IKM uke 1⭐️

Hadde helt glemt hvor altoppslukende dette er. Stresser med å få i stand alt til jul. Vi skal holde hos oss for første gangen, så mye som må skaffes og fikses. Likevel kjenner jeg etter og forsøker å tolke alt som kan være symptomer, og ja jeg klarer ikke å ikke teste, selvom jeg jo godt vet det er for tidlig :hilarious:

Men altså, gikk igjennom bilder av tester fra da jeg ble gravid med sønnen min. Og da fikk jeg faktisk veldig svak strek allerede på kvelden 6 dpo. Trodde det var 7, men var tydeligvis 6. Det er jo kjempe tidlig!:oops: Eneste forklaring må nesten være at eggløsning var samme dagen som LH topp og ikke dagen etter. Uanset er det jo tidlig.
I dag er jeg 6 dpo, så det er nå snart det egentlig begynner å bli spennende å teste:nailbiting::hilarious:

Hvordan går det med dere?:Heartred
2 DPO her så
Endelig over i DPO land her, så nå starter nedtellingen :gen014 Har egentlig lovet meg selv at jeg ikke skal ta noen tester før nyttårsaften (ca 11 dpo) Får se om jeg holder ut..

Flere som tar første test på nyttårsaften?
jeg tar også første test å nyttårsaften! :) 10dpo

Tok en rfsu-tidligtest, den slo ut sikkelig med rosa strek, så foreløpig ser det veldig bra ut :D De andre er ennå lik, bare svak skyggestrek nesten
Det høres jo veldig lovende ut! :D Da kan det jo stemme at vanlig RFSU er litt treig. Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?:happy:

Det høres jo veldig lovende ut! :D Da kan det jo stemme at vanlig RFSU er litt treig. Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?:happy:
Tror d går å sette meg på gravid:gen014

Vedlegg

• IMG_3752.jpeg
    IMG_3752.jpeg
    66,6 KB · Visninger: 26
Last edited:
Det er tøft når man har mistet og har sett for seg diverse milepæler. Krysser fingrene for at jula bringer med seg noen mirakler for oss :Heartred
Ja virkelig… føler nesten jeg står ovenfor en deadline. Mannen starter i ny jobb på nyåret hvor han er borte halvparten av tiden, så oddsen blir liksom ikke noe bedre av det, på en måte :bored:

Krysser alle fingre og tær for oss nå:Heartred

Back
Topp