Idag er jeg...

I dag er jeg 6+3
Kvalmen har kommet for fullt og jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid:)

6+3 i dag. Hadde en veldig dårlig dag i hår. Ville bare sove, var kvalm og oppblåst i hele kroppen. Var aleine med 1 åringen i hele går så måtte holde ut. Nå har jeg levert vesla i bhg og funnet sofan og pledd ;) skal på senvakt kl 16, så slapper av før det.

I dag har jeg SINNSYKT vondt i puppene, og våknet med en heftig kvalme som ble smått borte etter at jeg tvang i meg en gulrot.. Har nesten ikke sovet på en uke, pga våkner hele tiden og er tissetrengt. I tillegg har jeg tusen sider å lese av pensum, og en gruppeeksamen som også trenger oppmerksomhet.. Prøver hardt å tenke positivt her ;-)

I dag er jeg 4+5 og sulten hele tiden, men heldigvis har jeg sluttet fryse så mye :)

Idag er jeg 6+0, formen er helt sykt dårlig på morgenen. Helt ubeskrivelig kvalme! :-(
Kjøpte seabands idag, de hjalp en del forrige gang, så det håper jeg de gjør nå også! For denne kvalmen kan ikke sammenlignes med det lille jeg hadde sist.
Jeg er alene med 4-åringen idag, men heldigvis har jeg fantastiske naboer som er ute I gata og leker! Så jeg kunne sitte rolig og se på! ;-)
Nå ligger jeg på sofaen og ser på my little pony med guttungen som spiser kveldsmat. Legging venter, før resten av kvelden skal nytes på sofaen og tidlig i seng!
Gleder meg til å kunne fortelle jentene på jobben at jeg er gravid, nå går jeg rundt og prøver å skjule både trøtthet og kvalme..
Når planlegger dere å fortelle om graviditeten?

I dag er jeg 6+3 og har fortalt foreldrene mine, søster, samt sjefen og et par kollegaer at jeg er gravid... Har 20%sykemelding pga bekkenløsning så syntes det er bedre å bare si rett ut hvorfor enn at de skal drive å gjette.. Jeg som hadde så lyst til å ikke fortelle noen før etter uke 12 :(

I dag er jeg 5+0 :) Jeg er så trøtt/sliten at jeg gjerne skulle holdt sengen i dag, men det jo går ikke. Gleder meg til å sove middag litt senere :)

Idag er jeg 5+0, og i ganske fin form. Er litt uggen, men det går helt fint. Har begynt å få gaanske ømme pupper, og det er ikke helt behagelig å ha BH på. Ellers de vanlige murringene. :)

Idag er jeg 6+2. Som flere andre dager oppblåst, treg mage. Øm i puppene.
Måtte dra litt tidligere hjem fra jobb igår. Håper det ikke blir noe som skjer hver dag.

I dag er jeg 4+1, og kvalmen kom for fult.. Trett og oppblåst og veldig emosjonell. Men gledes for hver dag som går!

I dag er jeg 6+1 og har vært hos fastlegen. Gleder meg over å ha fått henvisning til tidlig ul, siden jeg vet at jeg kommer ikke til å kunne virkelig glede meg over graviditeten, samt å kunne senke skuldrene litt, før jeg har sett at alt er bra med lille.... <3 Ellers er formen så som så. Er sliten og trøtt, og litt kvalm. Alt for god luktesans og lite matlyst. Men har verdens søteste gutt og snilleste kjæreste, og det er fint vær ute! :)

Jeg er rar som vanlig :D og trøtt.

4+2 i dag, ifølge bv appen. (Blir litt forvirret av ulike kalkulatorer)

Så hinsides trøtt, og begynner å få rare ting for meg. Tåler ikke lukta av fisk, og er generelt litt for god til å oppfatte lukter.

I dag er jeg 5+4, formen er fin, bortsett fra ømme pupper! Nyter dagene på solsenga (er på ferie), oppblåst mage så ikke helt vel i bikini, men la gå

4+2, testet positivt i dag og håper lille spiren vil bli boende :) Første gang som gravid og første gang vi prøvde, slutta på p-pillene i mai/juni, så dette gikk fortere enn jeg turte å håpe på :) Så tenker positive tanker om lille magetroll og håper han eller hun blir værende :) Mannen fikk vite det per telefon og ble kjempeglad, men er bortreist og kommer ikke hjem før helga :( Men det gleder vi oss til :)

I dag er jeg 4+5 og i relativt god form. Puppene er ømme og jeg er veldig trøtt og ukonsentrert, men eller går det greit. Drømte i natt at jeg begynte å blø og mistet, så jeg var litt stresset da jeg våknet og gikk på do. Heldigvis var jeg ikke sanndrømt (håper jeg):)

I dag er jeg 5+1 og har sovet godt! Første gang siden jeg fant ut at jeg er gravid. Utrolig deilig :)

Hei!

I dag er jeg 27+3. Mitt første barn, en liten gutt, vokser og gir masse tegn til liv.

Jeg synes andre trimester har vart en evighet!!! Er lei av en del småtteri som vond rygg, trøske i munnen, søtsug som ingen ende vil ta, samt at jeg er TRØTT. Jeg blir svært fort sliten, og kjenner det godt når jeg jobber litt over 100% stilling. Jeg jobber, spiser litt og sover stort sett.

Har ikke vært kvalm, så får dårlig samvittighet når jeg klager. Hormonene har jeg ikke kjent så mye til før siste uka. Svært lettrørt og gjør meg ikke sint, sier jeg bare ;)

Folk sier jeg nesten ikke har mage, og der kicker hormonene inn. Aldri veid så mye (eller vært så stor i cm) og har stor mage sett i forhold til kroppen min. Så kom ikke her! Og forstå meg rett, det er greit, koselig og helt naturlig.

Jeg ser frem til innspurten nå, hver milepel jeg kommer over griper jeg fatt i med begge hender. Eksempelvis; I dag er det 3 mnd til termin!

Sånn, da føler jeg meg litt bedre, og ønsker alle dere en strålende dag! :) :)

Tror kanskje du hører til på et annet terminforum enn mai 2016 om du er 27+3 i dag. :p ;) ❤️

Back
Topp