IKM uke 1⭐️

Da har testene mine begynt å bli svakere, jeg tror det er enda en kjemisk. Skal teste imorgen før jeg får helt i kjelleren - men er halvveis på vei allerede:sad010
Åh nei:( Masse tanker til deg:Heartred Er det eventuelt noe hjelp å få om det er? eller får du det allerede? For du hadde hatt en del kjemiske eller hvordan?

Har gitt opp her, ikm imorgen og blenda.
Vi er i vurderingsfasen å gi opp for godt, blir for tøft for psyken her over lang tid og går utover både hverdagslivet og barnet vi har fra før mtp at han hver måned får med seg at jeg gråter og er veldig trist. All ære til de som klarer dette i årevis :Heartred
Masse tanker til deg:Heartred Blir jo en vurderingssak om det er verd det om det går så utover psyken ja.. Hvor lenge har dere prøvd?

Med tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..

Og jeg har bare prøvd i to måneder men kjenner allerede ikke igjen meg selv, forsvinner helt i prøvinga å klarer ikke lage plass i hodet til andre ting som gir meg noe. Så trenger en liten pust i pakken og fokus på andre ting.

All ære til dere som prøver lenge, for dette er tøft!
Ja skjønner. Man blir ganske oppslukt av dette ja, kjenner meg igjen i det!
Og jeg hadde nok også hoppet over iallfall desember og tidlig januar termin om det ikke var fordi vi har besluttet oss for å bare prøve ut 2026. Kunne man velge hadde jeg valgt å få sommerbarn, men håper jo samtidig ikke vi skal prøve så lenge:headphone:

IMG_6702.jpeg

Da er det bare å vente på TR om et par dager. Trolig 13 DPO idag.

Back
Topp