I full jobb?

Hva slags arbeid er det? :p Blir så nysgjerrig når det på en måte er så alvorlig :p
Jeg er industrimekaniker, sveiser og masse annet som ikke er bra for et foster :)

Sykemeldt 100% :(

<3 venter en vinterbebi <3

Har du spurt om svangerskapspenger? Hvis du blir langtidssykemldt ville jeg ha ordnet det. Veldig kjedelig å ha brukt opp sykemeldingskvoten din dersom du må bli sykemeldt etter fødsel også. En vet jo aldri hva som kan skje..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er pga andre årsaker at jeg er hjemme nå:( men hvordan fungerer egentlig den kvoten?

Jobber foreløpig 100% men kjenner det tærer på pga ferieavikling på jobb og ekstra belastning på de som er igjen. Har lite energi til å gå på jobb men klarer meg foreløpig:-) holder ut og tenker jeg skal på ferie når alle andre er tilbake fra sine ferier:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er pga andre årsaker at jeg er hjemme nå:( men hvordan fungerer egentlig den kvoten?

Hvis det er sykemeldingskvoten du lurer på så er det slik at etter 12 mnd må man være i jobb 26 uker igjen før evt ny sykemelding. Så si du blir sykemeldt resten av svangerskapet og så er i behov av sykemelding etter fødselen også, så har du bare 25 uker igjen.

Jeg var borte i 8 mnd sist og gikk over på svangerskapspenger grunnet dette. Man vet jo aldri hva som skjer det neste året etter fødsel.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Hvis det er sykemeldingskvoten du lurer på så er det slik at etter 12 mnd må man være i jobb 26 uker igjen før evt ny sykemelding. Så si du blir sykemeldt resten av svangerskapet og så er i behov av sykemelding etter fødselen også, så har du bare 25 uker igjen.

Jeg var borte i 8 mnd sist og gikk over på svangerskapspenger grunnet dette. Man vet jo aldri hva som skjer det neste året etter fødsel.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app