Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

Her går det i Valpolicella :love7 Den står som et lite fyrtårn på spisestuebordet - «det går bra om det ikke går denne pp, da har dere meg» :cheers

Jeg trur at selv om man har utrolig støttende kjærester som også ønsker dette, så blir det annerledes fordi det er vi som kjenner det på kroppen, kjenner på symptomer, får et lite håp etc :happy:

Jeg har ikke sånn veldig utviklet streksyn, men så jo antydning på begge - hva er sannsynligheten for at flere tester gir skygge samtidig.. Så optimistiske heiarop fra denne kanten!!
:wav

Hehe takk :Heartpink Jeg skal prøve å ta en ny test ila dagen men enten så glemmer jeg det når jeg må tisse ellers så må jeg ikke tisse :p

Åh høres ut som en god plan, kanskje jeg må sette min flaske til utstilling og motivasjon/trøst hvis tr kommer :) Er jo ikke å forakte med en kosekveld med kjæresten med vin og tente lys :D

Hurra for lettere blødninger :happy093Håper el er på vei hos deg snart nå ja og at hcg snart er ute :smiley-angelic001
 
Hehe takk :Heartpink Jeg skal prøve å ta en ny test ila dagen men enten så glemmer jeg det når jeg må tisse ellers så må jeg ikke tisse :p

Åh høres ut som en god plan, kanskje jeg må sette min flaske til utstilling og motivasjon/trøst hvis tr kommer :) Er jo ikke å forakte med en kosekveld med kjæresten med vin og tente lys :D

Hurra for lettere blødninger :happy093Håper el er på vei hos deg snart nå ja og at hcg snart er ute :smiley-angelic001
Vin og tente lys er definitivt et fint plaster på såret om det skulle gå skeis :Heartpink

Krysser fingrene for ny test! En ny svak strek betyr at det definitivt ikke er skygge! Håper, håper, håper! :joyful:
 
Tusen takk!! Så hyggelig :joyful:

Ja, har forstått det sånn - så da får legene heller klø seg i hodet for å finne termin :hilarious: Følger jo med på el som best jeg kan, så jobben blir ikke så vanskelig dersom det skulle klaffe :happy:

Har du tempet før spira satt? Hadde sååå håpet på økning i temp idag, men neida :shifty: Men det var en litt kavete natt med ettåringen, så måleforholdene ble langt fra optimale.. så spørsmålet mitt er jo; har du noen erfaringer med hvordan tempen oppfører seg med dårlig søvn?
Har ikke noe med terminfastsetting å gjøre i det hele tatt. Det gjøres ut fra mål av lårbeinet,omkrets mage og hode på ul.
 
Har ikke noe med terminfastsetting å gjøre i det hele tatt. Det gjøres ut fra mål av lårbeinet,omkrets mage og hode på ul.
Det er jo selvfølgelig sant, litt upresis der, men det gjør det jo vanskeligere å vite hvor langt man er i starten :happy:
 
Tempen fortsatte oppover idag! Trur nok jeg bare kan parkere håpet mitt om at el ikke har vært og at vi med den forskyvelsen får en reell sjanse neste mnd :shifty:

Så da er det 6 dpo! Drakk et tonn med Farris i går kveld, måtte selvfølgelig løpe hyppig på do av det - tok meg selv i å føle på et ørlite håp idet jeg løp på do for n’te gang - dette har vært en av de første tegnene hver gang :happy: Måtte selvfølgelig le godt av meg selv etterpå :hilarious:

Jeg har alltid hatt en magefølelse på at det ble klaff de gangene jeg har blitt gravid. Den magefølelsen har jeg ikke nå :confused: Så føler litt at det beste jeg kan håpe på er at mensen kommer tidligere, så vi får en sjanse neste mnd :banghead:
 
Tempen fortsatte oppover idag! Trur nok jeg bare kan parkere håpet mitt om at el ikke har vært og at vi med den forskyvelsen får en reell sjanse neste mnd :shifty:

Så da er det 6 dpo! Drakk et tonn med Farris i går kveld, måtte selvfølgelig løpe hyppig på do av det - tok meg selv i å føle på et ørlite håp idet jeg løp på do for n’te gang - dette har vært en av de første tegnene hver gang :happy: Måtte selvfølgelig le godt av meg selv etterpå :hilarious:

Jeg har alltid hatt en magefølelse på at det ble klaff de gangene jeg har blitt gravid. Den magefølelsen har jeg ikke nå :confused: Så føler litt at det beste jeg kan håpe på er at mensen kommer tidligere, så vi får en sjanse neste mnd :banghead:

Eller så er magefølelsen din feil! ;) Det kan jo også skje! Spennende tider! Når blir det test?
 
Eller så er magefølelsen din feil! ;) Det kan jo også skje! Spennende tider! Når blir det test?
Haha, sant! Det kan jo også skje! :hilarious:

Torsdag blir det test! Da er det ca fire uker siden aborten, så da bør den begynne å bli helt negativ - eller mer positiv? :shy: (Kjenner på meg at det mest sannsynlig egentlig blir en test i morgen også hvis jeg skal være ærlig :rolleyes:)

Idag gikk tempen ned igjen, og hvis jeg overser alle dagene med måling hvor jeg har vært småsyk, og gårsdagens med dårlig søvn, så er det ikke sikkert el har vært, for da har jeg muligens ikke hatt en reell temp økning.. Har ikke tempet lenge nok til at jeg vet hvordan temp reagerer ved sykdom og lite søvn..

Altså vet jeg ikke helt om jeg er i dpo-land eller om jeg venter på el :schocked028
Så håper først og fremst på at blødningene kan stoppe helt! Og at jeg snart kan forstå hvor i syklus jeg faktisk er o_O:happy:

Enn med deg, hvor ligger du i løypa nå? :happy:
 
Det skal jaggu ikke være enkelt å følge med på alle greiene OG i tillegg ha oversikt over hva slags signaler kroppen sender!

