><><IKM UKE 1><><

IKM i morgen, jeg har ingen tester i hus og har ikke tenkt til å kjøpe noen heller :p om tr ikke kommer på ikm så skal jeg kjøpe en dagen etter. dvs i overimorgen :p ingen spesielle menssmerter, litt murring kanskje om jeg kjenner godt etter.. har tisset minst annenhver time i dag, det er ikke vanlig.. men mulig jeg har drukket mer enn jeg pleier.. hmm..

IKM i morgen, jeg har ingen tester i hus og har ikke tenkt til å kjøpe noen heller :p om tr ikke kommer på ikm så skal jeg kjøpe en dagen etter. dvs i overimorgen :p ingen spesielle menssmerter, litt murring kanskje om jeg kjenner godt etter.. har tisset minst annenhver time i dag, det er ikke vanlig.. men mulig jeg har drukket mer enn jeg pleier.. hmm..

Spennende ! :) Må være godt å ikke ta tester i hus, her har det gått vilt for seg den siste tiden med tester i tidsnok utide:p

Hvilke symptomer hadde du forrige svangerskap? :)

Lykke til xsmile5 håper tanta holder seg unna oss begge.

Spennende ! :) Må være godt å ikke ta tester i hus, her har det gått vilt for seg den siste tiden med tester i tidsnok utide:p

Hvilke symptomer hadde du forrige svangerskap? :)

Lykke til xsmile5 håper tanta holder seg unna oss begge.
Testet negativt 10 dpo med strimmel og 11 dpo med digital. Det var de siste jeg hadde ;) jeg er en skikkelig testetøs til vanlig!

Med forrige så merket jeg ingenting annet enn at mens uteble. Han var en overraskelse for å si det mildt ;) Hadde festeblødning da ca 9/10 dpo tror jeg og tenkte det var mensen som kom litt tidlig... ble kvalm og fikk ømme pupper i uke 6.

Bra det er fler av oss. Håper på positiv snart <3 En helt enkel fra billigtester :p

Når skal du teste :happy:?
Ja det er heldigvis flere av oss:)
Vurderer å kjøpe test i dag 12 Dpo, men er redd for skuffelsen. Føler meg ikke gravid:(

Ikm i dag, foreløpig ingen Tr. . Men murrer så er nok på vei.. ikke testet siden fredag. Får kjøpe en test på vei hjem fra jobb om Tr ikke dukker opp I mellomtiden..

Ja det er heldigvis flere av oss:)
Vurderer å kjøpe test i dag 12 Dpo, men er redd for skuffelsen. Føler meg ikke gravid:(

Okei, jeg skal prøve å vente til fredag hvis ikke mensen har kommet men får se om jeg klarer det. Kjedelig om den viser negativ :(

Back
Topp