Blir spennende å følge med deg i dag!!Nå har di fjærnet ballongen, og har fått en dose med gelé, så nå ligger jeg med ctg ;-)
Begynner å kjenne små sammentrekninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å følge med deg i dag!!Nå har di fjærnet ballongen, og har fått en dose med gelé, så nå ligger jeg med ctg ;-)
Begynner å kjenne små sammentrekninger
Joda, ting går tregt desverre :-/ Men skal ha ny undersøkelse av legen straks, så da får jeg mer infoHåper alt går bra.
Joda, ting går tregt desverre :-/ Men skal ha ny undersøkelse av legen straks, så da får jeg mer info
Ja, var det jordmor sa også..Det går ofte tregt når en blir satt igang og ikke er spesielt moden. Håper det er litt framgang nå.
Akkurat snakket med jordmor, kan ikke si jeg skjønner alt, men er myk og moden, ho kunne kjenne hodet til babyen og iogmed at jeg har regelmessige sammentrekninger får jeg ikke mere gelé, men skulle få noe å sove på i natt. Så da går dette rette veien, og ting skjer ;-) Da spørs det bare hvor lang tid kroppen bruker..
Akkurat snakket med jordmor, kan ikke si jeg skjønner alt, men er myk og moden, ho kunne kjenne hodet til babyen og iogmed at jeg har regelmessige sammentrekninger får jeg ikke mere gelé, men skulle få noe å sove på i natt. Så da går dette rette veien, og ting skjer ;-) Da spørs det bare hvor lang tid kroppen bruker..
Så vidt jeg skjønte har jeg 2.5-3 cm åpningSå spennende! Hun sa ikke hvor mange cm du hadde?
Fikk voldsomme og veldig vonde rier, så legen ga meg tidlig epidural. Da flatet jo riene ut, og di satte meg på drypp, etter en stund sank pulsen til bebis, så di valgte å stoppe dryppet, og startet det igjen, igjen sank pulsen til bebis, så nå har jeg bare "enrie her og en rie der" :-(Så spennende!
Hvordan går det med deg, da?
Litt av en dag du har De følger hvertfall med på dere begge! Du må ha masse lykke til♥♥Fikk voldsomme og veldig vonde rier, så legen ga meg tidlig epidural. Da flatet jo riene ut, og di satte meg på drypp, etter en stund sank pulsen til bebis, så di valgte å stoppe dryppet, og startet det igjen, igjen sank pulsen til bebis, så nå har jeg bare "enrie her og en rie der" :-(
Om 15 min skal det taes en ny vurdering, tåler han ikke dryppet blir det ks :-(