I natt skjedde det jeg håpte aldri skulle skje...

Tusen takk alle sammen :) nettopp komt hjem fra legevakten. Det kan være jeg ikke har hatt en abort men han kunne ikke si med sikkerhet hva som skyldes blødningen og det. Fikk en gyn undersøkelse å han sa alt så veldig fint ut og at mormunnen var lukket så han tok blodprøver å må til legen igjen på mandag for nye blodprøver for å se om hcg nivået er gått opp eller ned. Men han prøvde å høre hjertelyd med doppler men han fant ingenting.. så nå håper vi bare på det beste :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Uff, det må være det verste marerittet :( Håper at HcG har gått opp til mandag, krysser fingre og tær og alt jeg har for at det fortsatt spirer og gror i magen din :Heartred
 
Tusen takk alle sammen :) nettopp komt hjem fra legevakten. Det kan være jeg ikke har hatt en abort men han kunne ikke si med sikkerhet hva som skyldes blødningen og det. Fikk en gyn undersøkelse å han sa alt så veldig fint ut og at mormunnen var lukket så han tok blodprøver å må til legen igjen på mandag for nye blodprøver for å se om hcg nivået er gått opp eller ned. Men han prøvde å høre hjertelyd med doppler men han fant ingenting.. så nå håper vi bare på det beste :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
har du vært på noe ultralyd tidligere?
Kan det være du er kortere å vei enn du tror?
Kan du ha hatt tvillinger og at den ene kom ut?
Ville det vært en spontanabort i uke 13 ville nok tingen vært større kanskje? Håper du får gode nyheter! Kan du ikke få ultralyd i dag/ morgen?
 
har du vært på noe ultralyd tidligere?
Kan det være du er kortere å vei enn du tror?
Kan du ha hatt tvillinger og at den ene kom ut?
Ville det vært en spontanabort i uke 13 ville nok tingen vært større kanskje? Håper du får gode nyheter! Kan du ikke få ultralyd i dag/ morgen?
Nei har ikke hatt noe ultralyd i dette svangerskapet.. De hadde ikke noe ultralyd apparat på legevakten :-( men når vi skal til legen på mandag skal vi spørre om vi kan få henvisning til sykehuset for å få tatt ultralyd. Kan være kortere på vei ja men ikke mer en ett par dager.. vi har tenkt tanken selv om at det kan ha vært tvillinger, men legen a ikke noe ang da da vi var der.. Er jo det vi tror og, at ting ville vært mye større en det jeg så ! Har ikke noe mulighet til å få ultralyd i dag eller i morgen.. måtte vente til etter vi hadde vært hos legen å sjekket hcg nivået. Men han prøvde jo å finne hjertelyden men han fant bare min.. :-/ men vi håper på det beste, ikke noe mer vi kan gjøre.. ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Så rart ikke legevakta kunne henvise deg ti ul med en gang! Får håpe det ordner seg, vet om flere som har blødd kraftig og likevel vært gravide etterpå

Blør du fremdeles?
 
Nei det stoppet i natt etter do besøket. Nå er det bare litt på papiret når jeg tørker meg..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Skummelt, men håper det er helt uskyldig og at lille babyen din har det helt fint!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Huff, hørtes veldig skummelt ut! Håper at alt er som det skal og at du får gode nyheter snart! <3
 
Krysser fingrene for deg!!! Håper det var en uskyldig blødning og at ting er i orden. Er ikke uvanlig at de ikke hører hjertelyd i uke 13. Rart han ikke sendte deg til sykehuset for ul, det er jo grusomt for dere å leve i uvisshet selv om det bare er for noen få dager.
 
Nei har ikke hatt noe ultralyd i dette svangerskapet.. De hadde ikke noe ultralyd apparat på legevakten :-( men når vi skal til legen på mandag skal vi spørre om vi kan få henvisning til sykehuset for å få tatt ultralyd. Kan være kortere på vei ja men ikke mer en ett par dager.. vi har tenkt tanken selv om at det kan ha vært tvillinger, men legen a ikke noe ang da da vi var der.. Er jo det vi tror og, at ting ville vært mye større en det jeg så ! Har ikke noe mulighet til å få ultralyd i dag eller i morgen.. måtte vente til etter vi hadde vært hos legen å sjekket hcg nivået. Men han prøvde jo å finne hjertelyden men han fant bare min.. :-/ men vi håper på det beste, ikke noe mer vi kan gjøre.. ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Mange som ikke finner hjertelyd før i ukr 16 og oppover. Morkaken kan ligge forann. Lyyyykke til

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uff, så ekkel situasjon! Håper alt er i orden, lykke til :Heartred
 
Tusen takk :) ja håper alt er bra med lille ♡ har lest å lest på nettet å har sett at det kanskje kan være en truende abort ? Det er ganske mye likt som jeg har det i hvertfall.. bare håper å håper på at det fortsatt er liv.. forferdelig kjipt å måtte vente til mandag for å få svar.. :-(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :) ja håper alt er bra med lille ♡ har lest å lest på nettet å har sett at det kanskje kan være en truende abort ? Det er ganske mye likt som jeg har det i hvertfall.. bare håper å håper på at det fortsatt er liv.. forferdelig kjipt å måtte vente til mandag for å få svar.. :-(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Bare ta det helt med ro i helgen, så du ikke provoserer noe da :) så får vi håpe du ikle blør mer og ikke får noe smerter eller noe.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp