Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble kortvarig lykke for min del, begynte å blø nå![]()
Mhm, bare for å gi meg et snev av håpHæ?! Men du hadde jo strek….
NeeiDet ble kortvarig lykke for min del, begynte å blø nå![]()

Krysser fingra for festesmerter!!Fy fasan det stikker i tissen og gjør vondt nedi magen nåakkurat sånn som det er første dag på mensen!
Det ble kortvarig lykke for min del, begynte å blø nå![]()
Jeg ser en strek på det siste bildet der!Nå trenger jeg noen trente øyne hertok denne testen i dag tidlig 12 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
![]()

Jeg ser.Nå trenger jeg noen trente øyne hertok denne testen i dag tidlig 12 dpo. Satt og myste så lenge på den med trøtte øyne at jeg så stjerner tilslutt, men når jeg ser på bildene nå ser jeg jo at det ser ut som noe der?! Har alltid hatt enten eller strek, så ikke hatt behov for å myse sånn på en test førn
![]()

Jeg ser streken her.11 dpo og jeg synes testen i dag ikke var like blank som ellers(?). Tom for tidlig tester så ble vanlig test. Første bildet etter noen min, og andre bildet når den har tørket. Fler som ser noe? Blir kanskje litt spennende med neste test nå!Vis vedlegget 474398Vis vedlegget 474399

Ånei, så kjipt.Det ble kortvarig lykke for min del, begynte å blø nå![]()
Jeg håper det! Har hatt flere murringer i magen og stikk i underlivet i ettermiddag/kveld. Jeg hadde også en utrolig merkelig, veldig skarp smerte i livmorområdet som bare varte et par sekunder. Skvatt skikkelig til. Men tør ikke håpe på noe.. fri for tester, håper jeg holder meg til ikm fredag hvis tr ikke kommer førKrysser fingra for festesmerter!!
nesten rart hvis hun ikke kommer i natt, med alle murringene i dag!
men vanligvis hvis jeg får en liten rift av sex og begynner å blø er det litt mer enn hva det var nå! Spennede uansett!Neei, så kjedelig.. kan det ha vært kjemisk? Streken var jo tydelig i går«Streken» i går var falsk.. verste er at jeg fikk skygge på rsfu tidlig på samme tiss som jeg fikk den på babyplan testen. Så det ga jo ekstra håp. Aldri fått noe skygge på den før. Men alt har vært negativt i går ettermiddag + i dag tidlig igjen. Det var et irriterende lite håp kjenner jeg

Lurer på det.. har veldig mye symptomer i livmor og korsrygg som jeg ikke pleier å ha iaf! Føles ikke som mensensmerter heller liksom. Og sist pp fikk jeg mensen 11 dpo. Så er jo en dag forsinket dersom lutealfasen er like lang sånn egentlig. Bare håpe mensen dukker opp asap da. UghNeei, så kjedelig.. kan det ha vært kjemisk? Streken var jo tydelig i går![]()