IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

IMG_3047.jpeg

Overraskende sterk test til CD6 å være :confused004
Jeg ble selvfølgelig stresset og begynte å google. Men det skal jeg prøve å slutte med altså, for alt jeg vet kan testene bli svakere igjen i morgen!
Og kommer el tidlig, så kommer den nå tidlig da :confused005 Er jo ikke akkurat det som har vært problemet:hilarious:
Jeg øver meg på chill :cool14
 
Da har jeg vært på timen hos Medicus, og er så fornøyd med at jeg tok det valget i går! Orker ikke å prøve i mange mnd. igjen før vi ber om hjelp.

Det var utrolig godt å komme til en kjent gynekolog som husket oss selv om det er 4,5 år siden vi var til fertilitetsbehandling. Hun husket problematikken fra før og gjorde en rask ultralyd. Livmorslimhinnen var bare 6mm, og begge eggstokkene var helt typiske PCO. Mange små follikler. Venstre eggstokk hadde en som var 11mm. Basert på ultralyden så er jeg egentlig i tidlig fase av en syklus, selv om jeg er på syklusdag 40. Kunne like gjerne vært syklusdag 5 i dag.

Så da ble det blodprøver, som jeg får svar på neste uke, og mest sannsynlig blir det oppstart av metformin. Hvis ikke det hjelper, så forsøker vi Letrozol. Det har ikke hjulpet tidligere, og da fikk jeg fortsette med Gonal-f i samme syklus. Godt å vite at ting ikke trenger å ta så lang tid. Så kanskje er vi heldige med å bli gravide innen utgangen av året :Heartpink
Så gode nyheter :D deilig at det ikke trengte å gå så lang tid! Så håper jeg metformin hjelper deg denne gang. Den hjalp meg godt med de to første, men denne gang hjelper den ikke, så det er tydelig at ting endres, hehe.
 
Da er vi like gamle! :joyful: Og samme her - planen var 3 før 35 - men livet skjedde! Er det som føles så surt også, vi har ventet lenge på at det skulle være mulig å prøve, og når det endelig blir det så er det bare lange sykluser og kluss :meh:
Og enig, håper det blir vår tur snart :Heartpink
Så morsomt, mye likt da :joyful: jeg krysser alt jeg kan for oss ❤️
 
Vis vedlegget 415305
Overraskende sterk test til CD6 å være :confused004
Jeg ble selvfølgelig stresset og begynte å google. Men det skal jeg prøve å slutte med altså, for alt jeg vet kan testene bli svakere igjen i morgen!
Og kommer el tidlig, så kommer den nå tidlig da :confused005 Er jo ikke akkurat det som har vært problemet:hilarious:
Jeg øver meg på chill :cool14
Spennende! Men cd 6 var litt tidlig, håper egget ligger å modnes i noen dager til :joyful: men det hadde absolutt vært gøy med en tidlig el :love7
 
Så gode nyheter :D deilig at det ikke trengte å gå så lang tid! Så håper jeg metformin hjelper deg denne gang. Den hjalp meg godt med de to første, men denne gang hjelper den ikke, så det er tydelig at ting endres, hehe.
Håper det ja. Så kjedelig at det ikke har samme effekt denne gangen. Tilgi hukommelsen min, men får du noe andre medisiner?
Jeg kjenner på fordelen med å gå til samme gynekolog, og privat, slik at vi slepper å prøve samme medisin i det uendelige før vi prøver noe nytt.
 
Håper det ja. Så kjedelig at det ikke har samme effekt denne gangen. Tilgi hukommelsen min, men får du noe andre medisiner?
Jeg kjenner på fordelen med å gå til samme gynekolog, og privat, slik at vi slepper å prøve samme medisin i det uendelige før vi prøver noe nytt.
Nei, jeg ville gi inositol en sjangs før jeg gikk til gynekologen igjen. Nå vet jeg ikke om det er vits å gå t gynekologen, vet ikke hvor lenge jeg orker dette mer..ser flere prøve letrozol så får de lenger syklus og må prøve dobbel neste gang. Tror det hadde klikka for meg, hehe.
Jeg går også til den samme, private gynekologen. Det er godt å ha en som kjenner deg og er behjelpelig i denne situasjonen ❤️
 
Spennende! Men cd 6 var litt tidlig, håper egget ligger å modnes i noen dager til :joyful: men det hadde absolutt vært gøy med en tidlig el :love7
Startet opp med fertilitetsmonitor idag, østrogennivået var lavt så da trenger jeg ikke stresse med at det blir eggløsning helt enda! Det må jo finnes en mellomting! :hilarious:
 
Håh, så mange 38-åringer det er her! Jeg er også det, @Lilly! og @Cowgirl . Nå satser jeg på å være tilbake her (og i IKM uke 42 så lenge det varer :hilarious: ). Hvis ikke det blodbadet jeg våknet til i morges er mensen, så vet ikke jeg! :hilarious:
Så kult at vi er flere på samme alder, og alle prøver på nr 3 :joyful: :D måtte 2024 bli året vi alle får babyen vår i ❤️
Deilig å være på cd 1, da :D håper du får el innen rimelig tid xxx
 
Altså snakker om blodbad... Jeg blødde gjennom - på JOBB! Herregud, så glad jeg er for at både buksa og kontorstolen min er svart. Måtte kjøre rett hjem med et håndkle under meg. Bare flir. Dette er ungdomsskolen på nytt igjen. :sick009
 
I dag har LH steget fra 0,02 i premom i går(var såvidt jeg kunne se antydning til strek), til 0,15 i dag. Jeg har også el-slim med litt blodrester i, i tillegg til stikkinger i eggstokker. Håper det betyr EL enten på søndag eller mandag!
 
Håh, så mange 38-åringer det er her! Jeg er også det, @Lilly! og @Cowgirl . Nå satser jeg på å være tilbake her (og i IKM uke 42 så lenge det varer :hilarious: ). Hvis ikke det blodbadet jeg våknet til i morges er mensen, så vet ikke jeg! :hilarious:
Hurra for mensen! (Ikke fullt så hurra for å blø igjennom :facepalm:)
Håper eggløsning kommer innen rimelig tid! Og enig med @Cowgirl - håper 2024 er vårt år :love7
 
I dag har LH steget fra 0,02 i premom i går(var såvidt jeg kunne se antydning til strek), til 0,15 i dag. Jeg har også el-slim med litt blodrester i, i tillegg til stikkinger i eggstokker. Håper det betyr EL enten på søndag eller mandag!
Krysser fingrene!! :joyful:
 
Når du trur el er på vei, men du må holde litt igjen på aksjeinnleggingen fordi du vet at det også kan gå 30 dager før el kommer - og man blir lei på et tidspunkt :facepalm:
 
Når du trur el er på vei, men du må holde litt igjen på aksjeinnleggingen fordi du vet at det også kan gå 30 dager før el kommer - og man blir lei på et tidspunkt :facepalm:
Ja ikke sant :rolleyes: må ikke starte for tidlig :hilarious:
 
Ladies! I dag er en fantastisk dag!
Her feirer vi alt som betyr at kroppen kaanskje fungerer bittelitt, for her har TR ENDELIG kommet! Etter syklus på 68 (!) dager kan jeg ikke annet enn å være kjempelykkelig over at endelig kan jeg starte på CD1!
JUBEL OG TRAMPEKLAPP :happy093.
Det er altså så deilig når CD1 endelig kommer etter en sånn evighetssyklus! :Heartred
 
Back
Topp