Jeg er industrimekaniker, sveiser og masse annet som ikke er bra for et fosterHva slags arbeid er det?Blir så nysgjerrig når det på en måte er så alvorlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er industrimekaniker, sveiser og masse annet som ikke er bra for et fosterHva slags arbeid er det?Blir så nysgjerrig når det på en måte er så alvorlig
![]()
Jeg går ut i permisjon starten av desember, så da bruker jeg jo ikke sykemelding mer, så når den går ut da (hvis jeg blir sykemeldt ut svangerakapet da) så har jeg da brukt 10 mnd av sykemelding, så hvis det skulle skje noe etter fødsel så har jeg 2 mnd å gå på da?Hvis det er sykemeldingskvoten du lurer på så er det slik at etter 12 mnd må man være i jobb 26 uker igjen før evt ny sykemelding. Så si du blir sykemeldt resten av svangerskapet og så er i behov av sykemelding etter fødselen også, så har du bare 25 uker igjen.
Jeg var borte i 8 mnd sist og gikk over på svangerskapspenger grunnet dette. Man vet jo aldri hva som skjer det neste året etter fødsel.
Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Jeg går ut i permisjon starten av desember, så da bruker jeg jo ikke sykemelding mer, så når den går ut da (hvis jeg blir sykemeldt ut svangerakapet da) så har jeg da brukt 10 mnd av sykemelding, så hvis det skulle skje noe etter fødsel så har jeg 2 mnd å gå på da?
<3 VinterPrinsesse <3