Ikkje fiksa noko enno...

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg har ikkje kjøpt inn noko til twinsa enno! Og er 26 veker på søndag! :eek:
Måååå byrja på mandag, iallefall få tak i bilstol og ei seng.
Andre som ikkje har fiksa noko enno?
 
:happy090Er bare i min 24 uke, men har kun kjøpt barnevogn i dag helt tilfeldig.......
 
Eg har ikkje kjøpt inn noko til twinsa enno! Og er 26 veker på søndag! :eek:
Måååå byrja på mandag, iallefall få tak i bilstol og ei seng.
Andre som ikkje har fiksa noko enno?
Klokka går, EJ. Tikk takk :p
 
Tiden går raskere nå så det er lurt å begynne å shoppe litt småtteri:)
Selv kjøpte jeg ikke annet enn klær på salg, og har ellers alt av utstyr fra før;)
 
Har ikke kjøpt noe utstyr selv enda, eller ett maxi cosi bilsete, sengekant, klær og en ergobaby:) mangler kommoder til både storebror og lillesøster, stellebord, stellematte, dyner, laken og sengtøy, vippestol, tripp trapp med newbornsete, lammeskinn etc og sikker mye jeg ikke trenger men som er kjekt ig ha for en shoppegal mamme;p
 
Har kjøpt bilstol og litt klær.. Ellers mangler jeg nesten alt :eek:
Og nå blir det flytting i Mars/April, så jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa..!
MYE som må ordnes :confused:
 
Ikke jeg heller. Men så har vi alt (nesten) fra storesøster da :)

Hadde det ikkje vore for at det kjem to så hadde eg hatt alt bortsett frå ei seng og kle...
Håpar ikkje ein baby kostar 42/48k for da sliter me :p
 
Her er det meste i hus etter førstemann som blir 3 omtrent samtidig som frøkna kommer.

Har kjøpt en ekstra triptrapp stol, noe jenteklær, og en reisevippestol fra tiny love som man enkelt kan ha med rundt, og vurderer denne reisesenga da den går som håndbaggasje på fly, og vi trenger noe å ta enkelt med oss rundt første tiden: http://lekmer.no/barnevarelse/senger/reisesenger/inovi-cocoon-reiseseng-black#review

Ellers planlegger jeg å pusse den gamle sprinkelsenga og gi den nytt liv i form at et malingsstrøk eller 2.
 
Ettersom jeg har eksamensinnspurt rett før lille kommer, er planen min å være ferdig hvertfall en måned før! Så vi har sprinkelseng, vogn, bilstol, noen bilder til barnerommet, to store poser med klær (hovedsaklig arvet & gaver), vippestol og babygym på plass! Men føler likevel jeg mangler såå mye, og det gjør jeg jo for så vidt og :eek: Tida går så utrolig fort! Med tvillinger hadde jeg sikkert være enda mer stressa, haha :p
 
Vi har arvet noen bitte små klær, og så har jeg bestilt vogn, men vi har ikke kjøpt noe til babyen enda. Er ganske stresset på grunn av det...
 
Her er så godt som alt klart. Har mye fra storesøster som er født på samme tid tre år tidligere, ellers har vi kjøpt inn resten og pusset opp barnerom. Skulle nesten byttet med deg, er nå 100% sykemeldt og skulle gjerne hatt litt mer å putle med ;)
 
Her er så godt som alt klart. Har mye fra storesøster som er født på samme tid tre år tidligere, ellers har vi kjøpt inn resten og pusset opp barnerom. Skulle nesten byttet med deg, er nå 100% sykemeldt og skulle gjerne hatt litt mer å putle med ;)

Kan berre komma å hjelpa ;) Var ute o dag for å prøva å få inn litt, men klarte det ikkje. Får kynnere med ein gong og bekkent tåler ikkje dagens lys :p
 
Mangler bare småplukk. Har gått inn i fullt redebyggermodus/ januarsalgsgalning så har skaffet mesteparten nå i januar. Hadde også en del fra før av, så det var ikke allverden vi måtte skaffe heller.
 
28uker i går:). Har foreløpig kun handlet inn et par plagg,men har en del utstyr fra storebror også vil jeg gjerne ha litt mer jentete klær denne gangen:). Det eneste store vi skal kjøpe er ny vogn. Tror det går veldig fint at ikke du har handlet så mye enda. Noen ting er selvfølgelig greit å få på plass etterhvert, men min erfaring fra sist er hvertfall at man somregel handler inn mye mer enn man trenger. Jeg fant også ut at butikkene er oppe etter at babyen er født. Noe jeg ikke var helt klar over sist;). Hehe.
 
Har faktisk ein del kle da, fått masse av to venniner :)
 
Når dere kjøper inn (evt.arver eller får) klær, tenker dere da også godt fremover? Jeg så en som hadde lagt ut liste på Facebook, og det gir meg ganske bra angst å skulle tenke så langt frem når jeg ikke har gjort noen innkjøp enda...
 
Har ikke kjøpt inn noe enda, er i uke 24... Tenkte og begynne nå snart da, for det går jo fort fremover:)
 
Back
Topp