Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NetthandelKan berre komma å hjelpa Var ute o dag for å prøva å få inn litt, men klarte det ikkje. Får kynnere med ein gong og bekkent tåler ikkje dagens lys
Når dere kjøper inn (evt.arver eller får) klær, tenker dere da også godt fremover? Jeg så en som hadde lagt ut liste på Facebook, og det gir meg ganske bra angst å skulle tenke så langt frem når jeg ikke har gjort noen innkjøp enda...
Når dere kjøper inn (evt.arver eller får) klær, tenker dere da også godt fremover? Jeg så en som hadde lagt ut liste på Facebook, og det gir meg ganske bra angst å skulle tenke så langt frem når jeg ikke har gjort noen innkjøp enda...
Sist så hadde jeg alt for mye klær i flere forskjellige str. Greit å ha en body eller to i hver str. men man vet aldri hvordan babyen vokser. Min snart 3 åring vokste så fort, at det hadde holdt med halvparten, og enkelte str. hoppet vi glatt over. Så min erfaring er å ha det som trengs første mnd. Så se an og kose seg med småinnkjøp underveis når man ser hva man trenger. Vi får jo de flotte små en en utrolig herlig tid hvor ut å trille og byvandring er maks kosNår dere kjøper inn (evt.arver eller får) klær, tenker dere da også godt fremover? Jeg så en som hadde lagt ut liste på Facebook, og det gir meg ganske bra angst å skulle tenke så langt frem når jeg ikke har gjort noen innkjøp enda...
Gleder meg fælt til trilletur i byen i flott værSist så hadde jeg alt for mye klær i flere forskjellige str. Greit å ha en body eller to i hver str. men man vet aldri hvordan babyen vokser. Min snart 3 åring vokste så fort, at det hadde holdt med halvparten, og enkelte str. hoppet vi glatt over. Så min erfaring er å ha det som trengs første mnd. Så se an og kose seg med småinnkjøp underveis når man ser hva man trenger. Vi får jo de flotte små en en utrolig herlig tid hvor ut å trille og byvandring er maks kos
Jeg tenker som deg, hsr min første ekssmen 6 dager før terminEttersom jeg har eksamensinnspurt rett før lille kommer, er planen min å være ferdig hvertfall en måned før! Så vi har sprinkelseng, vogn, bilstol, noen bilder til barnerommet, to store poser med klær (hovedsaklig arvet & gaver), vippestol og babygym på plass! Men føler likevel jeg mangler såå mye, og det gjør jeg jo for så vidt og Tida går så utrolig fort! Med tvillinger hadde jeg sikkert være enda mer stressa, haha
Huff, da er vi i samme båt har en nå, og 4 i mai! Termin 18.mai haha!Jeg tenker som deg, hsr min første ekssmen 6 dager før termin
Akkurat sånn har jeg tenkt også! Ingen garanti for at formen forblir sånn som den er nå, og da er det fint å ha det meste i hus. Men mine barnløse venninner har tydeligvis store problemer med å forstå dette, fordi for dem er 2,5 mnd lenge. De tenker tydeligvis at alle barn kommer på termin, og at gravide kan løpe maraton fram til da.Blir helt stresset når ting ikke er på stell så her er det kjøpt inn seng (skrudd opp) bilstol, vogn, brystpumpe, stelleveske, tripp trapp stol med babysete,sydd babynest og vognpose, kjøpt sengetøy og klær.
Stellebord kjøper vi på fredag.
Ellers mangler babygym, vippestol, bæresele og litt småplukk.
Livredd for noe skjer tidlig å sambo må handle uten meg
Huff, da er vi i samme båt har en nå, og 4 i mai! Termin 18.mai haha!
Kan berre komma å hjelpa Var ute o dag for å prøva å få inn litt, men klarte det ikkje. Får kynnere med ein gong og bekkent tåler ikkje dagens lys