I dag skal jeg....

I dag skal jeg trene litt og så ha babysvømming. Blir artig :) kvelden består vell av noen timer studering tenker jeg

Jeg skal på jobb.:)
I kveld blir det en date med strikketøyet.:)

Idag blir det ute dag :D besøke storesøster på minnelund ♡

2015? ♡

I dag blir det trilletur i finværet og pakking.
Skal også en tur på barnas hus og coop obs bygg:)

I dag har vi besøkt minnelunden der englegutten vår er...to år siden han kom stille til verden... Er en dag full av motsetninger...minnelund for englegutt og forberedelser av bursdagen til mini som blir 1 år i morra... I kveld skal det ryddes og vaskes, godt å få skrubba ut litt "livet er urettferdig følelser" fra kroppen :)

Vi blir bare hjemme idag. Bare ligge å kose i sengen med min nydelige prinsesse ♡

2015? ♡

Her blir det en tur ut og trille siden det ble fint vær

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen andre planer enn å rydde i klær, vaske klær, pakke bort klær. Har altfor mye klær!! Er så dumt at jeg ikke vet kjønnet på mageboeren så kan ikke kvitte meg med klærne etter storesøster eller storebror.

Nå skal eg i Bhg på tilstelninger så er det seinvakt! Aksje legging etter jobb;)

Sent from my iPad using BV Forum

Grille ute idag
så møte min kjære om par timer :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

I dag skal jeg bestille kokosboller til bursdag på søndag, så en tur på barselgruppe før jeg skal slappe av resten av dagen :) Håper ikke den kjipe værmeldinga til storm stemmer ;)

I dag skal jeg bestille kokosboller til bursdag på søndag, så en tur på barselgruppe før jeg skal slappe av resten av dagen :) Håper ikke den kjipe værmeldinga til storm stemmer ;)
Kos deg :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Idag er det inne dag pga tenner så blitt lite søvn i natt :p rydding og babysvømming i ettermiddag :D

Back
Topp