Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den ser fin ut. Jeg fikk ikke testet på morgen, bare veldig utvannet foreløpig. Men din er sterkere enn min og tror vi er like mange DPO11dpo, ikke kjempe økning fra i går, men det er jo økning fra for to dager siden. Håper det beste![]()
Vis vedlegget 476765
Gratulerer så mye!Tok en før natta her nå, ingen tvilKrysser alt jeg har for at 4 gangen er gangen det sitter
Si ifra når du er klar for å bli satt på gravid
Siste testen jeg har og tar denne runden. (11/12 dpo)
Kjedelig, for nå blir det venting til etter sommeren med å prøve videre, så det blir ingen baby i 2026
Vis vedlegget 476769

Hvorfor blir det prøvepause?Du kan sette meg på gravidGratulerer så mye!Si ifra når du er klar for å bli satt på gravid
![]()
Tusen takk
Den ser fin ut11dpo, ikke kjempe økning fra i går, men det er jo økning fra for to dager siden. Håper det beste![]()
Vis vedlegget 476765
ser selv at jeg har en liten økning fra 11-13 dpo, men den er fryktelig liten og den jeg tok I dag 13 dpo er prikk lik den fra 12 dpo. Prøver å holde håpet oppe, men skulle så gjerne hatt en sterk strek 
Med tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..Hvorfor blir det prøvepause?
Vil bare si at det går som regel veldig bra med oss som er født i oktober og november (innenfor barnehagefrist) altsåMed tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..
Og jeg har bare prøvd i to måneder men kjenner allerede ikke igjen meg selv, forsvinner helt i prøvinga å klarer ikke lage plass i hodet til andre ting som gir meg noe. Så trenger en liten pust i pakken og fokus på andre ting.
All ære til dere som prøver lenge, for dette er tøft!

Haha ikke frist megVil bare si at det går som regel veldig bra med oss som er født i oktober og november (innenfor barnehagefrist) altså![]()
Oktober føles ikke sååå ille når jeg allerede har prøvd på september.. og termin ville vært midt i oktober så baby kuuuunne jo blitt født i september fortsatt
ja, man blir helt tullete. Du er typ ti år yngre enn meg, så du har jo litt tid. Jeg hopper ikke over noen PPs nå - får bare bli tulleruskHaha ikke frist megOktober føles ikke sååå ille når jeg allerede har prøvd på september.. og termin ville vært midt i oktober så baby kuuuunne jo blitt født i september fortsatt
Vet bare ikke hvordan jeg skal klare en PP til, jeg blir helt tullete av det.

Jeg hadde ikke gitt opp på 10/11.Når gir dere opp? Jeg er 10/11 dpo i dag og er på vei inn i den månedlige depresjonen![]()
Sniker!Når gir dere opp? Jeg er 10/11 dpo i dag og er på vei inn i den månedlige depresjonen![]()
Når gir dere opp? Jeg er 10/11 dpo i dag og er på vei inn i den månedlige depresjonen![]()
Har gitt opp her, ikm imorgen og blenda.Med tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..
Og jeg har bare prøvd i to måneder men kjenner allerede ikke igjen meg selv, forsvinner helt i prøvinga å klarer ikke lage plass i hodet til andre ting som gir meg noe. Så trenger en liten pust i pakken og fokus på andre ting.
All ære til dere som prøver lenge, for dette er tøft!

Veldig leit å høre! Sender mange gode tankerHar gitt opp her, ikm imorgen og blenda.
Vi er i vurderingsfasen å gi opp for godt, blir for tøft for psyken her over lang tid og går utover både hverdagslivet og barnet vi har fra før mtp at han hver måned får med seg at jeg gråter og er veldig trist. All ære til de som klarer dette i årevis![]()
Hvor lenge har dere prøvd på nr 2? Det er ganske tøft å stå i denne prøvingen, kjenner meg igjen i følelsene dine!