I gang settes kl 12.

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Da er dagen kommet for å bli satt i gang med ballongkateter.... kjenner å kroppen at jeg er spent, nervøs og litt skuffa.. Heller ikke denne gangen klarte kroppen min å begynne fødsel naturlig...
Jeg bare håper at denne prosessen går greit, uten for mye venting og komplikasjoner.. jeg har nemlig en følelse av at dette kommer til å ende opp med mye smerter lite action, og dermed k.s på onsdag..
Gleder meg I alle fall til å få dette overstått og at vi får en ålreit påske alle 4 :)
 
Sniker fra april.. Lykke til!!! :) Håper kroppen er moden og at alt går knirkefritt :)
 
Ønsker deg masse lykke til. Håper ikke det vil ta så lang tid å ikke gjøre så mye vondere enn vanlig..

*Krysserfingerfordeg* =)
 
Masse lykke til :) Håper det går bra ♡
 
Lykke til :)
 
Takk for alle tanker.. sitter å venter enda, ferdig med ctg men venter på legen som måtte på operasjonsstua....
 
Da er det gjort og vi er sendt hjem for å vente og komme tilbake I morgen kl 11.00 for å indusere gelé dersom ting ikke ordner seg selv..... så jada dere, hva Gjør dere for noe da?
 
Da er det gjort og vi er sendt hjem for å vente og komme tilbake I morgen kl 11.00 for å indusere gelé dersom ting ikke ordner seg selv..... så jada dere, hva Gjør dere for noe da?
Lykke til! Håper det blir en fin fødselsopplevelse og at kroppen din bare trengte et lite dytt for å komme i gang. :)
 
Da er det gjort og vi er sendt hjem for å vente og komme tilbake I morgen kl 11.00 for å indusere gelé dersom ting ikke ordner seg selv..... så jada dere, hva Gjør dere for noe da?
Å, så spennende! Krysser fingrene for en fin og ukomplisert fødsel. :) her ammes det, stort sett hele dagen...!
 
Back
Topp