Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Hvis jeg stirrer leeenge på testen og skrur opp kontrasten på bildet så er det jo en strek der? 9dpo og fortsatt veldig tidlig![]()

Jeg ser! Selv med lavt lys på mobilen!Hvis jeg stirrer leeenge på testen og skrur opp kontrasten på bildet så er det jo en strek der? 9dpo og fortsatt veldig tidlig![]()

Jeg ser også!!Hvis jeg stirrer leeenge på testen og skrur opp kontrasten på bildet så er det jo en strek der? 9dpo og fortsatt veldig tidlig![]()
Så leit.. Håper for degKjenner jeg har fått litt mensmurringer her jeg og nå, og de ømme brystene er vekkskal ta en test imorgen tidlig og bare i tilfelle, men kjenner jeg mister håpet litt her nå. Er det noen som har erfaring med å få utredning etter 1 års prøving? Har et par prøveperioder igjen før det, men har og hatt en spontanabort inni der. "nullstiller" den de prøveperiodene før det slik at det må gå 1 år etter sa? Vurderer isåfall å ta noe tester privat.
tok denne testen i dag tidlig 12 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
Jeg ser!!!Nå trenger jeg noen trente øyne hertok denne testen i dag tidlig 13 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
![]()

Jeg ser ja!! SpennendeNå trenger jeg noen trente øyne hertok denne testen i dag tidlig 13 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
![]()
Jeg ser også! Trengte ikke myse en gangNå trenger jeg noen trente øyne hertok denne testen i dag tidlig 13 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
![]()

Strek!11 dpo og jeg synes testen i dag ikke var like blank som ellers(?). Tom for tidlig tester så ble vanlig test. Første bildet etter noen min, og andre bildet når den har tørket. Fler som ser noe? Blir kanskje litt spennende med neste test nå!Vis vedlegget 474398Vis vedlegget 474399

11 dpo og jeg synes testen i dag ikke var like blank som ellers(?). Tom for tidlig tester så ble vanlig test. Første bildet etter noen min, og andre bildet når den har tørket. Fler som ser noe? Blir kanskje litt spennende med neste test nå!Vis vedlegget 474398Vis vedlegget 474399
så ja, den er nok helt blenda