Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
I dag er jeg 27+3. Mitt første barn, en liten gutt, vokser og gir masse tegn til liv.
Jeg synes andre trimester har vart en evighet!!! Er lei av en del småtteri som vond rygg, trøske i munnen, søtsug som ingen ende vil ta, samt at jeg er TRØTT. Jeg blir svært fort sliten, og kjenner det godt når jeg jobber litt over 100% stilling. Jeg jobber, spiser litt og sover stort sett.
Har ikke vært kvalm, så får dårlig samvittighet når jeg klager. Hormonene har jeg ikke kjent så mye til før siste uka. Svært lettrørt og gjør meg ikke sint, sier jeg bare
Folk sier jeg nesten ikke har mage, og der kicker hormonene inn. Aldri veid så mye (eller vært så stor i cm) og har stor mage sett i forhold til kroppen min. Så kom ikke her! Og forstå meg rett, det er greit, koselig og helt naturlig.
Jeg ser frem til innspurten nå, hver milepel jeg kommer over griper jeg fatt i med begge hender. Eksempelvis; I dag er det 3 mnd til termin!
Sånn, da føler jeg meg litt bedre, og ønsker alle dere en strålende dag!![]()
![]()