Pippimor19
Glad i forumet
Gratulerer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!!
Gratulerer

au!
Lykke til alle sammen! 
synes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?Sniker fra Juni gruppe.Tok en ny test i dag bare for å plage meg selv enda mersynes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?
Første bilde er fra testen i går og andre er fra i dag

Glemte si - ser absolutt sterkere ut enn igår!Tok en ny test i dag bare for å plage meg selv enda mersynes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?
Og med denne blenda testen fra i ettermiddag legger jeg testpinnene fra meg for denne gang, og ønsker resten av gjengen lykke til og gratulerer12 dpo og tidligtest, hadde det vært en spire på vei hadde den gitt utslag nå. Usikker på om jeg skal ta en pauserunde fra letrozol, jeg mister håpet mer og mer nå for hver syklus det ikke går.
Vis vedlegget 474506
Skal jeg sette deg på TR?Ingen erfaringer med det, men testen i dag er mye sterkere enn i går!Tok en ny test i dag bare for å plage meg selv enda mersynes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?

Tok en ny test i dag bare for å plage meg selv enda mersynes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?

Ja, det kan du bare gjøre. Den kommer om en dag eller to uansett.Skal jeg sette deg på TR?
Hei! Jeg hadde kjemisk i midten av september. Da blødde jeg kraftig, hele tiden, i 8 dager.. litt svakere mot slutten så klart. Mine tester fortsatte å stige helt frem til blødningen stoppet. Hadde 1-2 på cb, 3 dager etterpå hadde jeg 2-3. Vet ikke helt hva som skjedde som gjorde at det steg, men når blødningen stoppet, så sank det fort. Helt negativ test 12 dager etter det startet.Tok en ny test i dag bare for å plage meg selv enda mersynes streken er sterkere i dag enn igår, men blør enda (bare spotting som kommer og går litt) men det er slik jeg pleier å ha i dagene før mensen så regner med det kommer som normalt imorgen eller fredag som er da jeg egentlig skal ha mensen. Noen som har erfaring med når testen blir svakere/forsvinner i forbindelse med kjemisk?