Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

Jeg tror nesten jeg syns det er best å ikke teste. For da får man hvertfall ikke negativ test! :hilarious:
 
I optimismens navn setter jeg CD1 :happy093
Temp droppet enda litt idag, så tenker at jeg ikke «jukser» for mye ved å sette CD1 idag :hilarious:
Trudde det skulle bli veldig kjipt når mensen kom, men etter alle blødningene og hvordan kroppen har oppført seg så trur jeg at mensen og en frisk start etter aborten trengs!

Helt latterlig klar for el-testing om en god ukes tid! :joyful:

Og er det faktisk mensen, og jeg ikke er for optimistisk, for tidlig - så trur jeg vi får gode sjanser rundt el både i sept og oktober - hurra! :dance011(Endelig fant jeg et passende sted å putte inn den til tider upassende bananen :hilarious:)
 
Last edited:
I optimismens navn setter jeg CD1 :happy093
Temp droppet enda litt idag, så tenker at jeg ikke «jukser» for mye ved å sette CD1 idag :hilarious:
Trudde det skulle bli veldig kjipt når mensen kom, men etter alle blødningene og hvordan kroppen har oppført seg så trur jeg at mensen og en frisk start etter aborten trengs!

Helt latterlig klar for el-testing om en god ukes tid! :joyful:

Og er det faktisk mensen, og jeg ikke er for optimistisk, for tidlig - så trur jeg vi får gode sjanser rundt el både i sept og oktober - hurra! :dance011(Endelig fant jeg et passende sted å putte inn den til tider upassende banana :hilarious:)

Krysser ALT for at dette blir din pp!! Og jeg synes den bananen bør komme frem oftere, det er alt for få dansende bananer i verden! :hilarious:
 
I optimismens navn setter jeg CD1 :happy093
Temp droppet enda litt idag, så tenker at jeg ikke «jukser» for mye ved å sette CD1 idag :hilarious:
Trudde det skulle bli veldig kjipt når mensen kom, men etter alle blødningene og hvordan kroppen har oppført seg så trur jeg at mensen og en frisk start etter aborten trengs!

Helt latterlig klar for el-testing om en god ukes tid! :joyful:

Og er det faktisk mensen, og jeg ikke er for optimistisk, for tidlig - så trur jeg vi får gode sjanser rundt el både i sept og oktober - hurra! :dance011(Endelig fant jeg et passende sted å putte inn den til tider upassende bananen :hilarious:)

Den bananen er min favoritt emoji og jeg bruker den så ofte jeg kan! :hilarious: Satser på at gullegget kommer nå:dance011:D
 
23FF2B74-4C48-4E65-8BA9-9EB18B016C9F.jpeg
Stort mer negativ får man det ikke! Uten helt blenda da selvfølgelig! Men nå anser jeg meg selv som ferdigtestet etter negativ test :D

Så tar en el-test en av de kommende dagene for å få et utgangspunkt, siden hcg i kroppen fortsatt slår ut på el-testene :wideyed: Her for et par dager siden..
7B8EA29E-CC17-4FCB-9B34-BCC2894E6D3F.jpeg
 
Den bananen er min favoritt emoji og jeg bruker den så ofte jeg kan! :hilarious: Satser på at gullegget kommer nå:dance011:D
Haha, jeg oppdaget den her om dagen! LOVE IT :dance011Løfter rett og slett dagen :hilarious:
Skikkelig optimistisk for denne runden, føler vi hvertfall har en mer reell sjanse nå når kroppen har fått ryddet opp :happy:
Hvordan er formen din? Hvor langt er du nå? :joyful:
 
Haha, jeg oppdaget den her om dagen! LOVE IT :dance011Løfter rett og slett dagen :hilarious:
Skikkelig optimistisk for denne runden, føler vi hvertfall har en mer reell sjanse nå når kroppen har fått ryddet opp :happy:
Hvordan er formen din? Hvor langt er du nå? :joyful:

Jepp, er rett og slett en gladbanan! :D Jeg er optimistisk med deg!:happy: Den er okei, kunne vært bedre kunne vært værre:hilarious: 6+4, tiden sneeeeegler seg avsted! Tror aldri jeg har syntes tiden går sakte som nå:hilarious:
 
