Kaffen smaker rart, men ikke vondt enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hurra! Er det tidligtest du har tatt?7 dpo - De grå syltynne skyggestrekene har blitt rosa!!!Måtte vente til de var tørket for at det skulle komme med på bilde. Klarer nesten ikke skjønne at det er sant!
Men alle symptomene er der, tung følelse i livmoren, veldig vonde pupper, lett kvalme også følte jeg meg VELDIG sikker på at jeg er gravid. Mistenker at egget slapp samme dag som jeg hadde LH topp å at jeg egentlig er 8 dpo, hadde topp kl 10 på morgenen.
Vis vedlegget 474110Vis vedlegget 474111
Kan ikke garantere at jeg klarer å vente så lengeFlink som venter så lenge!! Jeg tenkte det samme forrige pp men jeg klarer ikke stå i det å vente så lenge haha! Tiden går forferdelig sakte ja..
Fant en clearblue ultra tidlig i skuffen….WhuuuuuuuupsKan ikke garantere at jeg klarer å vente så lengeFant en clearblue ultra tidlig i skuffen….
Jeg joiner gjerne mysing om du ryker på den hihi!Ja, har tatt tre forskjellige merker å alle er på 10 mluHurra! Er det tidligtest du har tatt?

Satser på gravid!Skikkelig murringer i livmor .. enten gravid eller mens, si![]()

6po, ryker vel på en etter jobb
Jeg tok også en test som er positiv etter tiden; men tenkte det ikke er noe å tenke på! Stoler du på det? I såfall må jeg kjøpe flere tester igjen etter å ha gitt opp og tenkt at det bare er å vente på TR.Ja, har tatt tre forskjellige merker å alle er på 10 mlu
De jeg tok i går kveld var positiv når jeg våknet i morrest, så der kom det etter tiden

Jeg har erfaringer med dette på andre svangerskapet mitt. Var på IKM, kunne så vidt skimte noe før tidsfristen. Men streken var litt mer synlig, men forsatt svak etter. Jeg tok ny test for å være sikker, bare annet merke dagen etter.Jeg tok også en test som er positiv etter tiden; men tenkte det ikke er noe å tenke på! Stoler du på det? I såfall må jeg kjøpe flere tester igjen etter å ha gitt opp og tenkt at det bare er å vente på TR.![]()
Så spennende!!Jeg tok også en test som er positiv etter tiden; men tenkte det ikke er noe å tenke på! Stoler du på det? I såfall må jeg kjøpe flere tester igjen etter å ha gitt opp og tenkt at det bare er å vente på TR.![]()
Stoler dog ikke på tykke grå skyggestreker som stort sett bare viser der streken egentlig skulle ha vært. Har bare opplevd det med make sure sine tester.

For en styrke som klarer å vente med testing etter negativt svar! Jeg er en testetøs å klarer ikke la være å teste selv om den blir negativJeg tok en test for noen dager siden, blank. Så negativ. På terminkalkulator står det at 14. er datoen for positiv test. Har ikke troen på denne runden, så sparer den testen til IKM 17. og tar en da, så kan jeg legge den om mulig svangerskap helt død.
Har litt symptomer som kvalme (tenker det er for tidlig så kommer nok av noe annet), vondt i hodet og ser sorte prikker. Sånn var jeg hele første svangerskap. Trøtt. Men alt dette kan være fordi jeg er sliten, småbarnslivet har den påvirkningen til tider. Kjenner også det murer i ryggen, men det kan også være mensen. Jeg er også rar følsom for tiden, men det kan være årstiden.

HåperKaffen smaker normalt i dag. Men murringer

Haha, skulle ønske jeg kunne skryte av den styrken altså. Men har tatt tre allerede i denne PPe , i morgen har minstemann bursdag og vil ikke være litt skuffet på hand dag grunnet negativ test. Så skal den feires på lørdagen. Da er det bare en dag til å holde ut.For en styrke som klarer å vente med testing etter negativt svar! Jeg er en testetøs å klarer ikke la være å teste selv om den blir negativ
Håper for deg at det er graviditet du kjenner på!!![]()
Nei det er ikke så lett når det er det eneste man tenker på.. Også føles det kanskje som at «alle» tester positivt tidlig når man er inne på forum, for et er gjerne det som blir delt. Sannheten er vel at de fleste ikke tester positivt så tidlig, statistikkmessig.Haha, skulle ønske jeg kunne skryte av den styrken altså. Men har tatt tre allerede i denne PPe , i morgen har minstemann bursdag og vil ikke være litt skuffet på hand dag grunnet negativ test. Så skal den feires på lørdagen. Da er det bare en dag til å holde ut.
Vet av tidligere erfaringer at jeg tester sent positivt.