Idag er jeg...

Gullbolla

Betatt av forumet
Tenkte å starte en tråd der vi kan dele litt om hvordan dagene våre er, jeg husker fra forrige svangerskap at det var beroligende og spennende å følge med på andre med termin på ca samme tid som meg.
Idag er jeg...
Formen min er...
Jeg gleder meg over / til:

Last edited:
Idag er jeg 3+6 ifølge appen min. Som forøvrig er en amerikansk app, som jeg ikke er sånn kjempeimponert av. Så tar gjerne imot tips om gravid-apper! :-)

Formen min er bra, jeg er ikke noe kvalm, men går på toalettet oftere enn normalt.
Jeg har visst at jeg er gravid i 5 dager og begynner å venne meg til tanken. Godterisuget har vært stort i helgen, men det er det alltid, så jeg tviler på at det har noen sammenheng! :-P

Last edited:
Idag er jeg 7+2. Jeg er i foreløbig fin form. Veksler litt mellom å være sulten og uggen.. Har hatt veldig vondt i hodet de siste 3 dagene, men jeg er plaget med migrene fra før, så vet ikke om det er derfor el hva det er.. Hadde også veldig ømme pupper i starten, men det har heldigvis gått over :)

I dag er jeg 8 + 2. Visst om graviditeten i 4 uker og 1 dag:p
Formen er ganske fin i dag. Litt små kvalm, en del murringer og noe halsbrann:)

I dag er jeg 8+1 :) Jeg bruker babyverden appen for å følge med på svangerskapet og er veldig fornøyd med den!

Formen min er dårlig. Er kvalm 24 t i døgnet og spyr minst en gang om dagen. Sliter også med søvn pga kvalmen. Har ikke lyst til å sutre siden jeg er uendelig glad for å være gravid, men dette tar kaka! Trøster meg med at det er under 4 uker igjen til jeg er 12 uker:) Glad jeg har en mann som tar godt vare på meg!!

I dag er jeg 7+6 og har visst om graviditeten i nøyaktig en mnd. I morges var jeg kvalmefri og fikk så god energi til å ta litt hus og klesvask! Nå er jeg småkvalm igjen

Idag er jeg 6+1, og formen er elendig.. Ikke pga graviditeten, men er stupforkjøla ! Ellers har jeg vonde pupper og noen voldsomme menssmerter innimellom.. Det betyr vel at den lille vokser :)

Idag er jeg 8+5 og jeg har vist om graviditeten i nesten 2 uker.
formen min er veldig god. Ingen kvalme eller noe, men har noen mensensmerter av å til og puppene er litt mindre ømme (heldigvis!)
Og appetitten e tatt seg for mye opp for nå e eg konstant sulten

I dag er jeg 5+2 :-)
Formen kunne vært bedre, helt vilt ømme pupper, kvalm som aldri før, trøtt som en dupp, vondt i hode og svimmel. Men tar meg sammen og skjuler det så godt jeg kan:-)

I dag er jeg 7+1 :-) jeg er forkjøla, så vondtene er ikke på grunn av graviditet. Formen er nemlig super! :-) noe hormonell, men ikke noe andre plager :-)

Er 7+2, formen e veeeldig opp og ned.. Ofte kvalm og sliter veldig med matlyst :-( ser klager ikke.. Overlykkelig over symptomer og at jeg er gravid :-D

Idag er jeg 5+2 og formen er for første gang dårlig! Kvalm, på nippet til å kaste opp flere ganger og har halsbrann.
Klagedag idag :p

I dag er jeg 6+2. Veldig trøtt og sovet flere timer midt på dagen. Uvel og vondt i puppene, men ellers fin form!

Idag er jeg 6+5, og formen er ærlig talt forferdelig. Sjette dagen på rad med konstant kvalme og oppkast 4-10 ganger daglig. Er utrolig glad for å være gravid, men skulle gjerne sett at kvalmen roet seg litt.....:-(

7+4 formen er ikke den beste .. kvalme trøøøøøt stikninger enkelte mat jeg synes lukter forferdelig som når man lager pannekaker ...

Back
Topp