Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

Åh så herlig :Heartred Jaa gleder meg, når begynte du å kjenne liv? :D Har du handlet inn noe ennå? :D
Jeg kjente de første boblene mot slutten av uke 14, hadde nok aldri kjent det om jeg ikke visste hvordan det kjennes ut :Heartred Blitt veldig mye sterkere og hyppigere de siste par ukene, spesielt fra midtveis i uke 19 :happy:
Har bare handlet en fin sparkebukse og garn til babyteppe, har jo veldig mye fra storebror, så stresser ikke med å få så mye på plass, får rydde ting på plass i sommer :Heartred
Har du handlet noe? Noe du gleder deg til å handle inn? :joyful:
 
Jeg kjente de første boblene mot slutten av uke 14, hadde nok aldri kjent det om jeg ikke visste hvordan det kjennes ut :Heartred Blitt veldig mye sterkere og hyppigere de siste par ukene, spesielt fra midtveis i uke 19 :happy:
Har bare handlet en fin sparkebukse og garn til babyteppe, har jo veldig mye fra storebror, så stresser ikke med å få så mye på plass, får rydde ting på plass i sommer :Heartred
Har du handlet noe? Noe du gleder deg til å handle inn? :joyful:

Åh spennende :D Gleder meg veldig til jeg kjenner det også :D Åh koslig, ja du har jo så mye fra storebror, det er jo deilig så du slipper å tømme lommeboka helt :wideyed: Nei ikke handlet noe ennå, kommer nok til å vente en stund, er andre ting som må komme først her i huset! Men skulle gjerne vært rik og gått bananas:rolleyes: Har ikke tenkt så mye på hva jeg skal handle ennå, bare at jeg gleder meg til det :happy: Får se hva lommeboka sier når det nærmer seg men blir nok en del arv og brukt ;)
 
Lenge siden du har oppdatert her nå :rolleyes:
Hvordan går det med deg?:):Heartred
 
Lenge siden du har oppdatert her nå :rolleyes:
Hvordan går det med deg?:):Heartred
Halloooo :hello
Med meg og lille går det veldig bra!! Enn med deg? :joyful:
Er kommet oss til 30+1 idag :talk017
Storkoser meg med magen og elsker å kjenne lillebror boble rundt inni der :Heartred
Noen ganger sparker han til så jeg skvetter, helt tydelig at han har litt bedre boltreplass enn førstemann :hilarious:
Ellers er ikke de store innkjøpene i gang, vi har selvfølgelig mye fra førstemann, og så lenge jeg har elastisk bæresjal & litt klær så tenker jeg liksom at det ikke er noen krise - jeg venter i spenning på at det klikker for meg og ALT må på plass NÅ! :laughing021
Kjøkkenet er på vei ned da, tells det som forberedelse? :D
 
Halloooo :hello
Med meg og lille går det veldig bra!! Enn med deg? :joyful:
Er kommet oss til 30+1 idag :talk017
Storkoser meg med magen og elsker å kjenne lillebror boble rundt inni der :Heartred
Noen ganger sparker han til så jeg skvetter, helt tydelig at han har litt bedre boltreplass enn førstemann :hilarious:
Ellers er ikke de store innkjøpene i gang, vi har selvfølgelig mye fra førstemann, og så lenge jeg har elastisk bæresjal & litt klær så tenker jeg liksom at det ikke er noen krise - jeg venter i spenning på at det klikker for meg og ALT må på plass NÅ! :laughing021
Kjøkkenet er på vei ned da, tells det som forberedelse? :D

Hurra for uke 30 :dance018:Heartred
 
Halloooo :hello
Med meg og lille går det veldig bra!! Enn med deg? :joyful:
Er kommet oss til 30+1 idag :talk017
Storkoser meg med magen og elsker å kjenne lillebror boble rundt inni der :Heartred
Noen ganger sparker han til så jeg skvetter, helt tydelig at han har litt bedre boltreplass enn førstemann :hilarious:
Ellers er ikke de store innkjøpene i gang, vi har selvfølgelig mye fra førstemann, og så lenge jeg har elastisk bæresjal & litt klær så tenker jeg liksom at det ikke er noen krise - jeg venter i spenning på at det klikker for meg og ALT må på plass NÅ! :laughing021
Kjøkkenet er på vei ned da, tells det som forberedelse? :D

Gratulerer med å ha bikket 30 uker og at alt er bra :)
Her går det også bra, 31+3 i dag. Kjenner dog at det begynner å bli tungt. Har allerede gått opp mer i vekt nå på 30 uker enn jeg gjorde på hele svangerskapet med søstra :bag: Men så ligger han jo ann til å bli 1 kg større også da :hilarious:
Jeg sitter også og lurer på når nesting-behovet skal kicke inn. Føler at jeg hadde det meste på plass denne tiden med søstra, nå så har jeg nesten ikke ofret det en tanke :rolleyes: Har kjøpt inn tripp trapp stol og bag til reisevogna siden jeg fikk det billig på finn, men ellers ikke ordnet noe. Må i allefall få somlet meg til å kjøpe et elastisk sjal.