Jeg er 9 DPO i dag. Har ikke mye symptomer, så vanskelig å si! Forrige måned hadde jeg jo veldig mye symptomer og var fortsatt ikke gravid! så får bare se! Nå må jeg bare holde meg til å teste på fredag, er ikke vits før!
 
Det skal jaggu ikke være enkelt å følge med på alle greiene OG i tillegg ha oversikt over hva slags signaler kroppen sender!

Jeg er 9 DPO i dag. Har ikke mye symptomer, så vanskelig å si! Forrige måned hadde jeg jo veldig mye symptomer og var fortsatt ikke gravid! så får bare se! Nå må jeg bare holde meg til å teste på fredag, er ikke vits før!
Nei, det er jo en umulig oppgave :hilarious: Burde jo kanskje bare lene seg tilbake og se hva som skjer :woot: Men sånn er ikke jeg laget :hungover:

Så flink du er dersom du holder deg frem til fredag! Mitt mål er som regel å holde meg til 10 dpo (og ryker på en test 9 dpo :hilarious:)
Men er jo helt enig - er jo ikke vits før! Og skulle det bli en streifer, som man gjerne oppdager med å teste tidlig, så er det jo likså greit å ikke vite :happy:

Edit: g-test blir allerede i kveld :hilarious:
 
Last edited:
136ACBF4-6E2A-4B68-A9A3-0C9BE6B55373.jpeg

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne å sett på denne kurven idag :hilarious:
Jeg får virkelig kjenne på hvor latterlig dårlig jeg er på å «vente og se» :woot:
Hvis jeg dropper all temp hvor jeg har vært småsyk eller veldig dårlig søvn, så er det ikke sikkert at dette temphoppet har vært, alternativt gir kroppen opp tidlig denne mnd, og mensen kommer om et par dager!

Jeg trur at jeg får bruke opp en g-test idag bare for å få noe konkret og håndfast å forholde meg til :hilarious: Kan vel ikke forvente helt negativ enda! Men litt svakere!
Er jo da enten 7 dpo, eller CD 26 etter aborten o_O

Det er jo vanskelig å være optimistisk når jeg ikke vet om jeg bør heie på snart mensen og ny pp, håp for spire, eller snart el :hilarious:
 
Nei, det er jo en umulig oppgave :hilarious: Burde jo kanskje bare lene seg tilbake og se hva som skjer :woot: Men sånn er ikke jeg laget :hungover:

Så flink du er dersom du holder deg frem til fredag! Mitt mål er som regel å holde meg til 10 dpo (og ryker på en test 9 dpo :hilarious:)
Men er jo helt enig - er jo ikke vits før! Og skulle det bli en streifer, som man gjerne oppdager med å teste tidlig, så er det jo likså greit å ikke vite :happy:

Edit: g-test blir allerede i kveld :hilarious:

Da blir det spennende med test i kveld! :p
 
3AC15BF0-0524-4A85-8DE9-44C10FE7B384.jpeg
Rett på do og testet når jeg kom hjem :hilarious:
Neeeesten negativ nå, og tydelig svakere enn for to dager siden (ser det jo enda bedre i virkeligheten) :D Dette er også 10 mlu!
Så nå håper jeg aller mest at eggløsning kommer i løpet av de nærmeste dagene! :joyful:
 
B48C9D74-EF3E-4C5F-856D-03975AF43A5C.png

Skjønner ingenting. Sur. Forbereder meg på mensen på mandag og skivebom neste mnd.
Fortsatt lette blødninger, sur for det også. :banghead:

utålmodigheten regjerer virkelig kongeriket! :eek:
 
Vis vedlegget 272594 Rett på do og testet når jeg kom hjem :hilarious:
Neeeesten negativ nå, og tydelig svakere enn for to dager siden (ser det jo enda bedre i virkeligheten) :D Dette er også 10 mlu!
Så nå håper jeg aller mest at eggløsning kommer i løpet av de nærmeste dagene! :joyful:

Kan jeg ta denne testen? :hilarious: Æsj, ikke lett med den kroppen din heller da! Hva går du og venter på egentlig? :banghead: Tester du etter EL også?
 
Kan jeg ta denne testen? :hilarious: Æsj, ikke lett med den kroppen din heller da! Hva går du og venter på egentlig? :banghead: Tester du etter EL også?
Haha! Jeg sender den videre til deg!
Aner ikke hva jeg venter på, så fyrer av både g-tester og el-tester i øst og vest :gen014
 
AA61EFBD-2E60-47FC-B1BE-49779AD0B388.jpeg

Fortsatt ikke helt negative! Litt sur! Fortsatt litt blødning! Veldig sur!
Så gadd (foreløpig) ikke svi av el-test idag, siden vi uansett ikke kan legge inn aksjer!

Jeg blir mer og mer sikker på at det riktige er å vente på tr :jimlad: Det blir en fest med en uke til med blødning. :meh:

(Optimismen har søkt dekning for den dårlige stemningen :hilarious: )
 
Vis vedlegget 272800
Fortsatt ikke helt negative! Litt sur! Fortsatt litt blødning! Veldig sur!
Så gadd (foreløpig) ikke svi av el-test idag, siden vi uansett ikke kan legge inn aksjer!

Jeg blir mer og mer sikker på at det riktige er å vente på tr :jimlad: Det blir en fest med en uke til med blødning. :meh:

(Optimismen har søkt dekning for den dårlige stemningen :hilarious: )

Hvor lenge siden er det du hadde SA da?
 
Back
Topp