Idag er jeg...

I dag er jeg 5+0, endelig ny uke! :) Lite symptomer i dag, evt har jeg begynt å venne meg til de jeg har :p Vanlig BH er blitt umulig for meg, så da ble det sports-BH :)
fungere det med sports-bh?jeg synes de er litt stram i utgangspunktet,så har ikke "turt" å hatt på meg en nå :P bh`ene mine begynner allerede å bli små og de er ikke så gode å på da naturlig nok.

5+5 og kjenner første antydning til kvalme om morgenen. Ellers er jeg trøtt og irritabel, men det kan jeg leve med... Gleder meg til første legetime på onsdag, da er jeg akkurat 6 uker på vei :)

fungere det med sports-bh?jeg synes de er litt stram i utgangspunktet,så har ikke "turt" å hatt på meg en nå :P bh`ene mine begynner allerede å bli små og de er ikke så gode å på da naturlig nok.

Fungerer hakket bedre for meg, men bare den som er "løsest" av de jeg har. Mye mer behagelig enn vanlig BH nå ihvertfall :)

I dag er jeg 6+5 og det kjennes at jeg er gravid. I forrige svangerskap var jeg ikke særlig kvalm,og hele svangerskapet gikk på skinner. Nå,med baby nr 2, er det annerledes. Har vært kvalm den siste uken og i går var jeg uggen hele dagen. Klarte nesten ikke gjøre noe. I dag er jeg hjemme fra jobb,var så kvalm da jeg sto opp. Har en aktiv jobb der jeg arbeider med mennesker,og blir kvalm straks jeg gjør noe eller stresser. Håper formen blir bedre av å ta det med ro noen dager... Så bare å fyre i ovnen og nyte høsten innenfra.

I dag er jeg 5+6 og formen er overraskende fin. Svinger litt i løpet av dagene, men går egentlig greit. Hjemme i dag med syk ettåring. Litt godt å få en ekstra dag hjemme :) I går leste jeg i dagboka jeg skrev forrige svangerskap og der står det i uke 6+2 at jeg aldri hadde vært i så dårlig form i hele mitt liv. Håååper jeg slipper litt billigere unna denne gangen ;)

I dag er jeg 5+2 og har vært litt småkvalm i forrige uke, men i dag har det blitt verre. Sitter på jobb og jeg sliter litt nå ja. Drikker litt vann og prøver å ikke bevege meg noe særlig. Skal snart gå for å stemme (er jo valgdag i dag!) og håper jeg ikke spyr i valgbåsen:wtf:. Puppene har blitt tyngre, større og ømmere. Begynner å demre for meg at dette faktisk skjer nå.... at jeg er gravid og vi skal begynne på nytt med bleieskift, nattevåk og alt som hører med:wideyed:. Scary! Men samtidig veldig fint:Heartred

Ble fryktelig kvalm før skulle sove i går kveld, og har bare fått et par timer søvn. Droppet å toge inn til byen i rushen i dag jeg.. Tror min verste skrekk må være å spy mens jeg står "sild i tønne" på toget :-P

5+4, og har følt meg litt kvikkere i dag enn jeg har gjort den siste uka. Litt småkvalm etter frokost, men ikke så trøtt. Ble noe sliten på jobb da, hadde en elev som testet meg sånn hele dagen at jeg nesten begynte å gråte i friminuttet mens jeg øste frustrasjonen over på kollegaene. :p

I dag er jeg 7+2. Periodevis kvalm, stort sett uggen mellom kvalmetakene. Murringer i magen er litt av og på. Puppene er så ømme at jeg ikke kan gå vanlig i trapper og kan ikke ligge på siden. Har klødd meg til blods på brystvortene, så fikk en veldig bra zink krem på apoteket i dag. Sover bare 30 min av gangen om natten, så lurer på om kroppen forbereder seg på kolikkbaby.. :p

Merker ikke så mye bortsett ifra skikkelig hungersnød :p og morgen kvalme! + jeg har litt murringer og vondt i siden av å te ! ;)

3+9 her bare.... Oppblåst og matlysten begynner å forandre seg litt. Så tisser jeg hele tiden! :O Småsliten pga bronkitt etter forkjølelse. Men jeg prøver å lande litt på at jeg er gravid, må bare ta en CB for å få det sort på hvitt, såå skal jeg godta det ;) Stålsetter med før kvalmen kommer som med de to første!

3+9 her bare.... Oppblåst og matlysten begynner å forandre seg litt. Så tisser jeg hele tiden! :O Småsliten pga bronkitt etter forkjølelse. Men jeg prøver å lande litt på at jeg er gravid, må bare ta en CB for å få det sort på hvitt, såå skal jeg godta det ;) Stålsetter med før kvalmen kommer som med de to første!
3+9???

I dag er jeg 7 uker på vei.
Følt meg veldig bra igjennom alle disse ukene. Nesten så jeg lurer på om jeg faktisk er gravid. Bare vært litt ekstra trøtt og brystene har vært vonde nesten siden unnfangelse. Hvis jeg ligger en stund på magen før jeg sovner kjenner jeg litt pulsering nederst i magen. Vet ikke om dette er normalt. Ellers må jeg ofte tisse.
Jeg gleder meg over/til: å få vite kjønnet på babyen :)

Idag er jeg 5+6.
Formen er fremdeles like bra, men jeg får ikke sove skikkelig på nettene lengre. Aner ikke hvorfor.. Flere som har det slik?
Gleder meg til tidlig UL om 8 dager, når jeg er 7+0. :)

5+1 i dag. Lite symptomer utenom trøtthet i dag. Nesten så jeg blir bekymra enda jeg vet det er helt normalt :p Åh, men det er herlig med hver dag som går! Helt magisk at denne uka begynner hjertet å slå, og hjernen begynner å dannes. Kom igjen lille :D

Idag er jeg 5+6.
Formen er fremdeles like bra, men jeg får ikke sove skikkelig på nettene lengre. Aner ikke hvorfor.. Flere som har det slik?
Gleder meg til tidlig UL om 8 dager, når jeg er 7+0. :)

Hei:) jeg sover også veldig lite, å våkner om nettene fordi jeg må tisse, tror det er blanding av spenning og at jeg ikke klarer ligge på magen pga ømme bryster, er 5 + 3

Gravid 5 + 3

Er veldig mye trøtt, ømme bryster og små murring i magen. Mat smaker ikke slik som det pleier så må tvinge meg til å spise

Gleder meg over alle symptomer og positiv test, gleder meg til første legetime og ultralyd, går bare rundt å smiler

Back
Topp