><><IKM UKE 1><><

:( dette er så ukult... begynte nettopp å spotte... antar vi må satse på pp9... :(

Da jeg ble gravid i august spottet jeg fra ca 8-10 dpo (husker ikke helt) og til over ikm, fikk tydelig positiv test 12 dpo. Spottingen gav seg ikke så lenge etter.

Ikm 5.1 tanta har ikke kommet enda. Tok gravtest i på morgenurin idag, negativ :(

2 dager over IKM nå, og negative tester. Håper TR kommer snart, så man kan få begynne på en ny og frisk PP :) :)

Det er jeg som har fått navnet Bkno1681972 (IKM 4. jan).
Dessverre ikke gravid denne mnd :(
Gratulerer til alle heldige :)

Tr kom til rett tid denne måneden også, så nå gir jeg opp å følge med på syklusen min og nyter livet i stedet! :-P

Tror eggløsningen kom senere enn antatt. Så ihvertfall sånn ut på tempen. Så tror ikm er 9./10. januar her...

Sitter her og venter på tr.. skikkelig typiske menssmerter i går, men ingen tegn i dag. tok en test i går også (bt), men den var negativ.

:( Spotter. Ærk, da er vel håpet ute denne måneden også..

Spotter fortsatt. Blir så nedfor.. Denne måneden var mannen hjemme så lenge pga jul, så vet vi hadde sex rundt eggløsning... De andre månedene er det bare flaks hvis han er hjemme rundt eggløsning pga reisejobb... :( Flere med samme problem?

ImageUploadedByBV Forum1452183734.569116.jpg

Dette er veldig likt slik det var da jeg ble gravid i august. Får svaaake streker på alle tester, sånn at jeg de første dagene tenker jeg mest innbiller meg at det er noe, og så er det gradvis sterkere, men fremdeles svake og grå. Hvis utslagene forsvinner så tror jeg det er kjemisk likevel, for slik jeg føler meg ellers så er jeg ganske sikker på at det er noe på gang. Bare synd at tempen min bare roter denne mnd...

Spotter fortsatt. Blir så nedfor.. Denne måneden var mannen hjemme så lenge pga jul, så vet vi hadde sex rundt eggløsning... De andre månedene er det bare flaks hvis han er hjemme rundt eggløsning pga reisejobb... :( Flere med samme problem?

Må være sååå frustrerende når det er slikt som hindrer!

Ennå ikke fått TR. Hadde IKM 1.jan. Men negativ test 4 dager på over tid.. :( tok den litt feil tror jeg men er vel tvilsomt at det gir utslag feil så sent ?

Ja, det er så kjedelig. Mister jo noen sjanser da, så tar jo bare enda lenger tid å treffe.
Hadde så troa denne måneden. :( Har et teit håp ennå.. Kom litt brunt blod i dag, men har jo googlet meg fram til noen som har opplevd dette og allikevel vært gravid...

Må være sååå frustrerende når det er slikt som hindrer!

Ja, det er så kjedelig. Mister jo noen sjanser da, så tar jo bare enda lenger tid å treffe.
Hadde så troa denne måneden. :( Har et teit håp ennå.. Kom litt brunt blod i dag, men har jo googlet meg fram til noen som har opplevd dette og allikevel vært gravid...

Jepp, jeg spottet rundt ikm før jeg testet positivt i høst. :) ble en sa i uke 11 da, men...

Back
Topp