><><IKM UKE 1><><

Tusen tusen takk
Er helt satt ut. Tok testen på jobb, har følt på meg at noe var annerledes med kroppen.

Nå gleder jeg meg bare til å avslutte dagen og fortelle nyheten til samboeren min.

Å så gøy!! Glad på dine vegne :happy: hvordan skal du fortelle det til han da ? :p

Å så gøy!! Glad på dine vegne :happy: hvordan skal du fortelle det til han da ? :p
Har kjøpt en hvit body til datteren vår , som jeg skal skrive : "jeg skal bli storesøster" på.
Så får vi se hvor lang tid det tar før han ser det:)

Æsj, negativ test i går og gigantisk tempdropp i dag, så blir veldig overrasket om TR ikke kommer i morgen...

Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt!

Her har jeg så sterke mensmurringer hver dag for tiden at jeg tok meg en paracet på jobb. Har veldig kremete utflod, og vondt i korsryggen, kvalme, og ingen ømme pupper (som jeg før sa pleide å ha i en uke før mens). Men, fertility friend driver å flytter på el, tempen er ikke høy, men jeg tror uregelmessige sengetider og en del nattevåking er med på å ødelegge tempinga. Så om det ikke klaffer nå skal jeg prøve å tempe vaginalt og se om det blir mer stabilt og korrekt. Jeg tror i alle fall at jeg har hatt el, så må bare vente og se.

Nei er ikke det. Å vart så rar når jeg fikk negativ. Føler det ikke stemmer omtrent. Å veldig bebisjuk vart jeg idag.. Får se det an frem til fredag. Og kanskje teste igjen om ikke. :( brukte cb digital. Men ser mange som har fått negativ på den og testet positiv uken etter igjen :) (?) vi får se.

Nei er ikke det. Å vart så rar når jeg fikk negativ. Føler det ikke stemmer omtrent. Å veldig bebisjuk vart jeg idag.. Får se det an frem til fredag. Og kanskje teste igjen om ikke. :( brukte cb digital. Men ser mange som har fått negativ på den og testet positiv uken etter igjen :) (?) vi får se.
Høres lurt ut :)

Back
Topp