I sjokk

Der skal jeg også bestille time. Har venninner som har vært der etter uke 14 og fått vite kjønn. Uken jeg er i uke 14 er hun bortreist, men hadde jo vært fantastisk om hun kunne sett det noen dager før
Anbefaler dere som har vært der vanlig UL og 3D/4D?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Der skal jeg også bestille time. Har venninner som har vært der etter uke 14 og fått vite kjønn. Uken jeg er i uke 14 er hun bortreist, men hadde jo vært fantastisk om hun kunne sett det noen dager før
Anbefaler dere som har vært der vanlig UL og 3D/4D?



Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var der i uke 11 på vanlig, men hun brukte 3D fordi det var lettere å se, vil du vite kjønn ville jeg tatt 3D men syns du får mer ut av 3D når du er i uke 28-31 da ser man ansiktstrekk og får med bilder og film/4D på cd plate:) jeg hadde nok ikke betalt 3D nå så tidlig så derfor jeg tok vanlig;) ImageUploadedByBV Forum1409145843.622174.jpg
Dårlig bilde men det var et jeg fikk, er mer tydelig i uke 14 vil jeg tro da:)


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Ja altså jeg skulle bare på vanlig ul,men hun tok 3D uten jeg spørte,og hun tok ikke mer betalt for det. Veldig nøye og hyggelig dame:). Annbefales!
 
Gratulerer! Kjekt med forskjellige kjønn.

Så kjekt :) dit skal jeg og om 3 uker... Leeeeenge å vente...


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
Under ei uke til jeg skal der! :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer! Kjekt med forskjellige kjønn.


Under ei uke til jeg skal der! :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Lucky you... :D


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Så gøy!:) Ja det har jo skjedd at folk får beskjed om et kjønn på Oul også. Så kjøper de ting ut i fra det. Og til slutt kommer det jo et annet kjønn. .
 
Skal på ny tidlig ul om 13 dager! Da er jeg 14+4, lurer på hva de ser da! :)


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Gled deg frkanonym. Hun er urolig koselig og veldig nøye:)
Det gjør jeg :D Bare så synd det er to uker til, tiden går så seeeeeint... :p


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Jeg fikk høre gutt i uke 13. Trudde heller ikke på det siden magen min sa jente ;) fikk vite jente på oul og ut kom jenta. Men ett godt trent øye skal vell kunne se det så tidlig. Legger med ett bilde jeg fant etter min ul i uke 13. Vis vedlegget 74155


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg og fikk vite at det var jente i uke 12-13. Det så jo absolutt ikke slik ut som på bildet. Man så bare to kjønnslepper. Men som hun legen sa, var det ballene man helst så det på så tidlig. Ikke vet jeg hva som stemmer da!:)
Jeg kjøpte ikke noe jenteklær før OUL da:) Men nå i uke 37 er det forsatt jente :)
 
Sigrid va 100%sikker på jenta sist gang når me va i uke 14 og det stemte


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var på ul i dag, 12+1, og legen spurte om vi ville vite kjønn da han hadde sjekket at alt annet var fint :) han sa at han mente at det var ei jente... Vi har også to gutter, og jeg tør ikke helt å stole på det. Men han var ekstremt dyktig, så han ville vel ikke sagt noe dersom han var i tvil? Blir utrolig glad hvis det er jente, siden det kun er gutter i fam.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var på ul i dag, 12+1, og legen spurte om vi ville vite kjønn da han hadde sjekket at alt annet var fint :) han sa at han mente at det var ei jente... Vi har også to gutter, og jeg tør ikke helt å stole på det. Men han var ekstremt dyktig, så han ville vel ikke sagt noe dersom han var i tvil? Blir utrolig glad hvis det er jente, siden det kun er gutter i fam.


Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde det var først etter uke 14 jeg. Jeg var 12+6, hun ba meg vente et par uker til. Var for tidlig sa hun


♡Overgangen feb/mars♡
 
Det er bare og vente i spenning til ordinær ul. Har hørt hun sjelden tar feil,og hun var ganske sikker hos meg,Det er ikke lov til og si hvis du ikke er sikker. Gleder meg <3
 
Hvordan gikk det sequinita?
Det gikk veldig bra. Alt var helt fint med babyen. Jeg ble satt to dager fram i forhold til antatt termin sånn at jeg er 12 uker i dag i stedet for på mandag :D
Det var for tidlig å se kjønn da (men det visste jeg jo). Veldig deilig med en bekreftelse på at alt var fint. Jeg har nå begynt å knytte meg til den lille. Har holdt det litt på avstand hittil.
 
Back
Topp