Ikke gravid lengre

Alderrabalder

Elsker forumet
August 2018
Føle meg som en idiot og så skuffet. Ille rart testen ikke viste 2+
Begynte å blø bittelitt i går..men stoppet nå. Digital sfo viste i morges ikle gravid.
Jeg er helt sjokket og hadde bestemt meg for å ikke være bekymret i dette svangerskapet.
Hater å dele en sånnen post da man ikke tror at dette kan skje med seg selv. Så hva gjør jeg nå..kan noen svare meg? Må jeg til lege eller?
Håper noen kan svare meg.
 
Hvor langt skulle du ha vært på vei ?

Så kjipt at det ble tilfelle.. men hvis dette er en kjemisk abort, så tror jeg du bare må la det få komme ut selv [emoji31]

Lykke til!
 
Hvor langt skulle du ha vært på vei ?

Så kjipt at det ble tilfelle.. men hvis dette er en kjemisk abort, så tror jeg du bare må la det få komme ut selv [emoji31]

Lykke til!


Nei ca 4+3...
Ja ok. Da skal den få lov til det..
Piss og lort.
Takk for råd:)
 
Jeg ville tatt turen til lege og fått konstatert hva som skjer. Lykke til[emoji256] [emoji173]
 
Men det rare er at jeg fikk positiv gravidtest i går jo 16 og i morges kl 07 var den ikke gravid.
.forstår ingenting...
 
Det hørtes veldig rart ut- for man har jo vanligvis HCG i kroppen en god stund etter man har mistet... Men det var veldig leit å høre.. Håper du får svar på hva som skjer, og at det klaffer raskt igjen. [emoji173]️
 
Hcg min var under 5 på blodprøve dagen etter jeg begynte å blø.. var 5+0
Men håper at du får positivt svar hos lege
 
Kan være feil med testen og. Ta en tur til legen for å måle hcg i blod. Krysser fingrene for deg [emoji173]
 
Jeg tenker også at det kan være feil med testen. Veldig rart! Du har ikke en vanlig test du kan ta?:)
 
Tok en til test som sa gravid 1-2 uker cb digital. Men så var graviditetstest meg på legekontor. Nå drar jeg på sykehuset å tar blodprøve. Får svar ila dagen. Begynte å grine på legekontoret. For en dag. Hjelper ikke med kontra beskjeder hele tiden. Mannen reiser på jobbreise og barna er hos faren til i morgen. Kryss alt dere har.. Blør litt enda.
 
Hcg min var under 5 på blodprøve dagen etter jeg begynte å blø.. var 5+0
Men håper at du får positivt svar hos lege
Min jeg var også 5 dagen før jeg begynte å blø sist.
 
Tok en til test som sa gravid 1-2 uker cb digital. Men så var graviditetstest meg på legekontor. Nå drar jeg på sykehuset å tar blodprøve. Får svar ila dagen. Begynte å grine på legekontoret. For en dag. Hjelper ikke med kontra beskjeder hele tiden. Mannen reiser på jobbreise og barna er hos faren til i morgen. Kryss alt dere har.. Blør litt enda.
Krysser alt jeg har[emoji173] [emoji179] [emoji173]
 
Back
Topp