Utrolig sprekt av dere å begynne med kjøkkenet nå :woot: Får håpe og tro dere blir nogen lunde ferdig til lillebror kommer da :)
 
Gratulerer med å ha bikket 30 uker og at alt er bra :)
Her går det også bra, 31+3 i dag. Kjenner dog at det begynner å bli tungt. Har allerede gått opp mer i vekt nå på 30 uker enn jeg gjorde på hele svangerskapet med søstra :bag: Men så ligger han jo ann til å bli 1 kg større også da :hilarious:
Jeg sitter også og lurer på når nesting-behovet skal kicke inn. Føler at jeg hadde det meste på plass denne tiden med søstra, nå så har jeg nesten ikke ofret det en tanke :rolleyes: Har kjøpt inn tripp trapp stol og bag til reisevogna siden jeg fikk det billig på finn, men ellers ikke ordnet noe. Må i allefall få somlet meg til å kjøpe et elastisk sjal.

Utrolig sprekt av dere å begynne med kjøkkenet nå :woot: Får håpe og tro dere blir nogen lunde ferdig til lillebror kommer da :)
Vekta-smekta, jeg tenker sånn her; om jeg går opp noen ekstra kg så betyr det bare noen ekstra trilleturer, så ingen krise :happy:
Jeg gikk opp 30 kg med førstemann :bag: Ikke søtt og godteri, men mat, var så utrolig sulten! Mye forsvant veldig raskt, og resten forsvant i løpet av det første året uten at jeg trengte å styre noe med det - så tenker at kroppen trengte en del for graviditeten og ammingen :) Denne gangen har jeg sånn sett gått opp mye mindre :hilarious: Men føler jo at heftig bekkenleddsmerter og dermed lite aktivitet gjør at det blir et par «ekstra» kg som følge av det :happy: 1 km gåtur i snegletempo gjør kun underverker for sjela :laughing021

Og det er så godt å høre at vi er flere som ikke har gått bananas på innkjøp og planlegging! Får se om vi plutselig går i panikkmodus og hamstrer eller om det holder seg :laughing002

Satser på at kjøkkenet går sånn halvveis på skinner, håndtverkere er i gang og innredning er bestilt, så da håper jeg på nytt og fint kjøkken til seinsommeren! :hug007
 
Vekta-smekta, jeg tenker sånn her; om jeg går opp noen ekstra kg så betyr det bare noen ekstra trilleturer, så ingen krise :happy:
Jeg gikk opp 30 kg med førstemann :bag: Ikke søtt og godteri, men mat, var så utrolig sulten! Mye forsvant veldig raskt, og resten forsvant i løpet av det første året uten at jeg trengte å styre noe med det - så tenker at kroppen trengte en del for graviditeten og ammingen :) Denne gangen har jeg sånn sett gått opp mye mindre :hilarious: Men føler jo at heftig bekkenleddsmerter og dermed lite aktivitet gjør at det blir et par «ekstra» kg som følge av det :happy: 1 km gåtur i snegletempo gjør kun underverker for sjela :laughing021

Og det er så godt å høre at vi er flere som ikke har gått bananas på innkjøp og planlegging! Får se om vi plutselig går i panikkmodus og hamstrer eller om det holder seg :laughing002

Satser på at kjøkkenet går sånn halvveis på skinner, håndtverkere er i gang og innredning er bestilt, så da håper jeg på nytt og fint kjøkken til seinsommeren! :hug007


Vet jeg ikke bør tenke så mye på vekta, kommer til å gå opp det jeg går opp uansett. Legger ikke bånd på meg, så spiser det jeg vil, når jeg vil :p
Er nok bare uvant å legge lett på seg. Da jeg var yngre prøvde jeg så hardt å legge på meg, da jeg følte jeg var for tynn. Men uansett hva jeg gjorde, så stod vekta på stedet hvil. Etter at jeg bikket 25 så har jeg lagt på meg lettere. Har i grunn vært glad for det, men ble litt mer obs på å ikke gå for mye opp, da min mor var likedan da hun var yngre, men fikk så vektproblemer etter siste barnet. Ønsker ikke å oppleve det samme. Men er jo som du sier, det går nok av uansett. Ekstra trilleturer blir nok hunden i huset bare glad for :joyful:

Føler jeg fortsatt har god tid på å få ting i orden før lillebror kommer, selv om jeg av og til tenker at jeg bør begynne snart. Men orker ikke stresse. Har ei venninne som har termin om 3 uker, og de har ikke gjort klart noe heller :p Som hun sier, hun har jo alt i huset etter storebroren, så det går seg sikkert til :p
Men tenker i allefall at jeg må få lagt klærne i kommoden, gjort klar stelleplassen og få skaffet et babynest, så kan resten bare vente om jeg ikke orker å gjøre det på forhånd:rolleyes:

Blir godt med nytt og fresht kjøkken da :)
Krysser fingrene for at alt går som planlagt :thumleft
 
Hvordan går det?❤️
Hallo :Heartred Her går det bra!! Inne i uke 37 og lillebror er herved ferdig baka :wav
Men han kan gjerne få bli inne et par uker til for å fete seg opp ;)
Hvordan går det med dere? Hvordan er livet som nybakt mamma? :)
 
Hallo :Heartred Her går det bra!! Inne i uke 37 og lillebror er herved ferdig baka :wav
Men han kan gjerne få bli inne et par uker til for å fete seg opp ;)
Hvordan går det med dere? Hvordan er livet som nybakt mamma? :)

Så herlig !❤️ Gleder meg til å høre at han har meldt sin ankomst :D

Du det går så fort! Jeg syns jeg nettopp var gravid, og vipps så er Olav snart 3 måneder!:( prøver å nyte så godt jeg kan men tiden bare forsvinner mellom fingrene på meg men jeg trives og gleder meg til fortsettelsen❤️
 
Håper alt går bra med deg ❤️ Ikke lenge igjen til termin nå :nailbiting:
Håper formen din er fin og at du nyter sommeren ❤️
Lykke til i sluttspurten!
 
Håper alt går bra med deg ❤️ Ikke lenge igjen til termin nå :nailbiting:
Håper formen din er fin og at du nyter sommeren ❤️
Lykke til i sluttspurten!
Tusen takk! Uke 39 nå! Og jeg har begynt med fødselsbingo! :laughing021 Siste ukene er litt som dpo-land, prøver å være chill, men tolker og fortolker ethvert tegn fra kroppen :laughing014

Noen dager klarer jeg såvidt å gå pga bekkenet, da lurer jeg på hvor tidlig jordmor går med på å prøve stripping :facepalm: Men prøver å nyte dagene med magen :Heartred
Hver dag er det en mindre dag til fødsel :D

Kos deg masse med lille, håper barseltiden går så rolig for seg som den intense tiden kan ;):Heartred
 
Jaaaa!!
Noen dager er det supergøy å spille bingo! :joyful: Men andre dager er det fortsatt ganske så rolig, og ikke mange rutene som får kryss :laughing021

aaah jag vet! Morsomste med hela graviditeten dem sista ukerne!! Jag är nu bara en månad efter födsel ledsen för att Bingon redan är slut för min del, selv om jag vann full pott så savner jag å få krysse bingorutor!! Massa lycka till i innspurten och oppdatera gärna så jag får känna på spänningen en gång till!
 
aaah jag vet! Morsomste med hela graviditeten dem sista ukerne!! Jag är nu bara en månad efter födsel ledsen för att Bingon redan är slut för min del, selv om jag vann full pott så savner jag å få krysse bingorutor!! Massa lycka till i innspurten och oppdatera gärna så jag får känna på spänningen en gång till!
Haha! I så tilfelle kan jeg krysse av IDB3 idag!
IDB3 - ikke en dritt, banditt 3 der altså!
:greet015
 
keep it coming! For hver dag som går så er vi en dag närmre baby, vare sig det skjer noe som du merker eller ikke!!!
 
Lillebror er her, frisk & rask :Heartred:Heartbigred:Heartred

Første fødselen var 14 timer aktiv fødsel og godt over et døgn latensfase, så når det denne gangen ble styrtfødsel ble vi mildt sagt tatt på senga :hilarious: 50 min etter vi kom oss inn på fødestuen var lillebror ute :Heartred Når riene kom så hyppig at jeg ikke rakk å drikke vann en gang, og jeg fortsatt tenkte at jeg sikkert hadde 7 timer igjen, da føltes det hele litt umulig - men når trykketrangen kom og jeg skjønte at det blir BABY! NÅ! Så ble alt veldig mye lettere :joyful:

Vi har rolige dager hjemme, ikke tatt i mot så mye besøk enda, men nyter dagene som en familie på 4 :Heartred Lillebror er kjempe flink til å die og føler meg veldig heldig som har fått en så god start på ammingen :)
Vi nyter masse hud mot hud, så bekledningen er stort sett enkel :hilarious: Enten skjorte eller bh, sjeldent begge deler samtidig - så frem til jeg klarer å kle på meg igjen får vi fortsette å begrense besøket :laughing021
Lenge leve barselbobla! :talk017
 
Back
Topp