Skrev ikke at barnet mitt må ligge foran, men jeg skrev at det er nok en grunn til at barnet gjør det veldig mye dårligere i dette faget enn i andre fag.
Lærer har mye å si, når lærer ber barn Google ordet isteden for å lære de gode ord og god grammatikk som er viktig i engelsk.
Vi derimot har nå gitt opp denne engelsklæreren å gjør vårt beste for å lære barnet vårt engelsk. Engelsk er ett viktig fag i dag, enda mer viktigere blir det i fremtiden, jeg snakker engelsk på jobb hver dag og det blir bare mer og mer.
Jeg har ikke spurt lærer hvordan det ligger an med de andre. Jeg vet derimot at mitt barn var en av de beste på de nasjonaleprøvene i engelsk.
Og barnet mitt er ikke flink i engelsk. De første 2 månedene etter sommerferien så underviste ikke den læreren elevene, de satt å ni pugget oppgaver til de nasjonaleprøvene. Så elevene ble bare frustrerte og ikke minst lei. Vi foreldre måtte gå sammen å få stoppet denne type undervisning.
Mitt barn er en flink pugger, også veldig god på å løse oppgaver som ikke er som de vanlige. Slike nasjonaleprøver ofte er og derfor kan det være grunn til at mitt barn var en av de som gjorde det best på prøven. Vi er ikke fornøyd med engelsklærer, men denne tråden handlet ikke om det. Jeg lurte rett og slett på hvordan det er på andre skoler om de også brukere Google til å lære engelsk