I natt skjedde det jeg håpte aldri skulle skje...

Så bra !! Det var en lettelse.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Håper alt står bra til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til! Alt er nok bra, siden du hørte hjertelyden. :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Godt å høre at det ikke var så ille som først antatt. Håper du får en fin graviditet videre. Lykke til og masse klemmer til deg <3
 
Veldig nyskjerrig her og :p
*krysserfingrene*
 
Hadde en sprell levende baby i magen som var ganske aktiv :p ble satt tilbake 4 dager, så er 12+6 idag :) det var en hinne som hadde sprukket å derfor jeg hadde blødd. Babyen å alt ligger ganske langt nede så jordmoren sa det kunne skje igjen, men det var ikke farlig :) så nå er vi veeeldig glad å gleder oss ♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399455750008.jpg
    1399455750008.jpg
    39,2 KB · Visninger: 92
Hadde en sprell levende baby i magen som var ganske aktiv :p ble satt tilbake 4 dager, så er 12+6 idag :) det var en hinne som hadde sprukket å derfor jeg hadde blødd. Babyen å alt ligger ganske langt nede så jordmoren sa det kunne skje igjen, men det var ikke farlig :) så nå er vi veeeldig glad å gleder oss ♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Ååååå så flott! Må være utrolig å se den lille nå etter de bekymringene du har hatt den siste uka:D så fint, gratulerer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde en sprell levende baby i magen som var ganske aktiv :p ble satt tilbake 4 dager, så er 12+6 idag :) det var en hinne som hadde sprukket å derfor jeg hadde blødd. Babyen å alt ligger ganske langt nede så jordmoren sa det kunne skje igjen, men det var ikke farlig :) så nå er vi veeeldig glad å gleder oss ♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Åh!! Så herlig da!! gratulerer så mye å kos deg fremover :)
 
Så bra! Da kan du slappe litt mere av. Deilig :) utrolig glad på deres vegne.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Gratulerer!!! Godt å høre at det kan gå bra også selv om en opplever det dere har gjort!!! Godt å få en bekreftelse på at alt er bra sjøl om bekymringene underveis selvsagt er tunge....
 
Så godt å høre! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde en sprell levende baby i magen som var ganske aktiv :p ble satt tilbake 4 dager, så er 12+6 idag :) det var en hinne som hadde sprukket å derfor jeg hadde blødd. Babyen å alt ligger ganske langt nede så jordmoren sa det kunne skje igjen, men det var ikke farlig :) så nå er vi veeeldig glad å gleder oss ♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Så glad jeg ble nå!

<3lille spire, november 14 <3
 
Så skjønn perfekt liten baby!!! :) :D og så fantastisk at alt endte bra!!


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Så fantastisk! Kjempeglad på deres vegne etter nervepirrende dager!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fantastisk!!!! :D Alle hjerter gleder seg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp