I sjokk

Va på ul hos Sigrid ultralyd i stavanger i dag(er 13+2) hun konstanterte at det va ei lita frisk jente i magen!! Har to gutter fra før,og det er bare gutter i min familie. Er det mulig?! Utrolig kjekt om det stemmer,men er i sjokk!:)

Jeg ville ikke løpt å kjøpt jenteklær med det samme.. Ikke før oul.
Kan jo være at det er en liten snopp som gjemmer seg! Hehe.


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Så kjekt :) dit skal jeg og om 3 uker... Leeeeenge å vente...


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Va på ul hos Sigrid ultralyd i stavanger i dag(er 13+2) hun konstanterte at det va ei lita frisk jente i magen!! Har to gutter fra før,og det er bare gutter i min familie. Er det mulig?! Utrolig kjekt om det stemmer,men er i sjokk!:)

Moro om det er ei lita prinsesse da :)
Som Uune sier, så er det best å vente med innkjøp av rosa og slikt til etter OUL ;)
 
Artig! Blir spennende og se om det stemmer :D


- iPhone appen :)
 
Artig! Blir spennende og se om det stemmer :D


- iPhone appen :)
 
Så gøy :) får håpe det er riktig da. Vi fikk vite at vi skulle ha gutt på tidlig ultralyd med jenta mi :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så morro! :) hvor tidlig kan en godt erfaren ultralyd tekniker se kjønn egentlig? Skal selv på ul på fredag, og da er jeg 12+5. Hadde vært gøy om man fikk vite kjønn såpass tidlig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende, du må bare vente til ordinær oul å se om det stemmer :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Så fosteret fra siden.. Navlestrengen foran og når hu dyttet litt kom det fram to streker og det var jente kjønns organ(gutt 1 strek).Jeg tror det ikke enda,men hu sa at dette hadde hun sett 1000 ganger før,så hun visste hva hun snakket om. Jeg tror ikke hun hadde sakt det om hun ikke var sikker. Gratulerer med en pike sa hun:)
 
Jeg fikk høre gutt i uke 13. Trudde heller ikke på det siden magen min sa jente ;) fikk vite jente på oul og ut kom jenta. Men ett godt trent øye skal vell kunne se det så tidlig. Legger med ett bilde jeg fant etter min ul i uke 13. ImageUploadedByBV Forum1408974222.869935.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Va på ul hos Sigrid ultralyd i stavanger i dag(er 13+2) hun konstanterte at det va ei lita frisk jente i magen!! Har to gutter fra før,og det er bare gutter i min familie. Er det mulig?! Utrolig kjekt om det stemmer,men er i sjokk!:)

Så hun det på vanlig eller 3D? Hun er kjempeflink, men hadde nok ikke løpt og kjøpt alt rosa enda:p


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Da tror jeg at jeg hadde tatt det med en klype salt:p ei venninne var på vanlig ul rundt den tiden du er på, eller var det uke 12 litt usikker. Hun fikk vite det var gutt. På OuL viste det seg å være jente:p svigerinna mi var på 3D i uke 13 og da var det veldig lett å se snabelen:p så hun skal ha gutt, har dog ikke vært på OUL enda..


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Back
Topp