Igangsetting med ballongkateter

Du har også hørt det, ja.. Regner ikke helt med at de fortsetter igangsettingen i morra.. :(
Det var skikkelig baby boom i dag hvertfall. Jordmødrene hadde nok å drive med. Satse på at de fleste ville reise hjem med en gang;-) krysser fingrene for at i morgen er dagen din.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Du har også hørt det, ja.. Regner ikke helt med at de fortsetter igangsettingen i morra.. :(

Huff, jeg er i uke 41+6 i dag, og skal på A-hus for igangsetting mandag hvis det ikke skjer noe før. (Og ingenting tyder på det..) Kan ikke si jeg gleder meg, spesielt ikke hvis det er kaotiske tilstander der... Jeg fødte på den jordmordrevne avd for to år siden, var kjempefornøyd, og hadde et sterkt ønske om det nå også. Men siden jeg er såpass langt over, og hvis det i tillegg blir igangsatt fødsel kan jeg vel se langt etter det... Kjenner at jeg er skikkelig negativ nå, var jo så innstilt på at alt skulle være like ba som sist: Ukomplisert fødsel på termindatoen. Jeg tror jeg må bruke søndagen til å jobbe litt med innstillinga mi! :) Lykke til, jeg krysser fingrene for at du får møte den lille i morgen, og at dere får en fin fødeopplevelse!
 
Kanskje babyen din er stille før stormen? :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff, jeg er i uke 41+6 i dag, og skal på A-hus for igangsetting mandag hvis det ikke skjer noe før. (Og ingenting tyder på det..) Kan ikke si jeg gleder meg, spesielt ikke hvis det er kaotiske tilstander der... Jeg fødte på den jordmordrevne avd for to år siden, var kjempefornøyd, og hadde et sterkt ønske om det nå også. Men siden jeg er såpass langt over, og hvis det i tillegg blir igangsatt fødsel kan jeg vel se langt etter det... Kjenner at jeg er skikkelig negativ nå, var jo så innstilt på at alt skulle være like ba som sist: Ukomplisert fødsel på termindatoen. Jeg tror jeg må bruke søndagen til å jobbe litt med innstillinga mi! :) Lykke til, jeg krysser fingrene for at du får møte den lille i morgen, og at dere får en fin fødeopplevelse!
Ille å gå så langt over! Har gjort det selv m første barn. Vi treffes sikkert på fødeobs i morra! Jeg blir nok sendt hjem igjen!
 
Jeg så på tråden over om Ada og Felix at du ble satt i gang i dag likevel! Så bra! Jeg krysser fingre og tær for deg. Håper du kommer i gang raskt, og får en flott fødeopplevelse!
Takk! Blir nok her nå. Kjempefint 2-romssuite med badekar og egen fødeseng. Lite rier så langt, men litt er på gang. Lykke til med deg i morgen!! :)
 
Så flott! :D Da er du hvert fall i gang og kan slappe av på sykehuset
 
Takk! Blir nok her nå. Kjempefint 2-romssuite med badekar og egen fødeseng. Lite rier så langt, men litt er på gang. Lykke til med deg i morgen!! :)
Det var godt å høre! :) flott at du får være der- og ikke bli sendt hjem igjen :)
Nå er det ikke lenge til bebis er ute <3
Masse lykke til!!
 
Takk! Blir nok her nå. Kjempefint 2-romssuite med badekar og egen fødeseng. Lite rier så langt, men litt er på gang. Lykke til med deg i morgen!! :)

Så bra!
Jeg lurer faktisk på om jeg er i ferd med å komme i gang av meg selv nå! Jeg har vonde kynnere med ca 5-10 min mellomrom. Om ikke annet så er jeg sannsynligvis i ferd med å modnes i alle fall! Jippiiiiiiiii!
(Det føles nesten litt sykt å bli så lykkelig av å få vondt....)
 
Så bra!
Jeg lurer faktisk på om jeg er i ferd med å komme i gang av meg selv nå! Jeg har vonde kynnere med ca 5-10 min mellomrom. Om ikke annet så er jeg sannsynligvis i ferd med å modnes i alle fall! Jippiiiiiiiii!
(Det føles nesten litt sykt å bli så lykkelig av å få vondt....)
Så bra at det skjer noe hvertfall! :)
Håper det ikke er så lenge igjen før du har premien i armene å! :) :)
 
Nå må ikke ALLE snike i køen her altså ;) Jeg har begynt å regne ned fra maxdatoen min....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå må ikke ALLE snike i køen her altså ;) Jeg har begynt å regne ned fra maxdatoen min....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror alle som har termin etter oss får før oss jeg. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tror alle som har termin etter oss får før oss jeg. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ikke si det engang.... aldri utålmodig her :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp