IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Jeg har mer trua på el nå, altså! Hvordan ser grafen ut nå?

Å ta bilder i samme lys når det er høst og mørkt på kveldene er jo umulig :bag:
Fertilitetsmonitoren viste litt høyere nivå av lh sammenlignet med igår tidlig, så tipper det er ca tilsvarende som på strips i går ettermiddag/kveld.. Så kjenner jeg får litt håp nå altså :smiley-angelic001 Forrige mnd var det maks to tester med økning før det gikk tilbake, så alt som er annerledes er fint:)
Tempen dalte, så jeg gikk i kjelleren :arghh:
Screenshot_20230926_070949_FF App.jpg

Ååh så bra!! Jeg håååper sånn med deg!! Er det enkel letrozol du bruker? Tilgi at jeg glemmer :angelic:
 
Tempen dalte, så jeg gikk i kjelleren :arghh:
Vis vedlegget 415641

Ååh så bra!! Jeg håååper sånn med deg!! Er det enkel letrozol du bruker? Tilgi at jeg glemmer :angelic:
Jeg skjønner deg så godt!! :sad015

Er virkelig lov å ikke huske på alt alle andre tar altså :joyful: Tok enkel dose Letrozol forrige mnd, da kom el på CD33 - som er seint, men bedre enn ingen el! Så er første gang på dobbel dose denne mnd! Spent!!!
Alt jeg klarer å tenke på nå er ettermiddagens test! Så joiner deg i kjelleren dersom den er svakere igjen :meh:
 
Jeg skjønner deg så godt!! :sad015

Er virkelig lov å ikke huske på alt alle andre tar altså :joyful: Tok enkel dose Letrozol forrige mnd, da kom el på CD33 - som er seint, men bedre enn ingen el! Så er første gang på dobbel dose denne mnd! Spent!!!
Alt jeg klarer å tenke på nå er ettermiddagens test! Så joiner deg i kjelleren dersom den er svakere igjen :meh:
Etter alt jeg har lest her inne, så ser det ikke ut som noen har så god effekt på enkel letrozol, hvorfor kan ikke gyn gi dobbel med en gang?? :shifty: vi har liksom venta lenge nok nå vi starter på det :joyful:

Huff nei! Vil ikke ha deg her i kjelleren, testen din mååå øke xxxx :smiley-angelic001
 
Er det denne dere tar?? Jeg har brukt den som heter myo-inositol.
Men ser det er tomt på urtesenteret :nailbiting: hvor pleier dere å kjøpe?
Screenshot_20230926_101009_Samsung Internet.jpg
 
Glåååårgøhg. Jeg er bare på CD5-CD 7 (hvem vet), men sitter allerede og gruer meg til å vente på EL. Nå har jeg aldri hatt så lange sykluser som enkelte her inne, men... Den ventetiden er uutholdelig! Skal prøve å teste etter EL (over tid) for første gang.
 
Glåååårgøhg. Jeg er bare på CD5-CD 7 (hvem vet), men sitter allerede og gruer meg til å vente på EL. Nå har jeg aldri hatt så lange sykluser som enkelte her inne, men... Den ventetiden er uutholdelig! Skal prøve å teste etter EL (over tid) for første gang.
Ventetiden er den værste!! Og slitsomt å teste når man er usikker på om/når den kommer. Lykke til ☺️♥️
 
CD1 her nå, blødningene har kommet igang. Var hos gynekologen i dag morges og hun bekreftet spontanabort, var lite igjen der inne... men, hun sa ovariene hvertfall var veldig fine og skal utredes nå for habituell abort. Så får vi se.. må hoppe over en syklus for det da, blæ... :shifty: men bedre å bli utredet hvis det er noe som forårsaker det, også få et friskt svangerskap neste gang ♥️
 
CD1 her nå, blødningene har kommet igang. Var hos gynekologen i dag morges og hun bekreftet spontanabort, var lite igjen der inne... men, hun sa ovariene hvertfall var veldig fine og skal utredes nå for habituell abort. Så får vi se.. må hoppe over en syklus for det da, blæ... :shifty: men bedre å bli utredet hvis det er noe som forårsaker det, også få et friskt svangerskap neste gang ♥️
Bra å ha en plan, og fint at CD 1 er i gang!
 
Jepp er denne! Har kjøpt fra iherb men tror de har den flere steder på norske helsekoster også
Da har jeg brukt feil :wideyed:

Iherb er veldig dyrt, etter hva jeg har forstått? Finner den kun hos urtesenteret på nett, men kanskje jeg kan gå i fysiske butikker. Typisk det var utsolgt, liksom!
 
