I natt skjedde det jeg håpte aldri skulle skje...

Dette var helt forferdelig lesing, så skummel opplevelse! men ser du skriver du fikk gode nyheter på legevakten :) :) min mor begynte plutselig å fossblø når hun var 6mnd på vei med meg, hun og alle trodde det gikk galt, men det var bare et sprukket blodkar! Og når man er 13 uker på vei så bor det jo en minibaby inni der, og om det var en SA ville jo en minibaby kommet ut! Så jeg har troen :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Uff så skummelt! Får prøve å slappe mest mulig av i helgen... Så krysser vi fingrene for gode nyheter på mandag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse klemmer!!! Håper alt går bra! <3
 
Så godt å lese at det kan ha gått bra!! Gleder mej til gode nyheter på mandag *krysserfingreogtær* :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenker på dere. Håper det går bra!!
 
Hei, håper det går bare bra med deg. Og Lykke til i morgen. Synes det høres positivt ut at mormunnen er lukket. :) krysser fingrene!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Håper du får en gledelig nyhet på ultralyd idag :)
 
Tusen takk for gode ord alle sammen ♡ ♡ tok nye blodprøver å test av urinen, å det viste at jeg fortsatt var gravid å at hcg nivået var som det skulle !! :-D men fikk ikke tatt ultralyd da de ikke hadde ultralyd på legekontoret. Men legen skulle henvise meg til ultralyd på sykehuset, hun skulle skrive øyeblikkelig hjelp så vi får forhåpentligvis komt opp denne uken så vi får se babyen ♡♡ hun kunne ikke si hva som skyldtes blødningene hun heller.. så vet fortsatt ikke hva som skjer eller hvordan jeg skal forholde meg.. Men jeg skal prøve å være rolig å forsiktig :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp