Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

LIJETR

Elsker forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
:hello Etter mye om og men trur jeg at jeg har bestemt meg for å opprette en liten prøvedagbok!

I 2017 kom førstemann, og vi er nå i gang med å prøve på en liten søskenspire :Heartred:Heartred
Første prøvemåned var mai - fikk svaaakt positiv test 1 dag etter IKM (testet ikke før), men blødningen startet dagen etter.

Gleden var stor når vi i juni stod med en tydelig positiv test, og streken bare ble sterkere og sterkere! (Hadde da oppdaget hvor mye det går an å teste :D) Men MA ble dessverre oppdaget 9+ på privat ultralyd. Størrelsen på knøttet var riktig, men det var ingen hjerteslag, så det må akkurat ha skjedd.. Det ble cytotec-kur på sykehuset, og blødning/spotting i etterkant som akkurat har gitt seg.

Etter MA har jeg mildt sagt blitt opptatt av eggløsning og ny prøverunde! :shy: Det beste for meg og samboer er å få lov å komme i gang med prøvingen, så vi kan se fremover :love7
Så her er det ingen ventemåned :hilarious:

Jeg har fortsatt relativt sterke g-tester, men har de siste dagene hatt el-slim og el-smerter. Tempen gjorde en liten dipp i går, og jeg håper den stiger videre opp i morgen!!
El-tester er jo bortkastet for øyeblikket, så blir fysiske symptomer og temping for å prøve å ha kontroll på syklus! :happy:

Nå lever jeg på håpet om klaff denne pp, og tenker med skrekk på den gigantiske skuffelsen det blir dersom tanta melder sin ankomst :yuck:
Ikke helt i vater enda - men godt å henge her inne med mange som er akkurat like opptatt av prøving som meg :joyful:

Så kort oppsummert (etter langt innlegg :hilarious:):
Ikke helt i vater - men himla optimistisk! :Heartpink
 
Last edited:
AF1E8C8F-B79F-4B2F-BF03-4094023A4F45.png

Hååååper tempen stiger ytterligere i morgen så jeg kan ta sats inn i dpo-land :joyful:
 
Endelig! :woot: Har håpet på at du skulle opprette dagbok:joyful: Vi ventet heller ikke en måned etter MA, hadde ikke tålmodighet til det:hilarious: Dessuten er det kun for å gjøre jobben lettere for legen ift å fastsette termin. Ikke vårt ansvar å gjøre jobben til legen lettere så vi kjørte på med gang:D

Håper på raskt klaff og terminspirer! Følger spent med❤
 
Leit å høre om MA'en :sorry: Måtte spiren sitte raskt igjen! :Heartred Masse lykke til!
 
Endelig! :woot: Har håpet på at du skulle opprette dagbok:joyful: Vi ventet heller ikke en måned etter MA, hadde ikke tålmodighet til det:hilarious: Dessuten er det kun for å gjøre jobben lettere for legen ift å fastsette termin. Ikke vårt ansvar å gjøre jobben til legen lettere så vi kjørte på med gang:D

Håper på raskt klaff og terminspirer! Følger spent med❤
Tusen takk!! Så hyggelig :joyful:

Ja, har forstått det sånn - så da får legene heller klø seg i hodet for å finne termin :hilarious: Følger jo med på el som best jeg kan, så jobben blir ikke så vanskelig dersom det skulle klaffe :happy:

Har du tempet før spira satt? Hadde sååå håpet på økning i temp idag, men neida :shifty: Men det var en litt kavete natt med ettåringen, så måleforholdene ble langt fra optimale.. så spørsmålet mitt er jo; har du noen erfaringer med hvordan tempen oppfører seg med dårlig søvn?
 
80CA5B0E-8ABC-4854-A727-E9A02CCCC2F4.png

Blæh. Ikke noe stigning :shifty: Helt tullete, men jeg er rett og slett skikkelig grinete pga det :mad::hilarious:
Det var en urolig natt med ettåringen, så hadde bare sovet i 1,5 t når jeg målte til vanlig tid.. Men ut ifra hva jeg har lest så vil det gjøre temp høyere fremfor lavere - altså kan jeg vel ikke håpe på unøyaktig lav temp pga det..
Noen med innspill? :confused:
 
B5F46765-D0DA-48F2-B108-98F7793C7FB9.jpeg
Til gjengjeld - og dette burde jeg glede meg mer over - g-testene blir sakte men sikkert svakere!! :joyful:
 
Last edited:
Tusen takk!! Så hyggelig :joyful:

Ja, har forstått det sånn - så da får legene heller klø seg i hodet for å finne termin :hilarious: Følger jo med på el som best jeg kan, så jobben blir ikke så vanskelig dersom det skulle klaffe :happy:

Har du tempet før spira satt? Hadde sååå håpet på økning i temp idag, men neida :shifty: Men det var en litt kavete natt med ettåringen, så måleforholdene ble langt fra optimale.. så spørsmålet mitt er jo; har du noen erfaringer med hvordan tempen oppfører seg med dårlig søvn?

Ja, de kan bare klø seg i hode :)

Nei, jeg har ikke tempet så vet ingenting om det. Tror det er en tråd her som heter vi som temper eller noe sånt, de kam sikkert hjelpe deg :)
 
Ja, de kan bare klø seg i hode :)

Nei, jeg har ikke tempet så vet ingenting om det. Tror det er en tråd her som heter vi som temper eller noe sånt, de kam sikkert hjelpe deg :)
Ja, fant frem til den!
Aller mest krysser jeg bare fingrene for et ordentlig temphopp i morgen tidlig! :joyful:
 
F68B454D-A677-4B3F-8523-A69AC71A076C.png

:talk017
Mulig jeg tar gleden på forskudd, men tempen er på vei opp, og det får den bare fortsette med!
1 dpo! :joyful:
 
Tusen takk!!
Ser ut til at det ble en meget kortvarig glede, småblødninger etter det jeg trur var el, som bare øker på :(

Åh.. jeg sliter også veldig med småblødninger etter el og frem til ikm... så forstår frustrasjonen din veldig. Men min gyn sier at blødninger mellom el og ikm i hovedsak ikke kan påvirke befruktning og handler om hormoner... Har du hørt noe om det? :)
 
Åh.. jeg sliter også veldig med småblødninger etter el og frem til ikm... så forstår frustrasjonen din veldig. Men min gyn sier at blødninger mellom el og ikm i hovedsak ikke kan påvirke befruktning og handler om hormoner... Har du hørt noe om det? :)
Åja, det var jeg ikke klar over! Tenkte litt at løpet var kjørt for denne mnd jeg.. Gjelder det også dersom det er blødning tilsvarende en svak mens eller er det kun småblødninger?
Nå ble jeg litt håpefull igjen! Og ekstra spent på tempen i morgen!
Herre, for en berg og dalbane det er om dagen :hilarious:
Hvor ligger du hen i el-dpo-ikm løypa? :happy:
 
Back
Topp