IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Ladies! I dag er en fantastisk dag!
Her feirer vi alt som betyr at kroppen kaanskje fungerer bittelitt, for her har TR ENDELIG kommet! Etter syklus på 68 (!) dager kan jeg ikke annet enn å være kjempelykkelig over at endelig kan jeg starte på CD1!
Fantastisk!! Så deilig med cd 1 etter en så lang syklus ❤️
 
Jeg kan offisielt melde meg inn i IKM-gruppe, forhåpentligvis uten å måtte melde meg ut igjen :dead: EL i morgen sannsynligvis! EL-slim og masse stikking i eggstokker, pluss litt blod tyder alt på at noe skjer. Vi har lagt inn aksjer, og jeg håper virkelig det klaffer nå:angelic:
Heier på at dette blir den siste ikm-gruppen din :happy093. :happy093. :happy093. :love7
 
Jeg kan offisielt melde meg inn i IKM-gruppe, forhåpentligvis uten å måtte melde meg ut igjen :dead: EL i morgen sannsynligvis! EL-slim og masse stikking i eggstokker, pluss litt blod tyder alt på at noe skjer. Vi har lagt inn aksjer, og jeg håper virkelig det klaffer nå:angelic:
Krysser fingrene!! :love7
 
CD1 på meg i dag. Ble ingen spire denne gangen, men syklusen ble på 30 dager. Krysser fingrene for en julispire:Heartred
CD 16 eller 17 (litt usikker da forrige mens var veldig rar etter MA) og jeg har fått positiv eggløsningstest! Myo-inositol og maca er tydeligvis det som fungerer på meg☺️ Har vært så spent på kroppen etter MA, så nå ble jeg veldig lettet.
 
CD1 på meg i dag. Ble ingen spire denne gangen, men syklusen ble på 30 dager. Krysser fingrene for en julispire:Heartred
Domt det ikke ble spire på deg ❤️ har du tatt myo-inositol og maca lenge? Jeg er i pp 1 og det ser ikke ut til å hjelpe her..
 
Domt det ikke ble spire på deg ❤️ har du tatt myo-inositol og maca lenge? Jeg er i pp 1 og det ser ikke ut til å hjelpe her..
Tok det måneden jeg ble gravid før MA og har tatt det nå siden. Dette var første PP etter MA. Så det har virket på meg med en gang begge gangene☺️
 
Tok det måneden jeg ble gravid før MA og har tatt det nå siden. Dette var første PP etter MA. Så det har virket på meg med en gang begge gangene☺️
Heldig at det virket så bra for deg :love7
 
Jeg kan også melde meg inn her. Aner ikke hvordan min syklus er. Har blødd i minst 7 uker. Jeg mistet i MA i sommer. 16 uker på vei. Har sluttet med blø nå tror jeg. Endelig... Jeg er lei. Men så var det syklus igjen da. Blir spennende. Får legge inn litt aksjer i Øst og vest.
 
CD51 her idag og dette går så ufattelig treigt.. nå er det bare å vente på timen til fertiliteten den 16.11. Jeg temper og tester etter el, men det føles ut som bortkastet tid og penger.. Håper injeksjoner kan gjøre at egg vil slippe. Jeg stresser litt med at risikoen er stor for flerlinger ved «supereggløsning» når man blir såpass stimulert :arghh:
 
CD51 her idag og dette går så ufattelig treigt.. nå er det bare å vente på timen til fertiliteten den 16.11. Jeg temper og tester etter el, men det føles ut som bortkastet tid og penger.. Håper injeksjoner kan gjøre at egg vil slippe. Jeg stresser litt med at risikoen er stor for flerlinger ved «supereggløsning» når man blir såpass stimulert :arghh:
Føler så med deg ❤️ jeg er "bare" på cd 27 uten el, men det føles som en evighet :( skjønner det stresser deg litt med flerlinger, det hadde stressa meg også o_O håper du får én om gangen ❤️
 
