Ikm 47

9 dpo morgen. Synes jeg alltid skimter noe, men det gjør jeg hver mnd og så er det bare skygge. :hilarious: :smiley-ashamed004

Ingen symptomer på noe så langt egentlig.
Jeg ser noe, men jeg har selv vært veldig "plaget" med skygger på slike stav-tester - så tydelige at til og med checker-appen snappet de opp. Ta en ny test om et par dager, da får du skikkelig svar :)

Ikke så lett med søsken når man er så nærme i alder nei. Også er det jo rett alder for sjalusi, forstår han godt om han blir litt sjalu på lillebrors fine gaver:hilarious:
Her får mine alltid gave når den andre har bursdag, av bestemor selvsagt. Hun sier at man må jo feire at det er så og så lengesiden de ble storebror/lillesøster:laughing002 Helt greit egentlig. Har ganske lite søskensjalusi her, men så har de ganske stor aldersforskjell så det kan nok ikke sammenlignes
Nei, ikke så lett alltid det der. :smiley-ashamed004 Her er lillebror mest på sjalu, men storebror ville også ha gave i dag.

Her får også storebror gave av bestemor og farmor i morgen når dagen skal feires. Så sånn sett veldig praktisk.

Klarte ikke holde meg, negativ test i dag også. Så tenker jeg kan settes tante rød. Kjennes egentlig litt greit å bare ta den avgjørelsen, så håper jeg det ikke kommer noe i veien neste måned :)

Kroppen har vært rar de siste ukene, mye kvalme så kjenner at akkurat det med negativ test er ok. Ser ikke frem til å spy flere ganger hver dag, som jeg har gjort i de to andre svangerskapene. Men håper likevel på et annet resultat neste måned :laughing002

Klarte ikke holde meg, negativ test i dag også. Så tenker jeg kan settes tante rød. Kjennes egentlig litt greit å bare ta den avgjørelsen, så håper jeg det ikke kommer noe i veien neste måned :)

Kroppen har vært rar de siste ukene, mye kvalme så kjenner at akkurat det med negativ test er ok. Ser ikke frem til å spy flere ganger hver dag, som jeg har gjort i de to andre svangerskapene. Men håper likevel på et annet resultat neste måned :laughing002

Syns det er litt tidlig, men setter deg på mens hvis det er det du vil.

greit å se positivt på det :knegg:

Streken blir sterkere for hver dag:crybaby2:love7
Klarer ikke tro at det er sant!!
Trengs hverken mysing eller rett lys lengre, å den dukker opp nesten med en gang testen dyppes.
9/10 dpo i dag, vil tippe 10 egentlig.

Er lett kvalm, tørr og ekkel smak i munnen, veldig vonde pupper, veldig sulten og forstoppet.

IMG_4158.jpeg

IMG_4159.jpeg

Syns det er litt tidlig, men setter deg på mens hvis det er det du vil.

greit å se positivt på det :knegg:
Ja, er kanskje det. Men magefølelsen hele veien bortsett fra en dag har sagt at det ikke gikk veien denne gangen siden vi bommet på EL. :)

Ja, synes det er greit. Jeg er innstilt på at det tar tid denne gangen da vi var så heldig at første satt på første forsøk, og nummer to kom som en overraskelse. Skjønner enda ikke at vi rakk å få det til. Så føles helt greit. Tror nok det er verre om det ikke sitter neste måned, for da vet jeg vi må ta en liten pause.

Håper mange her får positive tester. :love7 Krysser fingrene for dere.

Ja, er kanskje det. Men magefølelsen hele veien bortsett fra en dag har sagt at det ikke gikk veien denne gangen siden vi bommet på EL. :)

Ja, synes det er greit. Jeg er innstilt på at det tar tid denne gangen da vi var så heldig at første satt på første forsøk, og nummer to kom som en overraskelse. Skjønner enda ikke at vi rakk å få det til. Så føles helt greit. Tror nok det er verre om det ikke sitter neste måned, for da vet jeg vi må ta en liten pause.

Håper mange her får positive tester. :love7 Krysser fingrene for dere.
Så leit! Neste pp sitter det!
Gratulerer med 2 åring i hus, håper dere får en helt nydelig bursdagfeiring❤️

Så leit! Neste pp sitter det!
Gratulerer med 2 åring i hus, håper dere får en helt nydelig bursdagfeiring❤️
Krysser fingrene for det. :D

Tusen takk, den har til nå vært veldig fin med bursdagspannekaker, gaver og krone. Satser på at ettermiddagen blir like bra. :D

Mye rart som skjer i denne kroppen nå kjennes det ut som :hilarious:

For en halvtimes tid siden kjente jeg et stikk som kjentes i hele venstresiden av magen, etterfulgt av stikk i underlivet! Nå nettopp hadde jeg et stikk i lysk-område på venstre siden, som strålte ned øverst i låret. Stikker også litt nå og da 3-4 fingerbredder under navlen, det har jeg kjent på siden i går ettermiddag/kveld.
Nå angrer jeg på at jeg ikke tok med en test på jobb:hilarious:

Streken blir sterkere for hver dag:crybaby2:love7
Klarer ikke tro at det er sant!!
Trengs hverken mysing eller rett lys lengre, å den dukker opp nesten med en gang testen dyppes.
9/10 dpo i dag, vil tippe 10 egentlig.

Er lett kvalm, tørr og ekkel smak i munnen, veldig vonde pupper, veldig sulten og forstoppet.

Vis vedlegget 474211

Vis vedlegget 474213
Gratulerer så mye! Når er terminen? :Heartred

Back
Topp