Jepp, er rett og slett en gladbanan! :D Jeg er optimistisk med deg!:happy: Den er okei, kunne vært bedre kunne vært værre:hilarious: 6+4, tiden sneeeeegler seg avsted! Tror aldri jeg har syntes tiden går sakte som nå:hilarious:
Ja, tiden i dpo-land går saakte, men de første ukene (månedene egentlig) av graviditeten går pokkern meg ikke på speed de heller :wtf: Og kan se for meg at de etter en MA ikke akkurat går noe raskere :sorry:
Hadde dere satt opp tidlig ul? :happy:
 
Ja, tiden i dpo-land går saakte, men de første ukene (månedene egentlig) av graviditeten går pokkern meg ikke på speed de heller :wtf: Og kan se for meg at de etter en MA ikke akkurat går noe raskere :sorry:
Hadde dere satt opp tidlig ul? :happy:

Nei, fy, føler tiden står stille:dead: Nei, er fryktelig spent på tul, så syns tiden kan gå litt fortere egentlig! Ja, vi har satt opp to. En i midten av september og en i midten av oktober. Forhåpentligvis får vi gått på begge :happy:
 
Nei, fy, føler tiden står stille:dead: Nei, er fryktelig spent på tul, så syns tiden kan gå litt fortere egentlig! Ja, vi har satt opp to. En i midten av september og en i midten av oktober. Forhåpentligvis får vi gått på begge :happy:
Dere SKAL få gått på begge, og ordinær og ALT annet som følger med :love7
Føler du deg mer avventende denne gangen eller er føler du at du /klarer å slappe av?
 
Dere SKAL få gått på begge, og ordinær og ALT annet som følger med :love7
Føler du deg mer avventende denne gangen eller er føler du at du /klarer å slappe av?

Krysser fingrene for det! Akkurat nå føler jeg meg egentlig ganske avslappa. Har mye mer symptomer nå enn sist, vet ikke om det nødvendigvis betyr noe, men oppi hode mitt er det hvertfall en positiv greie:hilarious: Når det er sagt så er det færre som vet om det nå enn sist, for den "vi har mista"-runden syns jeg var blytung. Håper vi begge aldri må ta en sånn igjen:happy:
 
Krysser fingrene for det! Akkurat nå føler jeg meg egentlig ganske avslappa. Har mye mer symptomer nå enn sist, vet ikke om det nødvendigvis betyr noe, men oppi hode mitt er det hvertfall en positiv greie:hilarious: Når det er sagt så er det færre som vet om det nå enn sist, for den "vi har mista"-runden syns jeg var blytung. Håper vi begge aldri må ta en sånn igjen:happy:
Så godt å høre at du er avslappet! :happy: Jeg hadde en litt rar magefølelse forrige gang - var sprudlende og full av glede de første ukene, og så ble jeg nesten litt over natta mer avventende.. Det kan selvfølgelig være tilfeldigheter - men jeg har litt tiltro til magefølelsen altså :happy: Så jeg synes at det at du er avslappet også er et godt tegn :Heartred
Synes vi skal slippe en ny sånn runde ja!! Jeg ble litt overrasket over meg selv, det var ikke noe gøy å måtte fortelle at det hadde gått galt, men det var jo fordi det var så utrolig kjipt! Men for meg så har det i ettertid vært en lettelse at så mange visste, ogderfor nå vet vi mistet :happy:
 
Last edited:
FEADA41C-6C28-42A4-86AA-90590520397E.jpeg

Temp er herved helt nede i før-el nivå :gen014 Og det verker og murrer så føler det er ingen tvil om at mensen er her!
Etter temp og vanlig lutealfase hos meg så er nok CD1 muligens mer korrekt å sette i dag.. Men i utålmodighetens navn ble den satt for to dager siden :hilarious:
Blir uansett litt ekstra testing denne mnd siden jeg ikke vet hvordan kroppen vil oppføre seg. Trur det må bestilles enda litt flere tester :hilarious:
 
Spennende med ny pp, godt tr kom tilslutt!! Håper jeg er like «heldig» med hun snart :p
 
Back
Topp