Føler så med deg ❤️ jeg er "bare" på cd 27 uten el, men det føles som en evighet :( skjønner det stresser deg litt med flerlinger, det hadde stressa meg også o_O håper du får én om gangen ❤️
Tusen takk for omtanken :Heartpink føles terapeutisk ut å «slippe trykket» til dere her inne:happy:
Jaa jeg ønsker meg kun én til da jeg har ei biologisk sammen med mannen, men har 3 store bonusbarn i tillegg :Heartred
 
Jeg kan også melde meg inn her. Aner ikke hvordan min syklus er. Har blødd i minst 7 uker. Jeg mistet i MA i sommer. 16 uker på vei. Har sluttet med blø nå tror jeg. Endelig... Jeg er lei. Men så var det syklus igjen da. Blir spennende. Får legge inn litt aksjer i Øst og vest.
Så trist med MA :Heartred Håper kroppen kommer i gjenge igjen snart!
 
CD51 her idag og dette går så ufattelig treigt.. nå er det bare å vente på timen til fertiliteten den 16.11. Jeg temper og tester etter el, men det føles ut som bortkastet tid og penger.. Håper injeksjoner kan gjøre at egg vil slippe. Jeg stresser litt med at risikoen er stor for flerlinger ved «supereggløsning» når man blir såpass stimulert :arghh:
Uff, CD51 uten eggløsning er brutalt :banghead:
Når man blir såpass stimulert så følger de også med på ul, så jeg trur de vil ha såpass god kontroll at man kan velge å avstå dersom det er flere egg modne :) Men skjønner selvfølgelig at du blir urolig for det!!
 
Tusen takk for omtanken :Heartpink føles terapeutisk ut å «slippe trykket» til dere her inne:happy:
Jaa jeg ønsker meg kun én til da jeg har ei biologisk sammen med mannen, men har 3 store bonusbarn i tillegg :Heartred
Helt enig! Godt vi har hverandre ❤️
Så herlig, en liten flokk der altså :love7 håper det ordner seg. Og som Lilly sier, så blir du godt kontrollert :)
 
Mye (sorry tmi) kremet utflod, er det et tegn på at el har vært? :wideyed:
Jeg har veldig lite utflod til normalt, men nå (sorry tmi, igjen!) fosser det ut!! :depressed:
 
Mye (sorry tmi) kremet utflod, er det et tegn på at el har vært? :wideyed:
Jeg har veldig lite utflod til normalt, men nå (sorry tmi, igjen!) fosser det ut!! :depressed:
For meg et det det! Men må ærlig innrømme at det ikke alltid er like lett å bedømme om det er el-slim som er litt «cloudy» eller om det er kremete.. :scratch
Så da vet jeg ikke om jeg var så mye til hjelp :hilarious:
 
For meg et det det! Men må ærlig innrømme at det ikke alltid er like lett å bedømme om det er el-slim som er litt «cloudy» eller om det er kremete.. :scratch
Så da vet jeg ikke om jeg var så mye til hjelp :hilarious:
Jeg har aldri sett noe til el smil.. :confused013 kan godt hende jeg har det, bare aldri forstått at det er det :hilarious: i morgen kommer avgjørelsen uansett..:nailbiting:
Kan også hense Silicea gjør en forskjell :)
 
IMG_3077.jpeg

Her hadde jeg syklusens første stigning på el-tester idag. Bare redd for at premom setter den unaturlig høy? Var litt dårlig fargestoff i testen, så synes kontrollstreken var litt svakere enn den pleier.. :scratch
El-testene svingte oppom denne styrken forrige syklus uten at det skjedde noe mer, så ingen jubel helt enda - men litt mer spent på kvelden/morgendagens test!
Får litt testeangst :facepalm: Vet ikke om jeg orker å bli skuffet i kveld, mulig jeg venter med test til i morgen:hilarious:
 
Back
Topp