CD1 her nå, blødningene har kommet igang. Var hos gynekologen i dag morges og hun bekreftet spontanabort, var lite igjen der inne... men, hun sa ovariene hvertfall var veldig fine og skal utredes nå for habituell abort. Så får vi se.. må hoppe over en syklus for det da, blæ... :shifty: men bedre å bli utredet hvis det er noe som forårsaker det, også få et friskt svangerskap neste gang ♥️
Så bra det endelig skjer noe, og at nesten alt er ute ❤️ kjipt å vente en syklus, men som du sier så er det verdt det om dere kan få hjelp❤️ håper denne syklusen blir 28-dager-kort, så du slipper å vente i flere mnd pga lange sykluser..
 
Da har jeg brukt feil :wideyed:

Iherb er veldig dyrt, etter hva jeg har forstått? Finner den kun hos urtesenteret på nett, men kanskje jeg kan gå i fysiske butikker. Typisk det var utsolgt, liksom!
Åja! Men kan hende andre typer fungerer like godt da, det vet jeg ikke.

Vet ikke hvordan iherb er på pris lenger da det er lenge siden jeg har bestilt derfra (nå kjøper jeg på amazon Spania). Mulig de har den på fysiske butikker ja eller at de kan ta den inn ☺️ typisk ja!! :facepalm:
 
Så bra det endelig skjer noe, og at nesten alt er ute ❤️ kjipt å vente en syklus, men som du sier så er det verdt det om dere kan få hjelp❤️ håper denne syklusen blir 28-dager-kort, så du slipper å vente i flere mnd pga lange sykluser..
Bra å ha en plan, og fint at CD 1 er i gang!

Ja når det nå en gang ble som det ble så føles det godt at det er i gang, så kan jeg starte på en ny frisk ♥️ håper jeg får kort syklus denne gangen ja! Kommer til å teste selvom vi har aksjeforbud, for å ha oversikt over syklusen og se om jeg får el. Har lastet ned FF også nå, selvom jeg ikke forstår så mye av den enda :hilarious:
 
Da har jeg brukt feil :wideyed:

Iherb er veldig dyrt, etter hva jeg har forstått? Finner den kun hos urtesenteret på nett, men kanskje jeg kan gå i fysiske butikker. Typisk det var utsolgt, liksom!
Jeg bruker den som bare heter myo-inositol, men har hørt at denne skal være enda bedre for de som har PCOS, så tenkte prøve ut den neste gang☺️
 
Åja! Men kan hende andre typer fungerer like godt da, det vet jeg ikke.

Vet ikke hvordan iherb er på pris lenger da det er lenge siden jeg har bestilt derfra (nå kjøper jeg på amazon Spania). Mulig de har den på fysiske butikker ja eller at de kan ta den inn ☺️ typisk ja!! :facepalm:
Jeg bruker den som bare heter myo-inositol, men har hørt at denne skal være enda bedre for de som har PCOS, så tenkte prøve ut den neste gang☺️
Jeg fant en annen type som jeg kjøpte her
Kanskje det er denne typen myo-inositol som hjelper meg :smiley-angelic001
 
Ja når det nå en gang ble som det ble så føles det godt at det er i gang, så kan jeg starte på en ny frisk ♥️ håper jeg får kort syklus denne gangen ja! Kommer til å teste selvom vi har aksjeforbud, for å ha oversikt over syklusen og se om jeg får el. Har lastet ned FF også nå, selvom jeg ikke forstår så mye av den enda :hilarious:
Greit å ha litt kontroll selv om dere ikke kan prøve :)
Jeg er også ny i FF egentlig, har bare tempet 1 syklus tideligere, i vår. Du kommer raskt inn i det, så er det spennende også :joyful:
 
Ja når det nå en gang ble som det ble så føles det godt at det er i gang, så kan jeg starte på en ny frisk ♥️ håper jeg får kort syklus denne gangen ja! Kommer til å teste selvom vi har aksjeforbud, for å ha oversikt over syklusen og se om jeg får el. Har lastet ned FF også nå, selvom jeg ikke forstår så mye av den enda :hilarious:
Skal du begynne å tempe? :D eller, har du gjort det før?
 
Skal du begynne å tempe? :D eller, har du gjort det før?
Tenkte å begynne å tempe ja! Gjorde det før datteren min, men har veldig lite erfaring så føler meg skikkelig grønn på det :hilarious: pluss at hun sover sjeldent hele natta gjennom så spørs hvor nøyaktig det blir, men tenkte å prøve ☺️
 
Back
Topp