Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

13+3! :Heartbigred
(Oddetallselskeren blir helt mo i knærne)

Shit banditt! :jimlad: Dette er fantastisk :happy093
Vi har vært på ul etter at vi rundet 12 uker og alt var tipp topp :Heartred

Kvalmen har stort sett gitt seg! Fortsatt trøtt, men synes jeg aner antydningen til litt mer energi! Oppblåst, så etter at livmora klatret opp av bekkenet har det vært vanskelig å skjule magen :hilarious: Nå er det vel stort sett offisielt, har hvertfall sluttet å prøve å skjule magen :happy:
Bekkenet knirker litt, så prøver å finne rett belastning - det er enklere sagt enn gjort :bag:

Vil si at jeg i det store og hele de siste ukene har klart å slappe og bare nyte (et par hiccups på veien selvfølgelig :hilarious:), og fremover nå skal tiden bare nytes :Heartred Det vil si null googling :laughing021

Med en god dose selvinnsikt ser jeg at det muligens ikke vil bli sååå hyppige oppdateringer fra meg her, i dpo-land er det jo sååå mye å rapportere om, og ALT kan jo endres på en time! Mens graviditeten tralter jo avgårde i et litt annet tempo :dance008 Men jeg ruger (rugedansen: :dance008:dance008:dance008) og koser meg!
Og følger med her & håper på noen flotte terminspirer (NÅ!!!) :wav
 
13+3! :Heartbigred
(Oddetallselskeren blir helt mo i knærne)

Shit banditt! :jimlad: Dette er fantastisk :happy093
Vi har vært på ul etter at vi rundet 12 uker og alt var tipp topp :Heartred

Kvalmen har stort sett gitt seg! Fortsatt trøtt, men synes jeg aner antydningen til litt mer energi! Oppblåst, så etter at livmora klatret opp av bekkenet har det vært vanskelig å skjule magen :hilarious: Nå er det vel stort sett offisielt, har hvertfall sluttet å prøve å skjule magen :happy:
Bekkenet knirker litt, så prøver å finne rett belastning - det er enklere sagt enn gjort :bag:

Vil si at jeg i det store og hele de siste ukene har klart å slappe og bare nyte (et par hiccups på veien selvfølgelig :hilarious:), og fremover nå skal tiden bare nytes :Heartred Det vil si null googling :laughing021

Med en god dose selvinnsikt ser jeg at det muligens ikke vil bli sååå hyppige oppdateringer fra meg her, i dpo-land er det jo sååå mye å rapportere om, og ALT kan jo endres på en time! Mens graviditeten tralter jo avgårde i et litt annet tempo :dance008 Men jeg ruger (rugedansen: :dance008:dance008:dance008) og koser meg!
Og følger med her & håper på noen flotte terminspirer (NÅ!!!) :wav
Bra å høre at ting står brs til, men ja ser den med oppdatering altså. Man går jo bare å ruger :dance008 her er det tid for oul i måren.kan ikkje tro det er komt så langt
 
Bra å høre at ting står brs til, men ja ser den med oppdatering altså. Man går jo bare å ruger :dance008 her er det tid for oul i måren.kan ikkje tro det er komt så langt
Herregud, tenk det! Masse lykke til!! :Heartred Titt gjerne innom med en liten oppdatering etterpå!! :joyful:
Vet dere kjønn? Skal dere vite det? Har du noen følelse? :D
 
Herregud, tenk det! Masse lykke til!! :Heartred Titt gjerne innom med en liten oppdatering etterpå!! :joyful:
Vet dere kjønn? Skal dere vite det? Har du noen følelse? :D

Takk for det og skal prøve å oppdatere etterpå :Heartred vet ikkje kjønn men ønsker å vite vist de kan se. Har en jentefølese så får vi se då :shy:
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Hei Belka :Heartred
Her går det veldig bra! Vært på oul hvor alt så fint ut! Så jeg er utrolig glad og lettet :wav
Kjenner liv daglig, men sjeldnere og mindre enn med førstemann på denne tiden siden morkaka er foran denne gangen, så nyter de sleivsparkene jeg får kjenne :joyful:
Leste akkurat oppdateringen din for en tid tilbake siden i dagboken din, hvordan går det med deg? :happy:
 
Så deilig at alt var fint på OUL! God helg <3
 
Hei Belka :Heartred
Her går det veldig bra! Vært på oul hvor alt så fint ut! Så jeg er utrolig glad og lettet :wav
Kjenner liv daglig, men sjeldnere og mindre enn med førstemann på denne tiden siden morkaka er foran denne gangen, så nyter de sleivsparkene jeg får kjenne :joyful:
Leste akkurat oppdateringen din for en tid tilbake siden i dagboken din, hvordan går det med deg? :happy:

Gratulerer med overstått OUL og at alt så bra ut ❤️
Så herlig at du kjenner liv hver dag, selv om morkaka demper litt :)
Med meg går det bra. 21+0 i dag og over halvveis :wideyed:
Lillebror i magen er veldig aktiv og mannen fikk gleden av å kjenne liv for ca 2 uker siden. Kommende storesøster er enn så lenge for utålmodig, så hun har ikke fått kjenne enda.
Men gleder meg for hver uke som går og teller nå for øyeblikket ned til de magiske 24 og ny ultralyd :happy:

Håper du får en strålende søndag ❤️
 
Hvilken uke er du i nå? Og har du fått vite kjønn? :rolleyes::Heartred:dance008
Nå er jeg kommet til uke 22 :smiley-bounce016
Og vi venter på lillebror :Heartred Kjenner mye liv og sterke spark - gled deg til du begynner å kjenne liv også! :Heartred Da får man jevnlige bekreftelser fra lille, det gjør utrolig godt!!
 
WOW! uke 22 allerede!! Gratulerer så mye igjen :Heartred Kos deg med spark i magen!! :love7
 
Nå er jeg kommet til uke 22 :smiley-bounce016
Og vi venter på lillebror :Heartred Kjenner mye liv og sterke spark - gled deg til du begynner å kjenne liv også! :Heartred Da får man jevnlige bekreftelser fra lille, det gjør utrolig godt!!
Så koselig! :Heartbigred
 
Nå er jeg kommet til uke 22 :smiley-bounce016
Og vi venter på lillebror :Heartred Kjenner mye liv og sterke spark - gled deg til du begynner å kjenne liv også! :Heartred Da får man jevnlige bekreftelser fra lille, det gjør utrolig godt!!

Åh så herlig :Heartred Jaa gleder meg, når begynte du å kjenne liv? :D Har du handlet inn noe ennå? :D
 
Gratulerer med en aktiv liten lillebror i magen :love7
 
Back
Topp