Ikke gravid lengre

Hvis første positive svar var for en uke siden burde hcg være høyere enn 5 i dag. Dette høres ut som en kjemisk, som nevnt over her. Har hatt det selv. Så trist og leit. sender deg en klem [emoji173]️

Ja det er ikke til å legge skjul på at det er mye tårer. Men vi får prøve igjen etter jul. Orker ikke tanken nå. Hater å forlate denne fantastiske støttende April gjengen❤
 
[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] utrolig trist og vondt å høre. Selvfølgelig er det tårer og skuffelse[emoji9] [emoji174] ønsker deg lykke til og at neste forsøk holder seg på plass til termin[emoji178]
 
T
[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] utrolig trist og vondt å høre. Selvfølgelig er det tårer og skuffelse[emoji9] [emoji174] ønsker deg lykke til og at neste forsøk holder seg på plass til termin[emoji178]
Tusen takk!!!
Ja får se lyst på det. Nå fikk jeg tlf fra minsten så ville komme hjem te meg. Hu savna meg sånn. Det har ikke skjedd før da pappatid og er helmaks. Så jeg begynner å tro på skjebnen.

Takk for gode ord!! Masse lykke til fremover:)
 
Takk alle sammen!
Takk for virkelig gode ord. Støtte og ønskninger. Nå er jeg overbevist om at jeg blir gravid igjen når kroppen mener det er rett❤
Lykke til med babyspirene alle sammen og ta vare på hverandre❤❤❤
 
Så trist å lese [emoji17] skjønner godt det blir mye tårer.
Masse lykke til når dere er klare for å prøve igjen. [emoji173]️
Sender deg en stor klem [emoji173]️
 
Høres ut som kjemisk :(
klem til deg:Heartred håper neste spire klamrer seg fast:Heartred
 
Det var veldig veldig leit å høre❤️❤️ Fikk helt tårer i øynene av å lese tråden. Det er jo dette vi alle er litt nervøse for å oppleve nå helt i starten når alt er så usikkert. Masse masse lykke til med neste forsøk ❤️❤️❤️ Blir sikkert godt å få klemt litt på jenten din og kjenne takknemlighet for de barna du allerede er så heldig å ha ❤️
 
Det var veldig veldig leit å høre❤️❤️ Fikk helt tårer i øynene av å lese tråden. Det er jo dette vi alle er litt nervøse for å oppleve nå helt i starten når alt er så usikkert. Masse masse lykke til med neste forsøk ❤️❤️❤️ Blir sikkert godt å få klemt litt på jenten din og kjenne takknemlighet for de barna du allerede er så heldig å ha ❤️

Tusen takk. Ja jeg er jo heldig som har to barn. Men har og en samboer som ønsker å bli pappa. Så klart det påvirker jo mange. Men ja..tror jo aldri slikt skjer seg selv. Men what doesn't kill you makes you stronger❤
 
Sender deg en klem jeg [emoji173]
 
Back
Topp