Bare å håpe på det, men er ennå tidlig, så føler alt kan skjeSkjønner detHåper den utvikler seg!
er det
Er RFSU ja, noen som har dårlig erfaring der?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å håpe på det, men er ennå tidlig, så føler alt kan skjeSkjønner detHåper den utvikler seg!
er det
Er RFSU ja, noen som har dårlig erfaring der?Velkommen hitHareføken88 - 37 - B2 - PP3 (etter SA) - EL 20.12 - IKM 1.1

Jeg har ikke så mye erfaring med de, men ikke noe dårlig.Bare å håpe på det, men er ennå tidlig, så føler alt kan skjeEr RFSU ja, noen som har dårlig erfaring der?
Jeg har ikke erfaringer selv, men har hørt de slår ut seintBare å håpe på det, men er ennå tidlig, så føler alt kan skjeEr RFSU ja, noen som har dårlig erfaring der?
Tok en rfsu-tidligtest, den slo ut sikkelig med rosa strek, så foreløpig ser det veldig bra utJeg har ikke erfaringer selv, men har hørt de slår ut seint
Har du testet mer?
Har du testet noe mer?Jeg har ikke erfaringer selv, men har hørt de slår ut seint
Har du testet mer?

2 DPO her såHadde helt glemt hvor altoppslukende dette er. Stresser med å få i stand alt til jul. Vi skal holde hos oss for første gangen, så mye som må skaffes og fikses. Likevel kjenner jeg etter og forsøker å tolke alt som kan være symptomer, og ja jeg klarer ikke å ikke teste, selvom jeg jo godt vet det er for tidlig
Men altså, gikk igjennom bilder av tester fra da jeg ble gravid med sønnen min. Og da fikk jeg faktisk veldig svak strek allerede på kvelden 6 dpo. Trodde det var 7, men var tydeligvis 6. Det er jo kjempe tidlig!Eneste forklaring må nesten være at eggløsning var samme dagen som LH topp og ikke dagen etter. Uanset er det jo tidlig.
I dag er jeg 6 dpo, så det er nå snart det egentlig begynner å bli spennende å teste
Hvordan går det med dere?![]()
jeg tar også første test å nyttårsaften!Endelig over i DPO land her, så nå starter nedtellingenHar egentlig lovet meg selv at jeg ikke skal ta noen tester før nyttårsaften (ca 11 dpo) Får se om jeg holder ut..
Flere som tar første test på nyttårsaften?
Det høres jo veldig lovende ut!Tok en rfsu-tidligtest, den slo ut sikkelig med rosa strek, så foreløpig ser det veldig bra utDe andre er ennå lik, bare svak skyggestrek nesten

Ja, fortsatt blenda her..Har du testet noe mer?![]()
Tror d går å sette meg på gravidDet høres jo veldig lovende ut!Da kan det jo stemme at vanlig RFSU er litt treig. Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?
![]()

Bah så kjedelig, men fortsatt tidligJa, fortsatt blenda her..

Det var jo SKIKKELIG økning fra i går!Tror d går å sette meg på gravid![]()

Ja, helt sjokkert, lurer på om EL har vært tidligere enn jeg trodde, men hadde helt blenda mandag kveld, og den testen der var tidig-test, så ikke mye tidligereDet var jo SKIKKELIG økning fra i går!
Gratulerer!!![]()

Der er det jo ingen tvil! Gratulerer!Tror d går å sette meg på gravid![]()
For en fin julegave

gratulererTror d går å sette meg på gravid![]()

), men - god jul, dagen hvor «alle» annonserer at de skal ha baby i 2026..
jeg blir oppriktig sjalu jeg, bare fordi jeg selv skulle vært 12 uker nå
Det er tøft når man har mistet og har sett for seg diverse milepæler. Krysser fingrene for at jula bringer med seg noen mirakler for ossIkke for å virke bitter altså(), men - god jul, dagen hvor «alle» annonserer at de skal ha baby i 2026..
![]()

Føler med deg! Skulle vært 16+4 selv og vi hadde selvsagt tenkt å annonsere i dag.Ikke for å virke bitter altså(), men - god jul, dagen hvor «alle» annonserer at de skal ha baby i 2026..
![]()
Ja virkelig… føler nesten jeg står ovenfor en deadline. Mannen starter i ny jobb på nyåret hvor han er borte halvparten av tiden, så oddsen blir liksom ikke noe bedre av det, på en måteDet er tøft når man har mistet og har sett for seg diverse milepæler. Krysser fingrene for at jula bringer med seg noen mirakler for oss![]()