet ?
Bølgen har kommet. Så det håpet er nok long gone...![]()
Så kjedelig. Det er så nedturBølgen har kommet. Så det håpet er nok long gone...![]()
Hei! Ikm i dag. Fikk denne testen nå nettopp, syns jeg skimter en strek, men det var etter fristen.. Er dette bare skyggestrek? Har ikke fler strimler igjen så får ikke tatt ny ennå
Vis vedlegget 154930
Så syndNeg test idag. Tr har kommet så da ble det ikke noe denne pp.