IKM uke 1⭐️

Tok en før natta her nå, ingen tvil :Heartpink Krysser alt jeg har for at 4 gangen er gangen det sitter

Vedlegg

• IMG_1506.jpeg
    IMG_1506.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 104
11dpo, ikke kjempe økning fra i går, men det er jo økning fra for to dager siden. Håper det beste :nailbiting: :Heartred Vis vedlegget 476765
Den ser fin ut :Heartred ser selv at jeg har en liten økning fra 11-13 dpo, men den er fryktelig liten og den jeg tok I dag 13 dpo er prikk lik den fra 12 dpo. Prøver å holde håpet oppe, men skulle så gjerne hatt en sterk strek :nailbiting:

:sorry::Heartred Hvorfor blir det prøvepause?
Med tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..

Og jeg har bare prøvd i to måneder men kjenner allerede ikke igjen meg selv, forsvinner helt i prøvinga å klarer ikke lage plass i hodet til andre ting som gir meg noe. Så trenger en liten pust i pakken og fokus på andre ting.

All ære til dere som prøver lenge, for dette er tøft!

Med tanke på permisjon, barnehagestart og til slutt skole så ønsker jeg ikke barn mellom oktober-mars..

Og jeg har bare prøvd i to måneder men kjenner allerede ikke igjen meg selv, forsvinner helt i prøvinga å klarer ikke lage plass i hodet til andre ting som gir meg noe. Så trenger en liten pust i pakken og fokus på andre ting.

Vil bare si at det går som regel veldig bra med oss som er født i oktober og november (innenfor barnehagefrist) altså :)

Vil bare si at det går som regel veldig bra med oss som er født i oktober og november (innenfor barnehagefrist) altså :)
Haha ikke frist meg :smiley-ashamed008 Oktober føles ikke sååå ille når jeg allerede har prøvd på september.. og termin ville vært midt i oktober så baby kuuuunne jo blitt født i september fortsatt :wacky:

Vet bare ikke hvordan jeg skal klare en PP til, jeg blir helt tullete av det.

Haha ikke frist meg :smiley-ashamed008 Oktober føles ikke sååå ille når jeg allerede har prøvd på september.. og termin ville vært midt i oktober så baby kuuuunne jo blitt født i september fortsatt :wacky:

Vet bare ikke hvordan jeg skal klare en PP til, jeg blir helt tullete av det.
ja, man blir helt tullete. Du er typ ti år yngre enn meg, så du har jo litt tid. Jeg hopper ikke over noen PPs nå - får bare bli tullerusk:woot:

Når gir dere opp? Jeg er 10/11 dpo i dag og er på vei inn i den månedlige depresjonen :arghh:

Har gitt opp her, ikm imorgen og blenda.
Vi er i vurderingsfasen å gi opp for godt, blir for tøft for psyken her over lang tid og går utover både hverdagslivet og barnet vi har fra før mtp at han hver måned får med seg at jeg gråter og er veldig trist. All ære til de som klarer dette i årevis :Heartred

Har gitt opp her, ikm imorgen og blenda.
Vi er i vurderingsfasen å gi opp for godt, blir for tøft for psyken her over lang tid og går utover både hverdagslivet og barnet vi har fra før mtp at han hver måned får med seg at jeg gråter og er veldig trist. All ære til de som klarer dette i årevis :Heartred
Veldig leit å høre! Sender mange gode tanker :Heartred Hvor lenge har dere prøvd på nr 2? Det er ganske tøft å stå i denne prøvingen, kjenner meg igjen i følelsene dine!

Back
Topp