I full jobb?

Hva slags arbeid er det? :p Blir så nysgjerrig når det på en måte er så alvorlig :p
Jeg er industrimekaniker, sveiser og masse annet som ikke er bra for et foster :)

Sykemeldt 100% :(

<3 venter en vinterbebi <3

Har du spurt om svangerskapspenger? Hvis du blir langtidssykemldt ville jeg ha ordnet det. Veldig kjedelig å ha brukt opp sykemeldingskvoten din dersom du må bli sykemeldt etter fødsel også. En vet jo aldri hva som kan skje..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er pga andre årsaker at jeg er hjemme nå:( men hvordan fungerer egentlig den kvoten?

Jobber foreløpig 100% men kjenner det tærer på pga ferieavikling på jobb og ekstra belastning på de som er igjen. Har lite energi til å gå på jobb men klarer meg foreløpig:-) holder ut og tenker jeg skal på ferie når alle andre er tilbake fra sine ferier:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er pga andre årsaker at jeg er hjemme nå:( men hvordan fungerer egentlig den kvoten?

Hvis det er sykemeldingskvoten du lurer på så er det slik at etter 12 mnd må man være i jobb 26 uker igjen før evt ny sykemelding. Så si du blir sykemeldt resten av svangerskapet og så er i behov av sykemelding etter fødselen også, så har du bare 25 uker igjen.

Jeg var borte i 8 mnd sist og gikk over på svangerskapspenger grunnet dette. Man vet jo aldri hva som skjer det neste året etter fødsel.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Hvis det er sykemeldingskvoten du lurer på så er det slik at etter 12 mnd må man være i jobb 26 uker igjen før evt ny sykemelding. Så si du blir sykemeldt resten av svangerskapet og så er i behov av sykemelding etter fødselen også, så har du bare 25 uker igjen.

Jeg var borte i 8 mnd sist og gikk over på svangerskapspenger grunnet dette. Man vet jo aldri hva som skjer det neste året etter fødsel.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Jeg går ut i permisjon starten av desember, så da bruker jeg jo ikke sykemelding mer, så når den går ut da (hvis jeg blir sykemeldt ut svangerakapet da) så har jeg da brukt 10 mnd av sykemelding, så hvis det skulle skje noe etter fødsel så har jeg 2 mnd å gå på da?

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg går ut i permisjon starten av desember, så da bruker jeg jo ikke sykemelding mer, så når den går ut da (hvis jeg blir sykemeldt ut svangerakapet da) så har jeg da brukt 10 mnd av sykemelding, så hvis det skulle skje noe etter fødsel så har jeg 2 mnd å gå på da?

<3 VinterPrinsesse <3

Det står bare at man har rett til 12 mnd med sykepenger, så arbeid i 26 uker før evt ny periode. Men siden du da har brukt 10 mnd er jeg litt usikker på hvor lang tid det må gå mtp de 2 siste mnd. Ville hørt med NAV siden det er de som ordner med alt sammen. Ikke alltid like lett å forstå hva de mener..

100% fortsatt! men blir ikke sendt på reise så kan glemme reisetillegg.
Skifter jobb i oktober, da går jeg ned i en lavere stillingsbrøk og lite overtid/reisevirksomhet.
(Tar bare permisjon fra den jobben jeg har nå i noen år)

Jobber 100%, ingen problemer med det! (Helsevesenet)

Nyttårslykke<3

Tilbake fra ferie på mandag i min 85% stilling, men måtte kaste inn håndkle i dag. Etter 2 dager så var blodtrykket mitt enda lavere. Gikk hjem etter jobb i går med 85/40 og hodepine, svimmel og kvalme :( Veldig uvant med så lavt trykk når jeg til vanlig ligger på 125/65.... Håper jeg får kommet meg på jobb i morgen :)

har ikke begynt å jobbe ennå, har 5 uker igjen av svangerskapspermisjonen min, så 1 sept begynner jeg 34% jobb, alt jeg har fått som nyutdannet :) men håper på å få noen ekstra vakter :) fram til jeg skal ut i ny permisjon i desember :)

Jeg jobber fullt. Kjenner bekkenet begynner å bli litt ustabilt, så jeg er litt spent, men håper på det beste.

Jobber 80%. Har egentlig 100% stilling, men har hatt permisjon i 20% siden september. Fra 1. september er det tilbake til 100% igjen. Så får vi se hvor lenge jeg greier det:) Akkurat nå har jeg ferie, tilbake på jobb 11/8.

Jobber fult å har ikke No problem med det :) graviditet er jo ingen sykdom så litt trøtthet og div får man tåle :) spyr du konstant er du selvfølgelig unnskyldt ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp