Igangsetting i dag!

Joda, jeg lever :-)

Syntes det gjør veldig vondt å ha i dette ballongkateteret, så lurer på hvordan jeg skal takle resten :-/
Var ikke moden i dag heller, så blir jo spennende å se hvor lang tid detta tar.. Jordmor sier det er bra at jeg har så vond, for da gjør visst ballongen jobben sin..

Samboeren min dro hjem for 30 min siden, og tårene renner :-(
Er heldigvis aleine på rommet, enn så lenge..

Kunne han ikke være hos deg? Uff, er ikke meningen at det skal være sånn. Klem til deg. <3

ååhh kjedeøig at det utviklet seg slik at kjæresten måtte dra da! Håper smertene er til å holde ut så du får samlet energi til imorgen :) de skulle vel ta vannet da?

ååhh kjedeøig at det utviklet seg slik at kjæresten måtte dra da! Håper smertene er til å holde ut så du får samlet energi til imorgen :) de skulle vel ta vannet da?
Veldig kjedelig :-(
Smertene er litt bedre nå, ikke like intenst :-)
Om jeg er moden nok forstod jeg det sånn, eller så skulle jeg få sånn gelé.. Ballongen skal iallfall fjærnes mellom kl 10 og 11, så får jeg mer info da ;-)

Veldig kjedelig :-(
Smertene er litt bedre nå, ikke like intenst :-)
Om jeg er moden nok forstod jeg det sånn, eller så skulle jeg få sånn gelé.. Ballongen skal iallfall fjærnes mellom kl 10 og 11, så får jeg mer info da ;-)

da krysser vi fingrene for at du har blitt mer moden :)
blir spennende å høre hva som skjer imårra da :)

Hadde vært godt å ha han her ja <3 Men heldigvis veldig snille jormødre på vakt da :-) Håper bare jeg får sove :-/

Så bra. :)
Ja, får håpe du får sove slik at du er klar til imorgen. :) Kanskje du kunne fått noe som hjelper deg i søvn om du ikke får det til?

Så bra. :)
Ja, får håpe du får sove slik at du er klar til imorgen. :) Kanskje du kunne fått noe som hjelper deg i søvn om du ikke får det til?
Får håpe det ja :-)
Tenkte å prøve selv først, også får jeg nok bare spørre om jeg ikke får det til ;-)

Lykke til :)

Natten har vært helt ok, fått sovet litt mer enn forventet så nå venter jeg på at narvesen skal åpne, fikk veldig lyst en iskaffe :-P
Smertene har ebbet ut, så håper virkelig ballongen har gjort jobben sin, den har iallfall ikke sklidd ut..

Oppdaterer så fort jeg kan/orker :-)

Nei desverre, er på fr.stad sykehus :)
Hvilken avdeling er du på?
Jeg skal også føde der, på B7.
Håper fødeboomen er over til jeg kommer. Hi hi! :-) Blir man sendt tidligere hjem fra barsel også da?

Her var det også fødeboom, så det gikk to døgn før de kunne sette meg igang. ;)
Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bli så lenge jeg ville, men etter jeg hadde født ble det mindre travelt, da.
---
Godt at du fikk sove litt. :) Så håper jeg babyen kommer i løpet av dagen/kvelden. :)

Jeg ligger på B3, pga sv.diabetes.
Jeg veit iallfall at jeg må bli minst 2 døgn etter fødsel :-)
Veit desverre ikke hvordan det er på B7 akkurat nå, men har hørt at flergangsfødende kan få dra tidligere.. :-)

Jeg ligger på B3, pga sv.diabetes.
Jeg veit iallfall at jeg må bli minst 2 døgn etter fødsel :)
Veit desverre ikke hvordan det er på B7 akkurat nå, men har hørt at flergangsfødende kan få dra tidligere.. :)
Ok! :-)
Vil jo ikke dra så altfor tidlig heller, godt å få litt tid alene med baby, og så kan sambo få kjørt seg litt hjemme med de to andre... For usikker hvor mye hjelp jeg får når jeg kommer hjem igjen, da han starter tidlig på jobb osv. Så må jo være litt egoistisk også, og nyte den lille friheten til å få hvilt ut, og bli kjent med baby. :-)

Back
Topp