Ida Sophie

Gått fint på sykehuset! Ny ctg på torsdag og stripping om nødvendig på tirsdag ellers alt ok :) dem antok str på 3200 minst :) håper han melder ankomst snart, termin på tirsdag :D
 
Heia heia... Lykke til når det starter. Gleder meg til oppdatering og bilde av prinsen.
 
Ååååh! Takk snuppa mi ❤️❤️ jeg gleder meg vilt til å se di også :D hihi! Detta blir ei spennende tid framover ❤️❤️
 
Sorry ekkelt innlegg!!
Nå trur jeg pokker meg at diaré greiene mine er i gang.. Promper utrolig mye om dagen og føles som jeg må nr 2 men ikke noe kommer, 2 dager sia så tømte jeg ryggen med diaré og i går var det sånn normalt men ikke hardt å få ut liksom.. Og trodde jeg måtte enda en gang ca en time etter men det ga seg igjen.. I dag har jeg følt det samme å gikk nettopp på do (tenkte at nå skal jeg ikke avvente å bare gå) og jeg tømte ryggen med diaré igjen :eek: håper detta er tømming rett før fødsel nå!!! ❤️❤️
 
Ååååh!! Er det det er :p jeg har aldri følt dette så visste faktisk ikke hva noe er :eek: takk for at du forteller meg det ❤️ (overhodet ikke ironisk asså)
Håper på rier veldig snart ❤️❤️ vil se prinsen vår nå :D

Haha :p Jeg vet ikke, men man kan jo alltids håpe at det modnes :D
 
40 uker, still greggers!!
Termin på tirsdag og venter i spenning!! Blitt superenkelt å gjøre nr 2 også, jeg må liksom bæsje og det kommer ut plutselig :eek:
I går kom det også en rar romlig fra magen jeg ikke har hørt før.. Som når man er sulten, men det var rett etter do besøk og middag :eek:
I dag blir det grillings å fotball som hver helg ❤️❤️
Gleder meg til lille pus og håper noe starter snart :D
 
I morgen skal jeg strippes.. 40+3 og termin, shit.. Føler litt at om det ikke fungerer nå så blir jeg veldig oppgitt :( så lei og så sliten.. Vil bare føde.. NÅÅÅ :'(
 
I morgen skal jeg strippes.. 40+3 og termin, shit.. Føler litt at om det ikke fungerer nå så blir jeg veldig oppgitt :( så lei og så sliten.. Vil bare føde.. NÅÅÅ :'(

Håper SÅÅÅ at fødselen din setter i gang i morgen etter stripping altså! Nå er det på tide at lillegull møter dagens lys❤️
 
Lykke til i dag. Håper ting setter igang iløpet av dagen :) var heldig sist her, da startet riene natt til terminen :D satser på noen dager før denne gangen
 
Da er jeg ferdig strippa/tøyd fra 0 åpning å minimalt med modning til 1,5-2 cm og ny time på fredag med vurdering om igangsettelse :D det var VONDT! :p
 
Back
Topp