Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg ferdig strippa/tøyd fra 0 åpning å minimalt med modning til 1,5-2 cm og ny time på fredag med vurdering om igangsettelsedet var VONDT!
![]()
Håper jeg ogsåJa stripping er ikke noe gøyHåper det gjør jobben
![]()
Håper jeg ogsåjeg har hvertfall vondere kynnere nå så får vi se
![]()
Mye vondere kynnere nå, håper det fører noe sted!!! Ska gå lang tur med bikkjene etterpå og kanskje tvinge på mannen sexhan klager på noe nakke vondt
![]()
Skal gjøre mitt beste, tror ikke han var så hypp når man hørte hodet lå så langt nedeOoooh, jeg liker det jeg hørerKrev litt sex av gubben etter gåturen
![]()
Tusen takkHøres bra ut! Lykke til![]()
Skal gjøre mitt beste, tror ikke han var så hypp når man hørte hodet lå så langt nede![]()
Da slima jeg nettopp med blod striper i, masse blodstriper både i trusa og på papiret! Resterende slimpropp???
Herlig!! Detta er jo knall positivt da! Da kan det jo skje av seg sjølHøres ut som slimproppen ja![]()
I dag går slimproppen, helt klart! Bytta bind 2 ganger siden kl 12.. MENGDER med brun/rødt og grønnt slim som kommer..kjempe vondt i underlivet og vonde kynnere til å fra
))
Ja.. Haha! Kjennes ut som jeg tar noen saftige tak nå da så kanskje vi er heldigHåper babyen kommer snart nå! Overtid er kjipe greier. Og enda værre når man er innstilt på å få før..
Ja.. Haha! Kjennes ut som jeg tar noen saftige tak nå da så kanskje vi er heldig![]()
Ja om det bare hadde skjedd større ting såOooooh, detta er så SPENNENDE!![]()
![]()
Ja om det bare hadde skjedd større ting såhar skikkelig tak av å til men ikke nok til at jeg tar tid eller noe.. Og jeg sovner fra dem så enten er det maserier eller så er det oppbyggende rier
![]()
Takk for opptimismen din snuppa miTror nok det er oppbyggende rier nå![]()