Ikke gravid lengre

Tok en til test som sa gravid 1-2 uker cb digital. Men så var graviditetstest meg på legekontor. Nå drar jeg på sykehuset å tar blodprøve. Får svar ila dagen. Begynte å grine på legekontoret. For en dag. Hjelper ikke med kontra beskjeder hele tiden. Mannen reiser på jobbreise og barna er hos faren til i morgen. Kryss alt dere har.. Blør litt enda.

Så fælt! Krysser alt for deg og håper på en glad nyhet senere i dag[emoji177]

Tok en til test som sa gravid 1-2 uker cb digital. Men så var graviditetstest meg på legekontor. Nå drar jeg på sykehuset å tar blodprøve. Får svar ila dagen. Begynte å grine på legekontoret. For en dag. Hjelper ikke med kontra beskjeder hele tiden. Mannen reiser på jobbreise og barna er hos faren til i morgen. Kryss alt dere har.. Blør litt enda.

Så trist og leit, håper på gode nyheter for deg. Lykke til[emoji173]️

Du har ikke gjort noe galt Alderrabalder[emoji173]
Du kan være skuffet og lei deg om ting ikke går din veg, men huske du kan ikke før det og absolutt ingen idiot for å håpe på en baby.

Hei dere. Tusen takk for støtte, for en gjeng!! Sitter å tenker at løpet er nok kjørt..
Må være realistisk..samtidig håper jeg /vi jo :)
Men gravidtestene på legekontoret krever jo høyere hcg enn de cb digital...tror jeg...og den på legekontoret var blendahvit.
Må få lov å synse litt..

Resultatet er at hcg er på 5 faktisk..
Jeg forstår ingenting...ingenting...

Ikm var 08.07

Og første positive digitale test var forrige Torsdag...kom veldig gjerne med innspill!!
Vi sitter her like forvirret begge to..

Legen sa det kunne være en svak positiv test...at jeg måtte se det ann til neste uke...

Hæ? Slo ikke cbd ut da? Har de sensitivitet på 5? Skjønner godt du blir fortvilt og frustrert. Veldig merkelig.. Klem til deg! [emoji173]️

Hæ? Slo ikke cbd ut da? Har de sensitivitet på 5? Skjønner godt du blir fortvilt og frustrert. Veldig merkelig.. Klem til deg! [emoji173]️

Cb slo ut torsdag..fredag..forrige uke. I går og i dag denne uken. Ja nei det er det mest snodige og frustrerende jeg har opplevd ..

Takk for klem!!

Så trist å lese :( jeg forstår godt at du ikke skjønner noe!
Sender deg en klem[emoji173]️

Hvis første positive svar var for en uke siden burde hcg være høyere enn 5 i dag. Dette høres ut som en kjemisk, som nevnt over her. Har hatt det selv. Så trist og leit. sender deg en klem [emoji173]️

Back
Topp